Vesimiehen aika

Image Perusta oma blogi
Mahariski

Re: Vesimiehen aika

Post#81 » 21 May 2015 16:38

Laitoit sitten tilaustunnisteen julkiseksi. Kuka tahansa pääsee halutessaan muuttelemaan tilaustasi.
Taidan tehdä hyvän työn ja poistaa tuon kirjautumistunnuksen. Kotiinkuljetus ilmeisesti vajaa 100 euroa. #/sikari//
YouTubeKalliopoika
/th(/)/ #/"lonkku/#

Mahariski

Post#82 » 21 May 2015 16:39

Auttakaa minua hyvät veljet! /#musti/"

Mahariski

Post#83 » 21 May 2015 16:40

olen niin yksin ja joku taho ei tykkää minusta #/cool/#

Mahariski

Post#84 » 21 May 2015 16:49

en pääse kirjautumaan Telkku comiinkaan /#musti/"

Mahariski

Post#85 » 21 May 2015 16:49

apuuuuva! #/"lue/#

Mahariski

Post#86 » 21 May 2015 16:50

asiakaspalvelu@telkku.com verkkotunnuksen zendesk.com kautta
16.48 (1 minuutti sitten)

-> minä
##- Kirjoita vastauksesi tämän rivin yläpuolelle -##
Kiitos yhteydenotostasi!

Tämä on automaattisesti lähetetty viesti Telkku.comin asiakaspalvelujärjestelmästä. Palvelupyyntösi on vastaanotettu ja kirjattu järjestelmäämme.

Asiakaspalvelumme käsittelee viestisi mahdollisimman pian ja ottaa sinuun tarvittaessa yhteyttä. Voit halutessasi antaa lisätietoja vastaamalla tähän sähköpostiin.

Terveisin,
Telkku.com asiakaspalvelu

Aimo Veteraani
21. toukokuuta 16.48

en saa selkoa salasanan vaihdosta
Jo koira, kayta endpointtia: POST http://api.telkku.dev/users/reset-passw ... 4X4gFBQnJY

2015-05-21 16:46 GMT+03:00 <telkku@telkku.com>:
Jo koira, kayta endpointtia: POST http://api.telkku.dev/users/reset-passw ... 4X4gFBQnJY
/#musti/"

Sony

Post#87 » 21 May 2015 17:12

AimonRasia ihan sekaisin /th(/)/

Sony

Post#88 » 21 May 2015 17:34

Mahariskivideot leviävät vauhdilla #/hattu"# http://www.vauva.fi/keskustelu/4476974/ ... talonmalli

Mahariski

Post#89 » 22 May 2015 06:08

Huomenta! kevyt olo,paino putosi vuorokaudessa noin 10kg pelkästään puhumalla, tosin peruskivet kannoin Rostenin Karhupatsaalle, jolle tehdään ''talkoilla' kivikehä. Saas nähdä pelaako netti nyt, kun eilen oli jotain pientä hämmnkiä. Kävikö Omaguru, en tiedä sillä olin Pekalla ja vessassa taisi sätkässä olla muutakin kuin tupakkaa. Mene ja tiedä! Pölisin lämpimikseni ääneen tauotta lukien kenties Akaashista kronikkaa ihan uudella nimelläni: Edgar Greisi / valveillaoleva rohveetta! Hullun puheita taas saatana. Kikki on niinkuikn ennenkin?
##/sako/ ##/sako/ #/so//

Mahariski

Post#90 » 22 May 2015 08:41

Pekan mersulla haettiin minulle velaksi tupakkaa aber maxoin kyllä loppuillasta muutkin velkani. Olin juuri kantanut Rostenin karhupatsaalle ne isoimmat peruskiveykset kun tapasimme. Kunhan haimme tupakkaa G- rappuun polttamaan parit snadit tötsyt ja läksin kyllä omalle asunnolleni vissiin jo ennen kymmentä mutta luin Akaashista kronikkaa vielä kotonakin tauotta teemalla valvova Edgar Greisi* nolla yhteen saakka. Mikään ei ollut salattua. Poliisiauto muuten oli tulollaan nelospihalle kun valppaustilassa ilmestyin grilliltä ja lähestyin pari metriä heitä kohden, tuijotin hetken ja otin sitten näkyvästi avaimet käteen ja menin sisälle.
22.5 Pe / Nyt tulee tekstiä jota en voi julkistaa! 5:30 paino vain 131,3kg...paino putosi vuorokaudessa kymmenisen kiloa! Impossible sanoisi joku. En kerro kenellekkään, että mokasin. Piti ostaa likööriä kun paino on pudonnut 135teen. Otin sokerikhumalat puolen yön aikaan, jotta aimot saivat puhtia. Puhuin itseni hoikaksi pojaksi. Helluntai lähestyy; apuuva! Kirjoittaja Mahariski » 22 Touko 2015 05:08
Huomenta! kevyt olo,paino putosi vuorokaudessa noin 10kg pelkästään puhumalla, tosin peruskivet kannoin Rostenin Karhupatsaalle, jolle tehdään ''talkoilla' kivikehä. Saas nähdä pelaako netti nyt, kun eilen oli jotain pientä hämmnkiä. Kävikö Omaguru, en tiedä sillä olin Pekalla ja vessassa taisi sätkässä olla muutakin kuin tupakkaa. Mene ja tiedä! Pölisin lämpimikseni ääneen tauotta lukien kenties Akaashista kronikkaa ihan uudella nimelläni: Edgar Greisi / valveillaoleva rohveetta! Hullun puheita taas saatana. Kikki on niinkuikn ennenkin?

talkkari ei osannut lamppua asentaa ja neuvoi kääntymään ammattimiehen puoleen. Aimo Mattila Sarpatintie 12 N 99 37100 Nokia. Puhelinta ei minulla ole ja rahaa saan vasta 3.6
"/#kiesus#/

Mahariski

Post#91 » 22 May 2015 08:49

Pekan mersulla haettiin minulle velaksi tupakkaa aber maxoin kyllä loppuillasta muutkin velkani. Olin juuri kantanut Rostenin karhupatsaalle ne isoimmat peruskiveykset kun tapasimme. Kunhan haimme tupakkaa G- rappuun polttamaan parit snadit tötsyt ja läksin kyllä omalle asunnolleni vissiin jo ennen kymmentä mutta luin Akaashista kronikkaa vielä kotonakin tauotta teemalla valvova Edgar Greisi* nolla yhteen saakka. Mikään ei ollut salattua. Poliisiauto muuten oli tulollaan nelospihalle kun valppaustilassa ilmestyin grilliltä ja lähestyin pari metriä heitä kohden, tuijotin hetken ja otin sitten näkyvästi avaimet käteen ja menin sisälle.
22.5 Pe / Nyt tulee tekstiä jota en voi julkistaa! 5:30 paino vain 131,3kg...paino putosi vuorokaudessa kymmenisen kiloa! Impossible sanoisi joku. En kerro kenellekkään, että mokasin. Piti ostaa likööriä kun paino on pudonnut 135teen. Otin sokerikhumalat puolen yön aikaan, jotta aimot saivat puhtia. Puhuin itseni hoikaksi pojaksi. Helluntai lähestyy; apuuva! Kirjoittaja Mahariski » 22 Touko 2015 05:08

talkkari ei osannut lamppua asentaa ja neuvoi kääntymään ammattimiehen puoleen. Aimo Mattila Sarpatintie 12 N 99 37100 Nokia. Puhelinta ei minulla ole ja rahaa saan vasta 3.6
"/#kiesus#/

Mahariski

Post#92 » 22 May 2015 08:50

Jotain johdatusta siinä että kirjoitin jotakin jota ei ole lupa voorumilla julkaista ja painoa olikin 142,3kg kun huomasin säköjohdon olevan vaa,an oik. Kulman alla. Paino sentään oli jo 140kg muuama päivä sitten. Perkele painoa tullut lisää, mutta reiteen tullut senttejä lisää ja vatsan ympäryskin vähän pinentynyt!
juha antikainen

20.55 (9 tuntia sitten)

Hei Kuinka kiireinen asennus olisi? Minulla on nyt yksi projekti kesken

-> juha

Det passar bra sano ahvenamaalane. Tule kun kerkiät, en makuuhuoneessa edes mitään valoja tartte ennenku elokuun hömärinä öinä. Minä Menninkäinen olen muutenkin pimeässä elävä kummallinen höpöttäjä

Hello Aimo,

I am happy to be in contact with you today. I am going to be direct with you, I know you are hoping to see certain changes in your life and I am here to tell you that that during the next three months of 2015 you will have a rare chance to perform all these changes, as you will be living through a powerful astrological transit that will open numerous opportunities and maximize your capacities to achieve the goals you have set. Aimo, I have looked into your natal chart and I have discovered that these changes and opportunities will address your love life, professional success, and personal wealth, relations with people around you, your self-appreciation and other areas of your life. 

Let me share everything I have found out about the coming period from May to July 2015 on the link below:

http://www.besthoros.com/yfp12/978fd72e ... a61c2.html

All the best as ever,
Your professional Astrologer,
Jenna

If you would prefer not to receive my emails in the future please let me know this by click (immediate Action)

Aimo Mattila <aimo.veteraani@gmail.com>

6.22 (0 minuuttia sitten)

-> Jenna

Hello Jenna! You are really a spiritual being. Just now I have no money to pay you for a astrological future map. I have a personal very good man in Finland called Seppo Tanhuanpää who is learning allready the first steps to be a clairvoiant as I am now. My weight went down about 10kg in a vuorokausi= 24 hours just reading the Akaashinen cronicle and I was not The sittng bull aber valveilla oleva huru-ukko.Can you really se staright from these numbers 1 12 1955 =33=6=2 =7 etc

Aimo Mattila
Hetki sitten · 

Huomenta guten morgen good friday morning. I slept inaf und just nu jag drink morning kahvia. Paino putosi I lost weight about 10kg in 24 hours just puhumalla just talking to myself in a loud voice!
En tykkääkään · Kommentoi · Jaa
 no limits aber on tässä muutakin tekemistä kun kerran erikoisluvalla saan nyt jakaa kuin heikkopäinen tykätä niin saatanasti ja ottaa etupäässä yksittäisiä akateemisia kaikista maista klopaalisesti kaverilistalleni jolle erikoisluvalla jatkossa ei 5000 kaveria ole kuin verryttelyä vatsa
Hetki sitten · Tykkää
And at that instance I will send you my ID Number which is the no. 1 requirements for the new members when they will encode their names to the Business Tracking Web Page of the company which will be placed at the sponsor's id number.
You can use your card in paying sir and do not worry because you are going to pay directly to the campany's account. You will transact directly to the company through our web page.
Hello sir!
So sir may I know what is your plan now? Thank you! So sir may I know what is your plan now? Thank you!
what is the e-meil address, web page and your phone number, e. mail and perhaps is best thing you to do is write me aimo.veteraani@gmail.com and write there all the adresses
8:11 ja yhtye Sailor soi taustalla : girls girls beuty drag queens
Lähetetty matkapuhelimesta
aamutoimet siis suoritettu 8:12. Laitoin Siljan onkikuvaan Kristan tekemän onkimisen kuvan sama lierihattu päässään kuin Siljalla! Hikikin on ja otin jo rainbow lakinkin pois ja nyt kolmen napin kaulurin sekä kolmen 'kultaisen' napin hartiapontson. Riihimäen aluesairaalankin sininen pusakka lähtee naulakkoon. Naulakko kuntoon, tervetuloa 'wanha mectari'!!! 123!!! Korjaus aamupainoon prkl 142,3kg. Sähköjohto oli oikean kuklman alla. Nyt on violetti kokeeksi otsalla ja päähineenä, mutta ei ole sen aika vielä – ottaa pois ja laittaa hattuhyllylle kokonats lakin lähituntumään mää mää

Mahariski

Post#93 » 22 May 2015 08:50

Jotain johdatusta siinä että kirjoitin jotakin jota ei ole lupa voorumilla julkaista ja painoa olikin 142,3kg kun huomasin säköjohdon olevan vaa,an oik. Kulman alla. Paino sentään oli jo 140kg muuama päivä sitten. Perkele painoa tullut lisää, mutta reiteen tullut senttejä lisää ja vatsan ympäryskin vähän pinentynyt!
juha antikainen

20.55 (9 tuntia sitten)

Hei Kuinka kiireinen asennus olisi? Minulla on nyt yksi projekti kesken

-> juha

Det passar bra sano ahvenamaalane. Tule kun kerkiät, en makuuhuoneessa edes mitään valoja tartte ennenku elokuun hömärinä öinä. Minä Menninkäinen olen muutenkin pimeässä elävä kummallinen höpöttäjä

Hello Aimo,

I am happy to be in contact with you today. I am going to be direct with you, I know you are hoping to see certain changes in your life and I am here to tell you that that during the next three months of 2015 you will have a rare chance to perform all these changes, as you will be living through a powerful astrological transit that will open numerous opportunities and maximize your capacities to achieve the goals you have set. Aimo, I have looked into your natal chart and I have discovered that these changes and opportunities will address your love life, professional success, and personal wealth, relations with people around you, your self-appreciation and other areas of your life. 

Let me share everything I have found out about the coming period from May to July 2015 on the link below:

http://www.besthoros.com/yfp12/978fd72e ... a61c2.html

All the best as ever,
Your professional Astrologer,
Jenna

If you would prefer not to receive my emails in the future please let me know this by click (immediate Action)

Aimo Mattila <aimo.veteraani@gmail.com>

6.22 (0 minuuttia sitten)

-> Jenna

Hello Jenna! You are really a spiritual being. Just now I have no money to pay you for a astrological future map. I have a personal very good man in Finland called Seppo Tanhuanpää who is learning allready the first steps to be a clairvoiant as I am now. My weight went down about 10kg in a vuorokausi= 24 hours just reading the Akaashinen cronicle and I was not The sittng bull aber valveilla oleva huru-ukko.Can you really se staright from these numbers 1 12 1955 =33=6=2 =7 etc

Aimo Mattila
Hetki sitten · 

Huomenta guten morgen good friday morning. I slept inaf und just nu jag drink morning kahvia. Paino putosi I lost weight about 10kg in 24 hours just puhumalla just talking to myself in a loud voice!
En tykkääkään · Kommentoi · Jaa
 no limits aber on tässä muutakin tekemistä kun kerran erikoisluvalla saan nyt jakaa kuin heikkopäinen tykätä niin saatanasti ja ottaa etupäässä yksittäisiä akateemisia kaikista maista klopaalisesti kaverilistalleni jolle erikoisluvalla jatkossa ei 5000 kaveria ole kuin verryttelyä vatsa
Hetki sitten · Tykkää
And at that instance I will send you my ID Number which is the no. 1 requirements for the new members when they will encode their names to the Business Tracking Web Page of the company which will be placed at the sponsor's id number.
You can use your card in paying sir and do not worry because you are going to pay directly to the campany's account. You will transact directly to the company through our web page.
Hello sir!
So sir may I know what is your plan now? Thank you! So sir may I know what is your plan now? Thank you!
what is the e-meil address, web page and your phone number, e. mail and perhaps is best thing you to do is write me aimo.veteraani@gmail.com and write there all the adresses
8:11 ja yhtye Sailor soi taustalla : girls girls beuty drag queens
Lähetetty matkapuhelimesta
aamutoimet siis suoritettu 8:12. Laitoin Siljan onkikuvaan Kristan tekemän onkimisen kuvan sama lierihattu päässään kuin Siljalla! Hikikin on ja otin jo rainbow lakinkin pois ja nyt kolmen napin kaulurin sekä kolmen 'kultaisen' napin hartiapontson. Riihimäen aluesairaalankin sininen pusakka lähtee naulakkoon. Naulakko kuntoon, tervetuloa 'wanha mectari'!!! 123!!! Korjaus aamupainoon prkl 142,3kg. Sähköjohto oli oikean kuklman alla. Nyt on violetti kokeeksi otsalla ja päähineenä, mutta ei ole sen aika vielä – ottaa pois ja laittaa hattuhyllylle kokonats lakin lähituntumään mää mää

Mahariski

Post#94 » 22 May 2015 09:35

/th(/)/ #/harmi"/ /#musti/" Isälläni on hyvin hoidettua nuort koivikkoa mökin lähettyvillä Severintiellä Mattilan talolta. Heikkarin takana on ilmeisesti harventamatonta kuusi tai mäntymetsää, vittu. Äidilläni on ihan hukkapalsta kolmiahontien alkupäässä Hattulassa. mökki on 10b ja sillä tosi arvokas tontti kapean niemen kärjessä. Olen tontille suojellut katajaa sekä pihlajia, niemen kärki kondiksessa! Mutta sen perikunnasta lohkotun palstan saisi äitee myydä ja lahjoittaa rahat käteisenä vaikka ohi verottajan ennakkoperintönä? Mutta Veikko Mattila Vanamontie 24 13500 hml , häneen voisitte yhteyttä ottaa. on varmaan nytkin oJAJÄRVVEN MÖKILLÄ KLAPIKONEELLA ENSI TALVEN PUITA PINOOMASSA, ETTÄ KUIVUVAT TALVEKSI LÄMMITTÄMÄÄN VARAAVIA TAKKOJA hIRSIMÄESSÄ vANAMONTIE 24. iSÄ EI EHKÄ KOUOPEROI, MUTTA KANNATTAA KOKEILLA JUNIKKAASTI! mINULLA EI JUURI NYT OLE PUHELINTA, VASTAAJA KUITENKIN ON PÄÄLLÄ, ETTÄ SINNE VAAN VIESTIÄ HETI tERO NIIN ETTÄ TERSKA PUNOTTAA. AIMO.VETERAANI@GMAIL.CON (PERSAUKINEN MIES) TULE MÖKILLE SAUNOMAAN, SUUNNITELLAAN PAREMMIN. PUHELIN KONDIKSESSA LÄHIPÄIVINÄ, UUSI KÄNNYKKÄ TRULOSSA KOTIINKULJETUKSENA SAMALLA KUN TUOVAT TAULUTELKUNKIN. tILILLÄ EI NÄIN ASUMISTUKEAKIN SAAVANA TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ KITUUTTAVA JOUTOMIES. kUN RAHAA TULEE TILLE EI SIELLÄ PARANE PALJOA OLLA 1300€ ELÄKKEESTÄ. NE RAHATHAN MENEVÄT SIKAAREIHIN JA LIKÖÖRIIN? vAIMOLLA ON TILILLENI RINNAKKAISKORTTI nORDEAAN, MUTTA KUN OTTI ERON EIKÄ OLLUT AVIOEHTOA ON MINUN PAKKO JOTENKIN SAADA SITTEN HAMASSA TULEVAISUUDESSA PERINTÖVEROT MAKSETTAVA EDES mAHARISKI PRODUCTION KAUTTA. oLEN VARMAANKIN VAIN SELLAINEN ALOITTELEVA PIENYRITTÄJÄ. eTTÄ JOS SE ENTINEN HML KAUPUNKIEMÄNTÄ MENISIS VAAN LÄHIHOITAJAN HOMMIINN PSYKIATRIALLE NUORTEN OSASTOLLE  APPARALLE. JNE YM SE ON TERSKA MELA HEOPPIS, TOGETHER WE ARE SO WEAK...

Mahariski

Post#95 » 22 May 2015 09:37

/#musti/" OLENKO UNOHTANUT OTTAA LĂ„Ă„KKEENI? "/#kiesus#/

Sony

Post#96 » 22 May 2015 10:06

Lääkepurkkia ei ole avattu aikoihin. Ahvenisto kutsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............ "/roska//

Mahariski

Post#98 » 22 May 2015 10:54

KASVAIN SANOI KASVAIN JA KASVOI VAIN!! Sain videon harmagetoon ladattua ensin juutuupiin ja sitten Viihdefoorumille ja lopuksi on menossa naamakirjaan mainittu vilimi, joka ei ketään naurata. Oli se sen verran verkkaista höpötystä
//#pu"" ##sy/" /#pa//

Mahariski

Post#99 » 22 May 2015 12:41

Isälläni on hyvin hoidettua nuort koivikkoa mökin lähettyvillä Severintiellä Mattilan talolta. Heikkarin takana on ilmeisesti harventamatonta kuusi tai mäntymetsää, vittu. Äidilläni on ihan hukkapalsta kolmiahontien alkupäässä Hattulassa. mökki on 10b ja sillä tosi arvokas tontti kapean niemen kärjessä. Olen tontille suojellut katajaa sekä pihlajia, niemen kärki kondiksessa! Mutta sen perikunnasta lohkotun palstan saisi äitee myydä ja lahjoittaa rahat käteisenä vaikka ohi verottajan ennakkoperintönä? Mutta Veikko Mattila Vanamontie 24 13500 hml , häneen voisitte yhteyttä ottaa. on varmaan nytkin oJAJÄRVVEN MÖKILLÄ KLAPIKONEELLA ENSI TALVEN PUITA PINOOMASSA, ETTÄ KUIVUVAT TALVEKSI LÄMMITTÄMÄÄN VARAAVIA TAKKOJA hIRSIMÄESSÄ vANAMONTIE 24. iSÄ EI EHKÄ KOUOPEROI, MUTTA KANNATTAA KOKEILLA JUNIKKAASTI! mINULLA EI JUURI NYT OLE PUHELINTA, VASTAAJA KUITENKIN ON PÄÄLLÄ, ETTÄ SINNE VAAN VIESTIÄ HETI tERO NIIN ETTÄ TERSKA PUNOTTAA. AIMO.VETERAANI@GMAIL.CON (PERSAUKINEN MIES) TULE MÖKILLE SAUNOMAAN, SUUNNITELLAAN PAREMMIN. PUHELIN KONDIKSESSA LÄHIPÄIVINÄ, UUSI KÄNNYKKÄ TRULOSSA KOTIINKULJETUKSENA SAMALLA KUN TUOVAT TAULUTELKUNKIN. tILILLÄ EI NÄIN ASUMISTUKEAKIN SAAVANA TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ KITUUTTAVA JOUTOMIES. kUN RAHAA TULEE TILLE EI SIELLÄ PARANE PALJOA OLLA 1300€ ELÄKKEESTÄ. NE RAHATHAN MENEVÄT SIKAAREIHIN JA LIKÖÖRIIN? vAIMOLLA ON TILILLENI RINNAKKAISKORTTI nORDEAAN, MUTTA KUN OTTI ERON EIKÄ OLLUT AVIOEHTOA ON MINUN PAKKO JOTENKIN SAADA SITTEN HAMASSA TULEVAISUUDESSA PERINTÖVEROT MAKSETTAVA EDES mAHARISKI PRODUCTION KAUTTA. oLEN VARMAANKIN VAIN SELLAINEN ALOITTELEVA PIENYRITTÄJÄ. eTTÄ JOS SE ENTINEN HML KAUPUNKIEMÄNTÄ MENISIS VAAN LÄHIHOITAJAN HOMMIINN PSYKIATRIALLE NUORTEN OSASTOLLE  APPARALLE. JNE YM SE ON TERSKA MELA HEOPPIS, TOGETHER WE ARE SO WEAK...
KASVAIN SANOI KASVAIN JA KASVOI VAIN!! Sain videon harmagetoon ladattua ensin juutuupiin ja sitten Viihdefoorumille ja lopuksi on menossa naamakirjaan mainittu vilimi, joka ei ketään naurata. Oli se sen verran verkkaista höpötystä (10:53)...12:39 missä se Paksu- Pekka taas luuraa, pullot hopi hopi inkkarina Alkoon ja sitten Löytikxeen hakuun Mahariskin parin päivän sapuskat

Mahariski

Post#100 » 22 May 2015 13:29

KASVAIN SANOI KASVAIN JA KASVOI VAIN!! Sain videon harmagetoon ladattua ensin juutuupiin ja sitten Viihdefoorumille ja lopuksi on menossa naamakirjaan mainittu vilimi, joka ei ketään naurata. Oli se sen verran verkkaista höpötystä (10:53)...12:39 missä se Paksu- Pekka taas luuraa, pullot hopi hopi inkkarina Alkoon ja sitten Löytikxeen hakuun Mahariskin parin päivän sapuskat...13:27 enää ei ole estoja siis estottomasti olen jakanut tykännyt ja lahrannut eiku ladannu. Mis vitus pekka ja taulutelkku sekä uusi kännykkä?
#/so// #/so// #/so//

Return to “Blogit”