Mahariskin mökkikausi 2015

Image Perusta oma blogi
Mahariski

Re: Mahariskin mökkikausi 2015

Post#21 » 29 May 2015 03:41

20:13 Nokia Lumia 530 Dual SIM on vartin verran ollut latauksessa. Vissiin helppo käyttää kun ohjekirjassa ei ollut juuri mitään. Oli se vaikea löytää Verkkokauppa, mutta osaava myyjä pitkään pähkäiltyään selvitti, että taulutelkku on jumissa postissa kun eivät olleet päässeet soittamaan minulle, että koska olen kotona. Ostin sitten uuden puhelimen ja myyjä asensi sim-kortinkin. Kiitoksena annoin hänelle Arto Järvisen käyntikortin. Toiselta myyjältä sain nettiosoitteen Treella olevasta jostain liikkeestä jotka voisivat ostaa vanhojen Olympus- kameroiden rungot ja 3 Zenit kameraa objektiiveilla. Nyt saa sovittimen uusimpaan digiolympukseen putkilleni, jotka siis ovat arvokkaita. Pimiötarvikkeetkin ehkä ja sveitsiläiset objektiivit, jotka ovat arvokkaita! Kaikki myyntiin muutkin kamerat! Niitä on paljon! Tämä toinen myyjä sai ison nipun urheiluhierojani käyntikortteja. Sitten kävimme postissa ja vaikeaksi menee! Tyttö soittaa tuntemattomasta numerosta huomenna jotta saadaan asiaa vietyä eteenpäin. Toinen vaihtoehto olisi kävellä Nokialle postiin ja samat selvitykset taas tehdä. Posti palvelee – vitut. Ennätin kotimatkalla sohlata puhelimeen kieliasetukseksi australian englannin ja pin koodiksi näpyttelin 1234 mutta se varmaan olisi vaatinut tehdasasetuksen 0000. Nyt pitäisi joku PUK- koodi hankkia, mutta milläs soitat operaattorille? Vituiks meni vapaussotakin. 20:49 otan asiakseni ottaa yhteyttä Tiinan äitiin, Eevaan ja muut rukoukset siinä samalla.
Jaha, pölinät on pidetty 21:37 että jos vähän tutkisi kännykkää, lienee latautunut riittävästi? Ei voi mitään, sim-kortti on viallinen ja puk-koodiakin kysytään, pinkoodi 0000?22:12 / taidan mennä maate. 22:23 se onkin kortti sökö, pitää ostaa ärrältä prepaid liittymä ja ottaa siitä kortti. Juma kaikki puhelinnumerot jotka rahalla ja vaivalla keräsin ovat taivaan tuulissa. Nyt nukkumaan..ei sentään! Iso kassi on nyt täynnä wanhoja cameroita jotka muutan rahaksi! Rahaa tulee ainakin 1000€ ja voin ostaa Olympuksen uuden lippulaivan johon saa sovitteella wanhat putkeni...
Kameratori Oy on vuonna 2010 perustettu käytettyihin kameroihin ja oheistarvikkeisiin keskittyvä yritys. Haluamme tarjota suomalaisille valokuvaharrastajille ja alan ammattilaisille helpon ja luotettavan osto- ja myyntikanavan.
Toimitilamme sijaitsevat Tampereella osoitteessa Hatanpään valtatie 5, Koskikeskuksen kupeessa. Kaikkia myymiämme tuotteita voi tulla katselemaan ja testaamaan liikkeeseemme. Myymälämme on avoinna torstaisin ja perjantaisin klo 11-17.
Tervetuloa kameroiden kirpputoritapahtumaan Tampereelle sunnuntaina 31.5. klo 11.00-16.00.
Viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty Kamerakirppis osoittautui mainioksi tapahtumaksi. Myyjiä oli toista kymmentä ympäri Suomea ja asiakkaita oli heti aamusta jonoksi asti. Kamerakirppis on siis tullut jäädäkseen! Kameroita ja valokuvaustarvikkeita ostetaan ja myydään hyvässä tunnelmassa vanhan huoltoaseman pihassa, Kameratorin myymälän yhteydessä.
Nyt sinulla on erinomainen mahdollisuus myydä tarpeettomaksi jääneet kamerat ja tarvikkeet Kamerakirppiksellä. Paikalla on runsaasti alan konkareita ja uusia harrastajia. Myyntipaikkoja on rajoitetusti, joten varaathan omasi ajoissa! Tapahtumalla on laajasti näkyvyyttä Tampereen alueella, joten viime vuoden menestyksen perusteella odotamme satoja kirpputorivieraita. Päivän päätteeksi Kameratori Oy lupaa tehdä tarjouksen myymättä jääneistä tuotteistasi.
Auton takakonttipaikka 20€ (14 kpl)
Peräkärrypaikka 30€ (4 kpl)
Myyntipöytäpaikka katoksessa 30€ (6 kpl, oma pöytä mukaan)
Sijainti Tampereella keskeisellä paikalla linja-autoaseman ja juna-aseman läheisyydessä, osoitteessa Hatanpään valtatie 5. Lähellä Tampereen monipuolisia palveluita. Linja-autoasema 190m. Rautatieasema 550m Koskikeskus 100m. Pysäköinti: Koskikeskus, Hämppi.
29.5 Pe / 1:55 nyt kello, kahveeta tippumassa, paino 139,6kg Nukkumaan menin ennen kymmentä eilen ehtoolla, että vähiin jäivät unet. Juon nyt kahvia ja mietin kännykkää miksei kortti muka toimi.
"/#kiesus#/

Mahariski

Post#22 » 29 May 2015 03:45

herra yybermode voisitko tämän ketjun nimeksi vaihtaa Mahariski valmistautuu mökkikauteen. Kunhan sinne asti päästää - tämä ketju lukittakoon j aloitan uudenMahariskin mökkikausi kesäkuu 2015. Joka kuukqudesta ehkä tulee oma blogi? "#/homer"/ "#/homer"/ "#idea#/

Mahariski

Post#23 » 29 May 2015 08:43

Ezekiel 38 : American Pharoah set to take the Crown after the ashes of World War 3 (May 25, 2015)
Listen to what the reporters say starting at the 3:56 mark about "American Pharoah", mentioning of Plagues and then think about the time of Moses and what is going to happen during the Tribulation with the two witnesses standing against the Antichrist.  These two reporters are prophetic and don't even realize it. Then go check out Belmont Stakes Home Page and you will see the Banner saying American Pharoah "On the Path to Immortality".  Meaning the resurrection of the Antichrist being possessed by Satan himself.  We left the link in the Video. Senior NATO Official: “We’ll Probably be at War This Summer”
http://www.infowars.com/senior-nato-o...

Obama: I Have Been Called ‘The First Jewish President’
http://www.breitbart.com/video/2015/0...

Rice: Obama Administration Firm on Two-State Israeli-Palestinian Solution 
http://www.voanews.com/content/rice-o...

Secret Pentagon Report Reveals US "Created" ISIS As A "Tool" To Overthrow Syria's President Assad
http://www.zerohedge.com/news/2015-05... jaoin tämän viedon mahdollisimman lajaan levitykseen ja tein jopa oman videon The End! 8:11 naamakirjaan. Veronica/vedin käteen. /#musti/"

Mahariski

Post#24 » 29 May 2015 10:12

Hello sir. Right now our company do not conduct any online transactions when it comes to pay-ins for Global Package the new members from finland. It is because we do not have yet Branch Center Office there. Our plan is to have and build business leaders and partners there in finland. And you will be one of the top pioneering members there. Our goal first is to multiply there then any of you who are already members can apply put-up your own Satellite Branch Center Office there. (Hei herra. Juuri nyt meidän yritys eivät hoida mitään verkkoasiointi kun se tulee maksamaan laajennuksia Global Package uutta jäsentä Suomi. Se johtuu siitä, meillä ei ole vielä Branch Centerin toimiston sinne. Tavoitteenamme on olla ja rakentaa yritysjohtajat ja yhteistyökumppaneiden siellä Suomessa. Ja olet yksi alkuun uraauurtava jäsenet siellä. Tavoitteenamme Ensimmäinen on kertoa siellä sitten joku teistä, jotka ovat jo nyt jäsenet voivat hakea laittaa-up oman Satellite Branch Centerin toimiston sinne.) Kyllä sir, voit olla varma minua enkä minä asetan poliisin uran riskiluokkaan. Olen antanut sähköpostiosoitteen yrityksen ja voit pyytää heiltä apua tarkistaa minulle Filippiinien National poliisin Filippiinien hallituksen. Ja minä kiitän teitä paljon, että luottamus te annoitte minulle, ja voit olla varma, että en kadota, että luottamus vain siksi pienen summan rahaa. Sir haluaisin tietää aluksi, mitä on teidän valuutta / rahat Suomessa on minun laskea vastaava määrä rahamme täällä Filippiineillä.
Sir Minulla on etsiä google, sinun on euro ja 1 euro vastaa 48,9897, koska tällä kertaa, että olen kirjoittamalla tämän viestin. Sir summa haluat lähettää minulle voit tulla kansainvälinen jakelija Alliance in Motion Global on PHP55,860.00 ja sen vastaava euroon on 1140,24. Mutta sen sijaan 1140,24 lähettää minulle 1200 euroa, mikä vastaa PHP58787.6 koska minun täytyy maksaa lähetyksen omia tuotteita. Sir vain lähettää rahaa Western Union.
Lähetä se minulle Richard Magtaan Alarin //#pu""
Osoite - # 359 1st Avenue, värvätty miesten Barrio, Camp Olivas, San Nicolas, City of San Fernando, Pampanga, Filippiinit
Cell Phone No. - +639359452478 .
Yksi asia enemmän sir rahaa, että aiot lähettää minulle vastaa minun 1 kuukausi puolitoista palkka on poilice upseeri täällä Filippiineillä. Joten voit olla varma, että en koskaan tuhoa luottamus annatte minulle ja vaihtaa sen pienen summan rahaa, joka voin ansaita 1 kuukauden ja puolen ollessa poliisi. En koskaan laittaa ja anna minun uskottavuus alas vuoksi pienen summan rahaa. Joten kaikki Siksi sir, olet 100% taattu, että rahat on erittäin turvallinen ja minä vain serveed kuin siltana Alliance in Motion Global.  Toivon, että meillä oli jo tehty liiketoimintakauppa! Hei herra! Siinä tapauksessa, että olet epävarma minua ja olet huolissasi rahaa turvallisuudesta. Olen neuvoa, että jos sinulla on muita tunnettuja ystäviä täällä Filippiineillä ehkä voit lähettää rahaa heille, ja voimme vain nähdä toisiamme meidän toimistossa, kun he saivat rahaa ja minä vain auttaa heitä oman palkka-sisään yritys ja joka on suoraan yritykselle. 
Hei Aimo, 
Olen sinuun yhteyttä nähdä, miten asiat ovat menossa kanssasi, toivon, voisit pitää hyvin. Olen ajatellut paljon siitä, mitä on tapahtunut ympäri maailmaa viime vuonna tai niin, mutta varsinkin koskien omaan uran. 
Sallikaa minun selittää lyhyesti, olen ollut utelias tietämään, mitä on tapahtuu omassa maassa viime vuosina suhteessa työmarkkinoilla ja tulevaisuuden näkymiä. Suoritettuaan astrologinen tarkastelu, siitä on tullut ilmeiseksi, että taloutemme ovat yhteydessä toisiinsa, yritysten ja rahoituslaitosten jättiläisiä ympäri maailmaa kaikki voimakkaasti riippuvaisia ​​toisistaan, ja me kaikki olemme tunteneet vaikutuksia tämän jollakin tavalla. Surullista sanoa tätä, vaikka emme ole suoraan sidoksissa siihen. Olemme kuitenkin missä olemme, ja me tarvitsemme tämän tilanteen hoitamiseksi. 
En salaa sitä, että olen vaistosi, että tilanne olet on melko herkkä ja etsit muutosta, mahdollisuus tai tilaisuus. Sanon, että olet vastuussa oman tulevaisuuden, sinun uran ja teet tapa elämässä, jotta turvallinen ja onnellinen ympärillä, haluan sinua saavuttamaan potentiaaliset ja luoda mahdollisuuksia, vaikka ulkomaailmaan on maalaus erilaisen kuvan kuin me kaikki syntyy kaaos. Tämä on aika täynnä mahdollisuuksia vahva ennakkoluuloton henkilö, kuten itse, Aimo alkaa tehdä muutoksia, jotka menestyvät oman uran ja taloudellisesta asemasta. 
On erittäin tärkeää kiinnittää huomiota siihen, mitä minun täytyy sanoa seuraavaksi, koska tiedän, että tällä hetkellä olet jatkuvasti ajatellut urasi ja taloudellisesta asemasta. On kysymyksiä, ja olette kuulleet saman asian jonkin aikaa nähden eteenpäin. 
Minusta tuntuu, että hieman apua ja ohjausta tulee muutoksia, voit alkaa tehdä. Voin valottaa oman ainutlaatuisia kykyjä, katsomalla kokoonpanon, päätöksenne planeetalla ja taloja, voin kertoa teille, mitä sopii sinulle ja miksi. Tätä minä tarvitse osoittaa tarkasti johon planeetat valettu vaikuttaa oman uran ja tarjoavat lukema koskevat omia ammatillisia tiellä. Eikä siinä kaikki, koska henkilökohtainen astrologisen käsittelyssä urasi, teidän Astral pylväskuviossa tukevia tietoja ja ohjeita antaa sinulle parhaan ajoitukset elämäsi. Haluan nopeasti seurata polku menestykseen. 
Haluan antaa teille, jotka analyysin on tarkka, joka antaa sinulle luottamusta tehdä oikean uravalintoja, koska uskon, että on tärkeää oman mukavuuden, tyydytys, itsensä toteuttamista ja jotta terveiden elämäntapojen sinulle ja rakkaansa. Minun täydellinen painopiste on sinulle nyt ja miten yhdessä voimme kääntää asiat ympäri sinulle Aimo. 
Tässä on mitä voin tarjota hieman tarkemmin: 
https://www.astrology-jenna.com/career/ ... 78256a61c2 
Lets saada sinut oikealla tiellä nyt, mielestäni on ehdottoman tärkeää, että ymmärrät, että tämä ratkaisee tulevaisuuden suhteen mitä tähdet ovat mielessä teitä, en olisi yhteyttä suoraan tällä tavalla, ellei Kuvittelin olisi todella pystyä auttamaan sinua tässä ja tarjota joitakin kiinteitä vastauksia huolenaiheita suhteen urasi. 
Jenna 
Professional Astrologi  #/hattu"#

Mahariski

Post#25 » 29 May 2015 12:53

A 10,000 year old statue believed to be twice as old as the Pyramids of Egypt has been sent to Germany for research.  Covered with Mesolithic symbols, archaeologists believe the 2.8 metre high statue is one of the most important discoveries in recent history. The statue with seven faces has the potential to rewrite our history books and ways of thinking, as researchers say the coded messages on it contain information about the creation of the world and the origins of human beings.  At present, the Shigir Idol is located at the Yekaterinburg History Museum, the lack of funds has prevented researchers from proper testing for age of this historical treasure. The statue represents a unique, live and very complicated example of history, it is a very rare finding, and without a doubt one of Europe’s most important findings in years. According to experts, this time capsule has coded messages that talk about the creation of the world. It is covered with encrypted information that researchers have not decoded. It will take time and patience to decipher what this statue has to tell. See more at: http://yournewswire.com/10000-year-old- ... umwdA.dpuf Svetlana Savchenko the head of the department that studies the idol in the historical museum of Yekaterinburg, concludes that a straight line present on the surface of the Shigr idol actually represents the ground or horizon, the boundary between heaven and earth, water and sky, or boundary between the worlds. Uwe Hoysner, from Berlin Archaeological Institute said: ‘The Idol is carved from larch, which, as we see by the annual rings, was at least 159 years old. There is no such ancient sculpture in the whole of Europe. Studying this Idol is a dream come true’, said Professor Thomas Terberger, of the Department of Cultural Heritage of Lower Saxony. See more at: http://yournewswire.com/10000-year-old- ... umwdA.dpuf
Atlantis was a mythical island that was said to have sunk below the ocean. It was first mentioned by Plato at around 350 BC, who wrote about a beautiful island in the Atlantic Ocean that was swallowed by the sea in one day and one night. He wrote two books about the history and culture of this mythical island.
Another sunken city was Ys, which legends claims reached back as far as the prehistoric era where a settlement was built off the coast of Douarnenez, France. The myth states that Gradlon, a King of Cornouaille, built a city within these walls on the request of his daughter Dahut who loved the sea. However, one day a wave as high as a mountain collapsed on Ys, dragging the city to the depths of the ocean.
Lemuria is the name of a lost land located somewhere in the Indian or Pacific Ocean. The island was not based upon legend but rather scientific guess. Though Lemuria is no longer considered a valid scientific hypothesis, it has been adopted by occult practitioners who believe a mysterious continent once existed in the ancient world that has now sank beneath the ocean as a result of a cataclysmic event.
Mu is the name of a hypothetical lost continent proposed by 19th-century traveler Augustus Le Plongeon. He claimed that several ancient civilizations, such as those of Egypt and Mesoamerica, were created by refugees from Mu, which he located in the Atlantic Ocean (others suggest the Pacific). Today scientists dismiss the concept of Mu as physically impossible, arguing that a continent can neither sink nor be destroyed in the short time required by this premise.
Avalon is a legendary island featured in the Arthurian legends. It first appears in Geoffrey of Monmouth’s 1136 ce “historical” account British history. Within his book he claimed that a mysterious island to the west of England had forged Arthur’s sword Excalibur, and later acted as a place of refuge after Arthur was wounded in the Battle of Camlann. Avalon was has always been associated with mystical practices and supernatural beings.
Agartha is a legendary city that is said to reside under the earth’s surface. It was first mentioned in the west by Alexandre Saint-Yves d’Alveydre who proposed that this hidden civilization protected of secret knowledge and incredible wealth. Theosophists regard Agartha as a vast complex of caves underneath Tibet, inhabited by supernatural creatures called asuras.

In Tibetan and Buddhist traditions, Shambhala is an ancient kingdom hidden somewhere in Inner Asia. It is mentioned in various ancient texts, the oldest being the Bön scriptures (which vastly predates Buddhism). They all see Shambhala as a pure realm that lies on the edge of physical reality, connecting this world to the next (a gateway between the physical and spiritual realms). Only the most enlightened of beings can enter this paradise, (indeed, Tibetan lamas spend a great deal of their lives in spiritual development before attempting the journey to this mythical realm).
In Greek mythology, Hyperborea was a mythical land situated “beyond the North Wind”. The Greeks believed it was a fertile paradise that lay far to the north of Thrace, ‘where the sun shone twenty-four hours a day’ (which to modern ears suggests the Arctic region). However, it is also possible that Hyperborea was not a physical location at all, for according to the Greek poet Pindar, neither by ship nor on foot would you find the marvelous road to Hyperborea.
Thule was first mentioned in classical European geography as a region that lay far to the north of Britain. Prior to the 19th century, many thought of this northern mystery as hell, surrounded by raging volcanoes in the midst of a frozen wilderness. Conversely, after the 18th century, it came to be known as a land of plenty; where fish were caught abundantly and there was plenty of grazing for the production of meat and butter. The legend of Thule has therefore been appraised as being both heaven and hell. The term ‘Ultima Thule’ denotes any distant place that is located beyond the “borders of the known world”.
When Spanish explorers arrived in South America in the early 16th century they heard rumors of a lost city called El Dorado which was filled with gold. Local folklore said that every time a new ruler was appointed in this city, gold and precious jewels were thrown into a lake called Guativita. This lake was found it 1545, by explorers who managed to lower its level enough to find hundred of pieces of gold along the lake’s edge. However, attempts to drain the lake further have remained unsuccessful, and the city of gold remains lost.

Paititi is a legendary Inca lost city which was the equivalent of a western utopia. It was said to be abundant with food and mineral wealth. Folklore places this forgotten city somewhere within the remote rain forests of Peru, northern Bolivia or southwest Brazil. The Paititi legend revolves around the story of the culture-hero Inkarri, who, after he had founded Q’ero and Cusco, retreated toward the jungles of Pantiacolla to live out the rest of his days in his refuge city of Paititi.
Brasil is a phantom island which is said to lie west of Ireland in the Atlantic Ocean. It is described as being cloaked in a perpetual mist, except for one day every seven years, where its incredible beauty became visible to the naked eye. Expeditions left Bristol in 1480 and 1481 to search for the island; but nothing was found. Then, in 1674, Captain John Nisbet claimed to have found the island when on a journey to Ireland. He described strange black rodents and a magician who lived in a stone castle. A follow-up expedition by captain Alexander Johnson also found Brasil, confirming the same findings. But then, Brasil reverted to its elusive self. Only a few sightings have been made since.

Sony

Post#26 » 29 May 2015 12:59

Mahariski wrote:herra yybermode voisitko tämän ketjun nimeksi vaihtaa Mahariski valmistautuu mökkikauteen. Kunhan sinne asti päästää - tämä ketju lukittakoon j aloitan uudenMahariskin mökkikausi kesäkuu 2015. Joka kuukqudesta ehkä tulee oma blogi? "#/homer"/ "#/homer"/ "#idea#/

Nyt stoppia maniaan. /th(/)/ Laitat tänne edelleen selonteot ja muut. Ei tuossa ole mitään järkeä blogeja pitää näin lyhkäisä aikoja.

Mahariski

Post#27 » 29 May 2015 13:03

kokoa kaikki mahariskit yhteen pötköön, kaiva esiin bombay teevee ja ricky puhin kuoleman seuraamisketju ja sitten... "#idea#/

Mahariski

Post#28 » 29 May 2015 13:04

haluatko tosiaan että mahariskin mökkikausi alkaa ilmestyä voimaportaalla? #/soo/# #/soo/#

Sony

Post#29 » 29 May 2015 13:14

Mahariski wrote:haluatko tosiaan että mahariskin mökkikausi alkaa ilmestyä voimaportaalla? #/soo/# #/soo/#

Rajansa kaikella. En suostu näihin kiristyksiin. (/ban)/(

pelle

Post#30 » 29 May 2015 13:17

On se peli kovaa. Jos et tee sitä niin kusen sun muroihin. #"/lol#/

Mahariski

Post#31 » 29 May 2015 15:53

Author Graham Hancock claims in a new book that a comet struck the earth 13,000 years ago and wiped out a highly advanced ancient civilisation.  Fingerprints of the Gods by Graham Hancock says that an ancient culture in Antarctica was obliterated by the comet, but knowledge from astronomy and mathematics were passed down to later civilisations.Mirror.co.uk reports:Despite selling an estimated 3m copies, a BBC Horizon programme sought to demolish his theory. Paul V Heinrich, a US geologist, wrote: “Rather than stumbling upon an archaeological mystery, he has merely created one.” Now, 20 years later, he is set to publish a 500-page sequel – Magicians of the Gods – that he believes will prove his critics wrong. Citing scientific and archaeological research, Hancock, a former journalist, told the Sunday Times: “In 1995, I wrote a book about all the clues — the fingerprints — that pointed to the existence of this lost civilisation. But what I lacked was a smoking gun. Now we have it. A series of papers in geophysics and geological journals have been bringing forward evidence that the Earth was indeed hit by a comet 12,800 years ago, which is exactly what I proposed in my book.” Hancock argues that the existence of the comet has been masked because it struck ice and did not leave a crater. But he acknowledges that many will ridicule his new book, which is to be published in September. See more at: http://yournewswire.com/comet-wiped-out ... c3nO2.dpuf

Sony

Post#32 » 29 May 2015 16:37

https://www.youtube.com/watch?v=yDmJCcFjZns
Pispalan uittotunneli Tunnelikaikuja- Tunnel Echo
Menet Mahis tuonne testaamaan äänivarojasi. Ota Kalevalaiset äänivarat käyttöön.

Tässä videolla kävin viime vuonna Pispalan uittotunnelissa. Entinen laivarotta laulaa luikauttaa tunnelissa.
https://www.youtube.com/watch?v=SlV6HCUrGas

Mahariski

Post#33 » 29 May 2015 19:12

Tiedät sir minä ja yhtiö ei ole sen jälkeen niille henkilöille, jotka ovat rikkaita ... Täällä tämänkaltaista liiketoimintaa kaikkien on tervetullutta, kunhan kiinnostuneita ja halukkaita investoimaan ja tehdä liiketoimintaa ... Ymmärrän, mitä on sydämessäsi ja takaraivossa ... Kaikki mitä voin sanoa on, että olen rehellinen henkilö, jonka voit luottaa. Olen henkilö, jotka uskovat yhteen Jumalaan. Sen lisäksi, että poliisi, teen tämän liiketoiminnan antaa perheeni ja rakastan niitä parempaa elämää, antaa heille elämän, etten koe, kun olin nuori. Tiedät sir tulin hyvin köyhästä perheestä, enkä päättynyt minun opinnot mukavalla ja kunniallinen läpi ponnisteluja vanhempani ja olen hyvin ylpeä siitä. Ottaa sanoi kaiken tämän, en tuhoa minun hyvä maine perheelleni ja kaikille ihmisille, jotka tuntee minut juuri siksi 1200 euroa, jotka aiot lähettää minulle !! Tiedät sir rahaa, että aiot sijoittaa yritys palata helposti taskuun jos vain seurata järjestelmän hyvin ..., ja se on hyvin helppoa täytyy vain kutsua ja rekrytoida uusia jäseniä omassa maassa ja jopa eri maita aivan kuten mitä olen tekemässä ja jos onnistut moninkertaistaa itseäsi ja downlines alkaa jo kertoa itseään liikaa, se tulee olemaan aika koet aikaa hyödyntämällä ja rahaa hyödyntämällä .. Ensin täytyy vain ottaa vaivaa kutsua ja rekrytointi rakentaa oman ryhmän niin aika tulee koet rajoittamaton tuloja menee taskuun vaikka ottaa loma tai talosi ... Ja omasta puolestani, minä autan sinua laajentamaan ryhmäsi täällä Filippiineillä joten vaikka olet siellä Suomessa ansaitset täällä maassa .. Verkostoituminen on liiketoiminta auttaa muita ihmisiä liiketoimintaa ...

Mahariski

Post#34 » 29 May 2015 19:22

Tilausnumero: 21834104
Tilauspäivämäärä: 28.05.2015
Tuote
Lukumäärä
Summa
Nokia Lumia 530 Dual-SIM Windows-puhelin, valkoinen
1
69,90
IMEI: 356473062751788
1
0,00
Klarna lasku.

0,00
Veska Retail Park, Saapastie 2, 33950 Pirkkala. Kaikki maksutavat käyvät.

0,00
Summa ALV:n kanssa
69,90

Maksa laskusi erissä
Maksa vain 8,95 EUR! Tällöin laskusi muuttuu automaattisesti Klarna Tiliksi, jolloin voit itse valita kuukausieräsi koon (mutta vähintään 1/24 laskun loppusummasta ja minimissään 8,95 EUR). Tämän lisäksi kaikki tiliostoksesi kootaan samalle kuukausilaskulle.*

Kpl  ID   Tuoteseloste                                  Hinta  Varattu
=======================================================================
   1 34204 TCL L48S4604F 48" Full HD LED-televisio,    379.90e        0

Toimitustapa: Postin kotiinkuljetus + laitte..          95.90e
Maksutapa:    Koroton osamaksu - 3 kk                    0.00e
Lasku lähetetään ainoastaan tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Yhteishinta:                                           475.80e
laitoin sähköpostia ettei minulla ole puhelinta ja siksi kotiintoimitus postin kautta ei ole onnistunut /#musti/"

Mahariski

Post#35 » 30 May 2015 06:50

Kpl  ID   Tuoteseloste                                  Hinta  Varattu
=======================================================================
   1 34204 TCL L48S4604F 48" Full HD LED-televisio,    379.90e        0

Toimitustapa: Postin kotiinkuljetus + laitte..          95.90e
Maksutapa:    Koroton osamaksu - 3 kk                    0.00e
Lasku lähetetään ainoastaan tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Yhteishinta:                                           475.80e
laitoin sähköpostia ettei minulla ole puhelinta ja siksi kotiintoimitus postin kautta ei ole onnistunut 20:00 iltapan syötyäni menen maate kun naamakirjakin jäädytti tilin liiallisen aktiviteetin takia!
30.5 La Morgen alle leute (5:45) nukuin liki 9 tuntia ja aamupaino 138kg!Hei, Boddhilatva!
Teidän Vimeo ja Facebook-tilit yleensä pelata hyvin yhteen, mutta juuri nyt he eivät liitetty. Tämä voi tapahtua, koska Facebook istunto vanhentunut, tai olet vaihtanut Facebook salasanan. Joka tapauksessa jakaminen on Vimeo on paljon enemmän hauskaa Facebook mukana, joten kehotamme teitä uudelleen!
Sir in videoiden I oli jakanut teille facebook näette, että sinulla on 3 vaihtoehtoa liittyä yhtiön ... vaihtoehto ei. 1) 1 tili, joka on 7980 pesoa = 163,19 euroa; vaihtoehto ei. 2) 3 kirjanpidon 23940 pesoa = 489,56 euroa; ja vaihtoehto ei. 3) 7 tilejä 55860 pesoa = 1142,30 euroa. 
Juutuubi vaati tunistamaan kavereitani kuvista ennenkuin pääsi taas naamakirjaan, latasin pari uutta ohjelmaa. 6:34 kädet vapisee kofeiinista ja nikotiinista! Aurinko paistaa siis tänään otan kainaloillekki aurinkoa!
May 29, 2015 - A team of Harvard scientists may have found an indication that a portion of an ancient Earth exists inside our planet’s mantle.
A study presented at the Goldschmidt conference in Sacramento, California, claims that the previously inexplicable isotope ratio from the depths of the Earth may be an “echo” of the ancient Earth that existed before the collision with another celestial body, which is estimated to have led to the formation of the Moon 4.5 billion years ago. According to the authors of the study, the ratio may represent a signal from a material that existed prior to the moment of the collision. Scientists of the Harvard University led by Associate Professor Sujoy Mukhopadhyay believe that only a portion of the Earth melted as a result of the collision, and that in the depths of our planet’s mantle there still exists a part of the ancient Earth. Read more: http://www.disclose.tv/news/harvard_scientists_say_that_there_may_be_an_ancient_earth_inside_earth/118544#ixzz3badwZ4MY Scientists have studied the isotope ratio of noble gases from the depths of the Earth’s mantle and compared it to the isotope ratio of the gases found closer to the surface. They found that the ratio of 3He to 22Ne from the surface layers of the mantle is much higher than the one of its deeper layers.
The analysis of the 129-Xenon and 130-Xenon ratio also confirms the hypothesis suggested by the researchers. Material which has been rendered to the surface from the deep mantle has a lower ratio than the one which is typically located near the surface.
Since the 129-Xenon is produced by the radioactive decay of 129-Iodine, these isotopes indicate that the ancient part of mantle was formed during the first 100 million years of the Earth’s evolution.
Scientists believe that this theory explains the differences. Read more: http://www.disclose.tv/news/harvard_scientists_say_that_there_may_be_an_ancient_earth_inside_earth/118544#ixzz3bae6P57i between the isotope ratios of noble gases in different parts of the Earth.
As Professor Mukhopadhyay said: “The geochemistry indicates that there are differences between the noble gas isotope ratios in different parts of the Earth, and these need to be explained. The idea that a very disruptive collision of the Earth with another planet-sized body, the biggest event in Earth’s geological history, did not completely melt and homogenize the Earth challenges some of our notions on planet formation and the energetics of giant impacts. If the theory is proven correct, then we may be seeing echoes of the ancient Earth, from a time before the collision“.Read more: http://www.disclose.tv/news/harvard_scientists_say_that_there_may_be_an_ancient_earth_inside_earth/118544#ixzz3baeDLQoc

Mahariski

Post#36 » 30 May 2015 07:25

Vittu ei millään onnistunut kopioida ja liittää juttu maanalisesta merest jossain Aasian alla!The Earth’s radius is about 4,000 miles (6,400 kilometers). The main layers of its interior are in descending order: crust, mantle and core. 
The crust thickness averages about 18 miles (30 kilometers) under the continents, but is only about 3 miles (5 kilometers) under the oceans. It is light and brittle and can break. In fact it's fractured into more than a dozen major plates and several minor ones. It is where most earthquakes originate.The mantle is more flexible – it flows instead of fractures. It extends down to about 1,800 miles (2,900 kilometers) below the surface.The core consists of a solid inner core and a fluid outer core. The fluid contains iron, which, as it moves, generates the Earth’s magnetic field. The crust and upper mantle form the lithosphere, which is broken up into several plates that float on top of the hot molten mantle below.
SOURCE: LiveScience reporting

Mahariski

Post#37 » 30 May 2015 09:39

7:26 tulisikohan kohta paska? Tulihan se kun ka noin krppariltani tavaraa pois. Nyt pyörii hämmentävä video jossa 23.9 tapahtuu JOTAIN! Illumaniti knows but is silent. Jeshua coming back? Aliens ...they are comin to take me away hahaa. The end of days!
http://worldtruth.tv/combined-disasters ... 2-28-2015/
Hmmmm… if you watched the videos, you may be figuring out that that the dates of Sept. highlighted, are all for  a purpose…. oh there’s more!…
BBC’s “End Day” points to September 24-28 as meteorite strike and start of the “Day of the Lord”
Tein numerolookisia tutkielmia päivyriini syyspäivän tasaukselle, mutta iskeekö asteroidi Antarktikselle...se jää nähtäväksi. Jos mereen putoaa: saadaan opetella snorklaamaan täällä Sarpatissakin. Suomi ja Scaninavia ovat olleet aina, Lemuria ja Atlantis ovat meren pohjassa. Onko Suomen maaperä maailman vanhinta? Maa kohoo ja kohta ollaan Araratilla veneinemme. 23.9 se tapahtuu ja seuraavana päivänä kaikki on toisin! "#/hauta/" "#/hauta/" "#/hauta/" #/ZZZ#/

pelle

Post#38 » 30 May 2015 21:39

Mahariski

Post#39 » 31 May 2015 20:05

valmitupakat on myrkkyä, vaan sätkäpurut terveellisiä saatikka sitten käsin käärityt sikaarit #/sikari//

pelle

Post#40 » 01 Jun 2015 14:45

Image

Return to “Blogit”