Mahariskin mökkikausi 2015

Image Perusta oma blogi
Mahariski

Mahariskin mökkikausi 2015

Post#1 » 25 May 2015 06:34

Päivääkirjani alkaen Helluntaina 2015
Aimo. Lukon avain on ehjänä meillä. Että voisit kyllä ostaa Juuson pyörään uuden lukon... Oikeesti. :/
Vastaa · 

Piilota vastaukset 
Aimo Mattila 2 päivää sitten
+Mia Rajamäki minkä lukon? Minultahan pyörä varastettiin. Kuka Juuso?
Vastaa · 

Mia Rajamäki 2 päivää sitten
Pyörä on meidän poikamme.
Vastaa · 

Mia Rajamäki 2 päivää sitten
Nyt saa tämä ihme touhu loppua! Tulepa sen lukon kanssa käymään sunnuntaina meillä niin näet kuinka lukko aukeaa oikealla avaimella!
Vastaa · 

Aimo Mattila 1 päivä sitten
+Mia Rajamäki Mistä ihmeen pyörästä sinä puhut ja mikä vitun avain
Vastaa · 

Mia Rajamäki 1 päivä sitten
Tosta vitun pyörästä tossa videolla. Olet ottanut meidän poikamme pyörän ja rikkonut naapureiden avustuksella sen lukon!!!!!!!
Vastaa · 

+Mia Rajamäki no jo on kumma juttu. Minä maksoin 50€ siitä pyörästä vuosi sitten ex- vaimolleni, joka sen toi joltain kaveriltaan. Asutko sinä muka Sarpatissa Nokialla? Pyörä ei ollut siis lukossa ja se varastettiin talon pyöräkellarista, jossa oli toinenkin Kulkuri- merkkinen pyörä
Vastaa · 

+Aimo Mattila tervetuloa päiväkahville N99
Vastaa · 

Tämä pyörä on alunperin Tottijärveltä ja on mun poikani pyörä. Et sitten huomannut ohjaustangossa nimilappua Rajamäki L 85!!!!!!! Perkele!
Vastaa · 

Ja se on muuten Kulkuripoika. Lasten pyörä!!!!!
Vastaa · 

+Mia Rajamäki ei Minun pyörässäni mitään lappua ollut
Vastaa · 

+Mia Rajamäki minullapa oli aikuisten pyörä joka kesti painoni yli 140 kiloa
Vastaa · 

Katsopa video uudestaan. Siinä lukee KulkuriPOIKA! Otit väärän pyörän.
Vastaa · 

+Mia Rajamäki voi sun kanssasi. oli se sitten minun tai poikasi pyörä se on varastettu pyöräkellarista. eli joku nelostalon asukas; eihän sinne pääse muut avaimilla. harmi kun sain pyörän joka kesti painoni, viimeisen reissun tein Pitkäniemeen samana päivänä kun Nyt pyöräilemaan kuvattiin. Jos poikasi pyörä ihmeen kautta on pyöräkellarissa ostan uuden lukon ja pidän muistona sen avaimen, joka sinulla kuulemma on. se on moro. olen muuten avannut pesutuvalle kirpparin ja kierrätyskeskuksen, että hae sieltä pojalle leluja, halvalla.
Vastaa · 

Ei sitä o varastettu. Vein sen meidän talliin.
Vastaa · 

Ja kyllä asumme nelostalossa. Siinä se fillari oli pojan bmx:n vieressä kun sen turvaan hain.
Vastaa · 

Aimo Mattila 22 tuntia sitten
+Mia Rajamäki mutta minun pyöräni varastettiin. Jumala rankaisee, en minä
Vastaa · 

Aimo Mattila 22 tuntia sitten
+Mia Rajamäki poikkea Mia Farrow kahveelle tänään helluntaina. Ps. minulla ei ole vielä heilaa ja olen virkeä 60- vuotias sinkku
Vastaa · 

Aimo Mattila 40 sekuntia sitten
+Mia Rajamäki poikasi joka kuulemma ei olekaan sinun poikasi? ...kävi eilen arasti tykönäni grillilläsovittelemassa, että jos ostan uuden lukon niin rauhoitut. Lupasin uuden lukon ostaa särjetyn oman lukkoni tilalle. Pyörähän kuulemma on teillä talllissa, mutta lukko puuttuu siitä lastenpyörästä, jonka ilmeisesti varastin käsityksesi mukaan, mutta Minun pyöräni varastettiin pyöräkellarista, kun se ei enää ollut lukossa, kun miehet sen lukon särkivät nähtävillä olevalla videolla ja juttelin tänään toisen heistä knssa ja kovin ihmettelivät, että minun pyöräni oli aikuisten pyörä, jolla iloisena lähdin pyöräilemään, kunhn olivt ensin myös renakisiin ilmaa laiitaneet. Painan yli 140kg, etten lasten pyörällä varmaankaan ajellut. no se siitä, ostan uuden lukon,mujtta kun pari päivää sitten pesutuvalle laitoin Pystyyn Aimon kirpparin ja kannoin sen siiouskomeron täyteen esim. lapsilta jjääneitä leluja hintaan 50 senttä tai euro. Ihmettelin eilen Helluntaina, ettei postilukkusta kirjoittamani lapun suhteen mitään tapahtunut. Pesutuvan ulokpuolella luki, että täällä Aimon kirppis, 2 telkkua myös rapussa N99. Niin se lappu oli ovesta häinnyt ja samalla tavalla kadonnut komeron ovesta lappu, jossa suurinpiirtein teksti: maksu omantunnon mukaan käteisellä postiluukusta N99. Katsoin kelää on ollut pesutupa varattuna. Ei Helluntaina kellään mutta sinulla la iltahuki. Siis sinä ne laput pois otit teheden minulle kiusaa saatana. Sinut pitäisi toimittaa hoitoon
Näytä vähemmän
Vastaa · 

Aimo Mattila Jaettu Google+:ssa · 1 viikko sitten
Vastaa · 

Ei heiliä Helluntaina niin ei koko kesänä. Otin useita tuntia näin sapattina grillillä aurinkoa ja ihmettelin, ettei ketään näkynyt liikkeellä koko Sarpatissa. Siksi varmaankaan ei ketään ole käynyt Lauantaina avaamallani kirpparilla Nyt on siis jo maanatai ja kello on 1:04. Koko päivän olen surruttanut tietokonetta, kun se tuli täyteen tehtyäni viime yönä noin tunnin mittaisen videon Helluntain höpinät osa yksi ja kaksi. Siis oli pakko siirtää ne ulkoiselle levylle ja samantein siirsin ekalta ulkoiselta levyltä koko sen sisällön tälle uudelle levylle jossa tilaa tuntitolkulla videoille. Nyt siten lataan kamerasta koneelle Helluntain höpinät osa kolme ja otoksen kirpputorini ongelmista. Nekin ovat isoja tiedostoja joiden lataaminen juutuupiin vie oman aikansa! Poltan sikaarin ja alan töihin. Nukuin noin iltakymmenestä tähän saakka, otettiin Janne Kulmalan kanssa vähän viiniä ja juteltiin mukavia. Vein kuitenkin hieman väsyneenä vielä pesutuvlle komeron oveen lapun, että niitä tavaroita saa todella ottaa ja maksu enempi omantunnon mukaan kirjekuoressa N99 1:33 olen ottanut yhteyden Youtuben ylläpitoon saadakseni oikeutta, useissa videoissa rajoituksia tai jääneet vallan vaille katsojia muka kielletyn sisällön suhteen. Kirjoitin ettei <pellonpää vainaalla varmaankaan mitään sitä vastaan ole, että lahjoitan Peltsix-yhtyeen videon Aimo Youtubelle, koska kyseistä kappaletta ei ole juutuupissa, enkä tiedä tai muista kuka sen minulle lahjoitti. Ehkä saan liksaakin julkistamalla videon? Mahariski productions tilille S-pankkiin? Nordea on eläkettä varten ja laskuja, ruokarahaa sekä muut hankkeet. S-pankkiin voisin alkaa koota rahaa pahan päivän varalle!
2:03 koetin netin kautta saada poliisiin yheyttä – ei onnistu! Kyseessä vastentahtoinen hoitoon toimittaminen. Menin aate ja 06 heräsin aloittaen päiväni viinillä, kun kahvi on vähissä. Ostin eilen Jannelta lopuilla rahoillani viiniä.

Mahariski

Re: Mahariskin mökkikausi 2015

Post#4 » 25 May 2015 19:10

Ei heiliä Helluntaina niin ei koko kesänä. Otin useita tuntia näin sapattina grillillä aurinkoa ja ihmettelin, ettei ketään näkynyt liikkeellä koko Sarpatissa. Siksi varmaankaan ei ketään ole käynyt Lauantaina avaamallani kirpparilla Nyt on siis jo maanatai ja kello on 1:04. Koko päivän olen surruttanut tietokonetta, kun se tuli täyteen tehtyäni viime yönä noin tunnin mittaisen videon Helluntain höpinät osa yksi ja kaksi. Siis oli pakko siirtää ne ulkoiselle levylle ja samantein siirsin ekalta ulkoiselta levyltä koko sen sisällön tälle uudelle levylle jossa tilaa tuntitolkulla videoille. Nyt siten lataan kamerasta koneelle Helluntain höpinät osa kolme ja otoksen kirpputorini ongelmista. Nekin ovat isoja tiedostoja joiden lataaminen juutuupiin vie oman aikansa! Poltan sikaarin ja alan töihin. Nukuin noin iltakymmenestä tähän saakka, otettiin Janne Kulmalan kanssa vähän viiniä ja juteltiin mukavia. Vein kuitenkin hieman väsyneenä vielä pesutuvlle komeron oveen lapun, että niitä tavaroita saa todella ottaa ja maksu enempi omantunnon mukaan kirjekuoressa N99 1:33 olen ottanut yhteyden Youtuben ylläpitoon saadakseni oikeutta, useissa videoissa rajoituksia tai jääneet vallan vaille katsojia muka kielletyn sisällön suhteen. Kirjoitin ettei <pellonpää vainaalla varmaankaan mitään sitä vastaan ole, että lahjoitan Peltsix-yhtyeen videon Aimo Youtubelle, koska kyseistä kappaletta ei ole juutuupissa, enkä tiedä tai muista kuka sen minulle lahjoitti. Ehkä saan liksaakin julkistamalla videon? Mahariski productions tilille S-pankkiin? Nordea on eläkettä varten ja laskuja, ruokarahaa sekä muut hankkeet. S-pankkiin voisin alkaa koota rahaa pahan päivän varalle!
2:03 koetin netin kautta saada poliisiin yheyttä – ei onnistu! Kyseessä vastentahtoinen hoitoon toimittaminen. Menin aate ja 06 heräsin aloittaen päiväni viinillä, kun kahvi on vähissä. Ostin eilen Jannelta lopuilla rahoillani viiniä. Aloitin uuden blogin Mahariskin mökkikausi 2015 alkaen Helluntaista!https://www.youtube.com/watch?v=eKHG_zGIjW0 9:37 Helluntai höpinät yksi ja kaksi netissä, projekti jatkuu, kuvasin taas uuden monolookin. 19:00 otin tirsat ja sitä ennen aurinkoa muutaman tunnin grillin edustalla . Monsteri Rosten kutsui poliisit, jotka minua nuhtelivat tietysti, mutta samalla kutsuin Nokian poliisitkin viettämään Juhannusta Pukarolle. Eka miesten iltama järjestetään tuolloin ja paikalla vain poliiseja, näin olen nyt päättänyt. Sain linnunpöntöt takaisin, nehän olivat vahingossa rapun Rostenin kämpille eksyneet, Seurakunnan dialogi haki kotikiusatun pojan ajelulle. Monsteri Rosten on meitä kiusannut monet vuodet saatana ja lapsenlapsetkin pilannut rakkaudellaan. Mies hänet jätti ja pääsi taivaaseen maanpäällisestä helvetistään. Ei tullut tänäänkään telkkua ja kännykkää, mikä mättää Gigantin kotiinkuljetuxissa? Kamera on latauksessa ja siellä on pari videota joita en ilmeisesti saa ladattua koneelle, kun vaikuttaa siktä että levy on taas täynnä ja samoin ulkoinen levykin. Taidan mennä aikaisin maate sillä viime yönä Jussin tarja oli rakastelemassa minua ja se oli ihanata imutusta

Sony

Post#6 » 26 May 2015 10:40

Mahariskiltä jää mökkikausi väliin ja kesä menee Hämeenlinnan Ahvenistolla korkeanpaikan leirillä.

https://www.youtube.com/watch?v=1C584Ez8eDs

Nyt pitäisi avata nopsaan se lääkepurkin kansi ja ottaa pillerit. /th(/)/

Mahariski

Post#7 » 26 May 2015 23:58

##/sako/ ##/sako/ ##/sako/ 26.5 Ti 06 / morgen. Santana sentään kun on paikat varsinkin selkä kipeä ja kankea!8:45 olen laittanut huutuubiin pari videoo tai kolmaskin jo menoos 7 Jag kan tala svenska ja nyt sitten kuitenkin menoossa vasta are juu lonesame tunait. Minä vaan vatuloin! Söin pitkästä aikaa kurapuuroo, sitä on astiassa vielä puolet jäljellä. Otin D- vitamiineja sekä Litoja ja ryyppy oliiviöljyä. Semmoinen aamiaine tänään. Taivas pilvessä, mutta tulossa kevään ehkä lämpimin päivä! Tartu kädestä käteen laula sielusta sieluun kasta varpaat kylmään veteen jos kuussa alkaa tuulemaan! Ei pitäisi liikaa yrittää että sais jonkun itsestäni välittämään, mutta olen hetken ainakin ehjempi kuin moni muu: Sillä sinä ja minä pystymme kuulemaan kun toukokuussa alkaa tuulemaan! Janne kävi pyörähtämässä kännissä. Pekka kävi ja äiti oli eilen hänelle soittanut, liekö Siljalta saanut numeron? No Pekan puhelimella soitin äidile syntymäpäiväonnittelut Hieman oli huolissaan, että minulla menee liian kovaa. Kerroin suunnitelman saunoa juhannuksena Pukarolla miespoliisien kanssa! 10:41 Pekkaa odotan, teki ostolistan ja hakee minulle Lidlistä ruokaa velaksi! Huomasin tililläni olevan Kelan maksamaa asuntotuksea 38€ ja ilmeisesti ensi kuun alusta kumminkin tulee korotettua asumislisää! 11:20 piti jo tilata Gigantista sähkögrilli, mutta tilillä ei ole katetta prkl aber mökillähän on joku käyttämätön sähkögrilli! Pekka prkl mun tekee mieli lihaisaa makkaraa ja kattilassa kiehuu jo vesi sopan tekoa varten. 12:03 söin aika pätkön jahtimakkaraa! Sikaa. Laitoin kattilaan kiehumaan 3pkt seitä ja 2pss vihannexia, laitan sen sitten ykköselle kohta muhimaan, sillä kohta lähdetään pikavisiitille Hämeenlinnaan. 25€ jäin Pekalle velkaa <lidl ostoksista. Kyllä äitee on mielissään? Kun prkl joutuu hätäisesti laittamaan kahveeta ja muuta pöytään. Eihän me syömään jäädä, eihän? Parolan kentällä kuvasin panssareita ja aika hyvän videon, lupasin vielä tänään toimittaa juutuupiin. Ketä siinä nyt oli kapiaisia! Sitten S-marketista Tiina haki äidilleni kukan ja teki kortinkin kauniin minun nimissäni. Jättivät minut Vanamontielle eikä äiti ollut aikeissakaan tarjota vieraille kahvia tai ruokaa! Isä tuli mökiltä kolmen aikaan ja sanoi ettei hänelle tarvitse ruokaa laittaa. Omppu oli aivan poikki, kun Jaakko oli raskaan työn lomassa kerennyt heittelemään koiralle keppiä. Isä huomasi linnunpöntöt ja laittanee ne Hirsimäen puihin. Antoi minulle 50e, että saan Pekalle maksettua velkani. Molemmat vanhemmat olivat huolissaan lääkityksen puutteesta, että pitäisi varmaan hoitoon mennä. Keksin sitten, että voin Tarjalle puhua ruotsin ja englannin sekoitusta, jota isäni ei ymmärtänyt. Oiva keino puhua 'tärkeistä' asioista. Kun Pekka alkoi soittaa kannelta isä hoputti meitä pois lähtemään. Huoltamolla matkan varrella juotiin kahvit ja minä otin sillimunavoileivän sekä sen jälkeen poltin ison sikarin katsellen Valkeakosken karttaa, että Rapolan linnavuorella voisi käydä ja Karin kahvilassa, kun Pekka tuntee sen Lillin ja on se minullakin face book kavereissa! 20:26 nyt on vähän taas nälkä, kun äitee ei hirveetä lihakastiketta laittanutkaan eikä Pekkakaan saanut tiikerikakkua, ei mitään. 20:27 pistän juutuupiin toiseksi viimeisen eileisen videon vai tätäkö päivää ne ovat, kiirettä on pitänyt! 23:41 nukuin jo muaman tunnin, poltin piipullisen ja sätkänkin heti perää ja join lähdevettä. Iltapaino nyt noin 140kg. Tapahtui virhe videon lataamisessa, laaan viimeisen kuitenkin nyt ensin

Mahariski

Post#8 » 27 May 2015 00:35

26.5 KeKoko kesä- ja heinäkuun ajan vaikuttava Venuksen ja Jupiterin yhtymä Leijonan merkissä on aivan ainutlaatuinen mahdollisuus jokaiselle meistä parantaa, kehittää ja syventää keskinäistä suhdetta rakkaamme kanssa. Se on ihan oma juttunsa jokaiselle merkille, mutta tärkeintä on juuri nyt tämän kesän aikana löytää oman parisuhteen ja kumppanuuden peruspilarit. Kun ne nyt löytyvät, tulee rakkaus välillänne syvenemään ja vahvistumaan parhaimmillaan koko loppuelämän ajan.
Haluatko sinä elää onnellisessa parisuhteessa?
Parisuhde ja vuorovaikutus kumppanin kanssa ovat tärkeimpiä tekijöitä, jotka tutkitusti tekevät meidät kaikki onnellisiksi. Kaikki ihmissuhteemme tarvitsevat hoitoa ja vaalimista, niin myös parisuhteemme.Millä tavoin sinä voisit omalta ja kumppanisi osalta saada parisuhteenne paremmin toimivaksi? Ratkaisun avaimet ovat meidän kaikkien ulottuvilla. Haluaisitko sinä löytää avaimet oman parisuhteesi parantamiseen?Onnellinen yhteiselämä on extremeä. Haluatko nauttia siitä?
Kärjistetysti voi sanoa, että joko nautit siitä tai tuhoat sen. Parisuhteessa elämisessä on tyypillistä, että siinä kärjistyy oman henkilökohtaisen elämän onnellisuus tai onnettomuus. Onnellisuutta arjen keskellä on toki olemassa, mutta liian usein se kuitenkin hautautuu arjen ja kiireen alle. Valitettavasti näytämme arkena puolisollemme aivan liian herkästi itsestämme vain niitä huonoja puolia, vaikka asian pitäisi tietenkin olla juuri päinvastoin. Tekemällä omasta elämästäsi hyvää ja mielekästä, toteutuu sama automaattisesti parisuhteessa. Siksi kumppanuus on extreme-laji.
Tuntuuko sinusta hyvältä antaa ja saada kannustavaa palautetta kumppaniltasi?
Raskaan työviikon jälkeen on helppo syyttää puolisoa omasta pahasta olostasi. Tuntuu, että puoliso pilaa päiväsi jättämällä aamulla eteiseen keittiöstä siirtämäsi roskapussin. Puolisosi tekee väärin unohtamalla ostaa kaupasta lempiherkkujasi muiden ruokaostosten yhteydessä. Puolisosi tuhoaa hyvän olosi tuijottamalla televisiota taukoamatta koko illan. Mutta kas kummaa, kumppanisi ajattelee juuri samalla tavalla sinusta. Puolisosi mielestä sinä pilaat hänen hyvän tuulensa. Sinä mökötät, kun tulet töistä kotiin. Hänestä tuntuu, että sinä vaadit, että kaikki kotityöt olisi pitänyt tehdä jo ennekuin hän on päässyt edes töistä kotiin. Sinä sanot pahasti hänen televisio ajastaan. Kumpi tässä parisuhteen kiemuroissa onkaan nyt sitten oikeassa?
Asiaa tarkemmin tarkasteltuna jokaisen meistä on pakko ymmärtää, että omat tunteemme, ennakko-odotuksemme, toiveemme ja pettymyksemme heijastuvat aina takaisin puolisomme kasvoilta. Sinä et siis varsinaisesti suutu puolisoosi, vaan omaan heikkouteesi. Puolisosi ei oikeasti pilaa hyvää oloasi väärillä sanoillaan, vaan sinun oma itsetuntosi kärsii kolauksen. Todellisuudessa sinä et siis pety puolisoosi, vaan omiin odotuksiisi.
No mutta kuka sitten onkaan vastuussa asioista ja onnellisuudestasi? Sinäkö?
Ainoastaan sinä olet vastuussa omista tunteistasi, ajatuksistasi ja odotuksistasi. Ei puolisosi.
Ymmärtäessäsi suhteen kemiaa ja alitajuisia vaikutteita, pystyt melko vähällä vaivalla kääntämään kokemasi häiriötekijät neutraaleiksi tai parhaimmillaan jopa viehättäviksi piirteiksi kumppanissasi.
Haluatko löytää kipupisteet ja kääntää ne onnen avaimiksi?
Sinä päivänä kun opit katsomaan puolisoasi kuin peiliä, joka heijastaa sinun omia odotuksiasi, toiveitasi, kipujasi ja puutteitasi takaisin, ymmärrät että olet jo hyvällä matkalla kohti sisintäsi ja parempaa parisuhdetta. Tutustuminen omaan itseesi ja kumppanisi sisimpään auttaa sinua kohti onnellisempaa parisuhdetta. Astrologiaa voidaan käyttää tehokkaasti parisuhteen parantamisen työvälineenä, joka auttaa teitä molempia tutustumaan parisuhteenne nykyiseen tilaan ja keinoihin mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi.
Miksi oman ja kumppanisi ajattelun ja käytöksen ymmärtäminen on hyvin tärkeää? Se on tärkeää, koska omilla ajatuksillasi ruokit mieltäsi ja elämääsi. Jos näet maailmassa tai parisuhteessa vain valitettavaa ja negatiivisia asioita, elämäsi ja parisuhteesi täyttyvät juuri niistä asioista. Sinä luot ne eteesi. Ei kukaan muu.

Saisiko olla kartta onnelliseen elämään yhdessä?
Mitä paremmin ymmärrät itseäsi, sitä paremmin ymmärrät puolisoasi. Mitä helpommin hyväksyt itsesi, sitä helpommin hyväksyt puolisosi. Mitä enemmän rakastat itseäsi juuri sellaisena kuin olet, sitä helpompi sinun on rakastaa puolisoasi, juuri sellaisena kuin hän on. Astrologinen parisuhde analyysi auttaa teitä molempia löytämään itsenne ja parisuhteenne kulmakivet.
Parisuhdeanalyysin avulla voitte tutkia yhdessä teidän kahden erilaisia syntymäkarttoja kumpaakin erikseen ja molempia yhdessä, voitte tehdä omat johtopäätöksenne asioidenne nykyisestä tilasta ja keinoista mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi. Löydätte keinoja joilla parisuhde saadaan paremmaksi nyt ja tulevaisuudessa.
Tarjoan sinulle nyt kevään kunniaksi erikoishinnalla
Parisuhde Paremmaksi 14,90€
Kampanja päättyy 31.5. Normaalihinta 25€. 0.32 syön puuroa ja viimeinen video latautuu. Siis läppärin vimone vireo ja vireellinen on olokin kun ei oe paljoa virikkeitä. Lataan kamerasta edellisen päivän vimoset videot ja sitten menen maate takaisin?

Mahariski

Post#9 » 27 May 2015 01:21

0.32 syön puuroa ja viimeinen video latautuu. Siis läppärin vimone vireo ja vireellinen on olokin kun ei oe paljoa virikkeitä. Lataan kamerasta edellisen päivän vimoset videot ja sitten menen maate takaisin? 1:15 nyt lautuvat loput videot yhtä aikaa. Valmiina Päivä Parolan nummella ja sitten äitee kukkien kimpussa, Tarja saapuu synttäreille ja tietysti Olli. Lopuksi hauska pätkä korkean paikan leiriltä. Sitten pidänkin tarkkailuajan keston verran taukoa netistä.!!!

Mahariski

Post#12 » 27 May 2015 07:02

0.32 syön puuroa ja viimeinen video latautuu. Siis läppärin vimone vireo ja vireellinen on olokin kun ei oe paljoa virikkeitä. Lataan kamerasta edellisen päivän vimoset videot ja sitten menen maate takaisin? 1:15 nyt lautuvat loput videot yhtä aikaa. Valmiina Päivä Parolan nummella ja sitten äitee kukkien kimpussa, Tarja saapuu synttäreille ja tietysti Olli. Lopuksi hauska pätkä korkean paikan leiriltä. Sitten pidänkin tarkkailuajan keston verran taukoa netistä.!!! no niin, netissä ovat 1:36 poltan piipullisen ja meen maate
6:36 kahveeta tippumaan! 140,3kg Bodhilatva / Vimeo: Parola 26052015 ! Safe cleaner päivitysTällaisena päivänä saatat löytää työstäsi kokonaan uusia, puoleensa vetäviä piirteitä, tai jopa törmätä aivan uuteen, kiehtovaan mahdollisuuteen yllättävän tuttavuuden välityksellä. Useimmiten tämä aika toteutuu vain tavallista mukavampana päivänä. Tulet hyvin toimeen muiden kanssa ja nautit olostasi.
Samanaikainen oppositio keskiyölle nostaa kotielämässä tyytymättömyyttä sellaisia asioita kohtaan, jotka ovat oman sisäisen arvomaailmasi vastaisia. Kysymyksessä voi olla myös ihastuminen täysin nykyisestä poikkeavaan elämäntapaan jonkun sinulle rakkaaksi tulleen ihmisen välityksellä. Tuntemukset ovat hetkellisiä ja vaativat hitaiden planeettojen mukanaoloa voidakseen toteutua käytännössä.
#"/lol#/ #/"lonkku/# #/"lue/#

Mahariski

Post#13 » 27 May 2015 11:56

Janne tuli ja soitti isännöitsijälle, että mikä tämän homman nimi oikein on, kun minun pitää rojuni hakea pois pesutuvan komerosta ,kierrätyskeskuksesta. Ei tarvitse viedä, sanoi isännöitsijä! 10:07 otimme vähän viiniä ja nyt menemme jatkamaan naatiskelua grillille. Solen skiner ja pitkä älymölö eri kielillä on nyt juutuupisa ja naamakirjassakin! Ei tullut Janne, otin aarinkoo ja videot Molokista sekä rouva rostenista. Söin soppaa ja laitoin videot nettiin. Pidetäänkö kesäkauden avajaiset grillillä tänään? Se jää nähtävksi, kello on nyt 11:53. Pekka pääsee yhdeltä kursseilta, jos vievät tyhjät pullot "#idea#/ #/"lonkku/# #/"lonkku/# niin saadaan ainakin makkaraa! Olisi se mukavata sytyttää tulet ja Pekka voisi tuoda mukanaan kitaran, laulettaisiin matalalla äänellä...

Mahariski

Post#14 » 27 May 2015 14:27

Janne tuli ja soitti isännöitsijälle, että mikä tämän homman nimi oikein on, kun minun pitää rojuni hakea pois pesutuvan komerosta ,kierrätyskeskuksesta. Ei tarvitse viedä, sanoi isännöitsijä! 10:07 otimme vähän viiniä ja nyt menemme jatkamaan naatiskelua grillille. Solen skiner ja pitkä älymölö eri kielillä on nyt juutuupisa ja naamakirjassakin! Ei tullut Janne, otin aarinkoo ja videot Molokista sekä rouva rostenista. Söin soppaa ja laitoin videot nettiin. Pidetäänkö kesäkauden avajaiset grillillä tänään? Se jää nähtävksi, kello on nyt 11:53. Pekka pääsee yhdeltä kursseilta, jos vievät tyhjät pullot niin saadaan ainakin makkaraa! Olisi se mukavata sytyttää tulet ja Pekka voisi tuoda mukanaan kitaran, laulettaisiin matalalla äänellä...13:30 virittelin grilliin tulet, ei oikein pala prkl. Syön soppaa ja vien roskapostivirikkeitä grillille. Olen ohikulkijoille mainostanut, että tänään on grillillä kesäkauden avajaiset. Koivussa on vihdaksi sopivat lehdet jo! Saisi talkkari panna saunan lämpiämään! 14:12 Pekka meni päiväunille. Rouva Rostenin kanssa aselepo! Joku vitun äijä oli yrmeenä talkkarin toimistossa, kun kysyin voisiko sauna olla ehtoolla päällä. Pitää kuulemma soittaa yyberfyyrerille, eikä hän halunnut turhan takia bossia häiritä. Vittu.

Mahariski

Post#15 » 28 May 2015 07:09

tänään otetaan aurinkoo? Matrjis voisi tulla sarapatin rillillä käymään "#idea#/

Sony

Post#16 » 28 May 2015 07:36

"#hero3<

Mahariski

Post#17 » 28 May 2015 07:43

For many years I have told anyone who will listen that, if you have a high cholesterol level, you will live longer. Equally, if you have a low cholesterol level, you will die younger. This, ladies and gentlemen, is a fact. The older you become the more beneficial it is to have a high cholesterol level.

This fact has become more difficult to demonstrate recently as so many people have been put on statins that the association between cholesterol levels and mortality has been twisted, bent and pumelled into the weirdest shapes imaginable. However, Japan, provides some very interesting data.

- See more at: http://healthimpactnews.com/2015/japane ... qjplw.dpuf

Sony

Post#18 » 28 May 2015 12:00

Olen aina tiennyt että Mahariski on viisas mies. #/hattu"# Ymmärtää enemmän kuin sata jänistä.

Mahariski

Post#19 » 28 May 2015 14:24

Janne tuli ja soitti isännöitsijälle, että mikä tämän homman nimi oikein on, kun minun pitää rojuni hakea pois pesutuvan komerosta ,kierrätyskeskuksesta. Ei tarvitse viedä, sanoi isännöitsijä! 10:07 otimme vähän viiniä ja nyt menemme jatkamaan naatiskelua grillille. Solen skiner ja pitkä älymölö eri kielillä on nyt juutuupisa ja naamakirjassakin! Ei tullut Janne, otin aarinkoo ja videot Molokista sekä rouva rostenista. Söin soppaa ja laitoin videot nettiin. Pidetäänkö kesäkauden avajaiset grillillä tänään? Se jää nähtävksi, kello on nyt 11:53. Pekka pääsee yhdeltä kursseilta, jos vievät tyhjät pullot niin saadaan ainakin makkaraa! Olisi se mukavata sytyttää tulet ja Pekka voisi tuoda mukanaan kitaran, laulettaisiin matalalla äänellä...13:30 virittelin grilliin tulet, ei oikein pala prkl. Syön soppaa ja vien roskapostivirikkeitä grillille. Olen ohikulkijoille mainostanut, että tänään on grillillä kesäkauden avajaiset. Koivussa on vihdaksi sopivat lehdet jo! Saisi talkkari panna saunan lämpiämään! 14:12 Pekka meni päiväunille. Rouva Rostenin kanssa aselepo! Joku vitun äijä oli yrmeenä talkkarin toimistossa, kun kysyin voisiko sauna olla ehtoolla päällä. Pitää kuulemma soittaa yyberfyyrerille, eikä hän halunnut turhan takia bossia häiritä. Vittu. 15:44 Pekka ja Tiina lähtivät pariksi tunniksi 'asioille'. Minä söin soppaa ja menen makuulle kuunnellen musiikkia. Olen neljättä päivää vissiin jo ottanut aurinkoa grillin edustalla, että luulisi jo pikkuhiljaa ruskettuvankin? 16:00 olin naamakirjassa kuitenkin, nyt levolle? 17:05 ei kuulu Pekkaa, siis naamakirjaan. Pekka tuli ja vein tyhjät pullot, ostin tupakkaa ja Lidlistä 3 pakettia Urho makkaraa sekä 6 litraa kivennäisvettä. Virittelin uudestaan tulet ja aloin varrota väkeä grillikauden avajaisiin aber ei ketään tullut ja söin 2 pakettia makkaraa aikani kuluksi. Siivosinkin päivän mittaan grillin, joka oli sikojen jäljiltä. Kävin suihkussa ja kohta rasvaan ihoni. Kello on 20:28. Menin maate yhdeksältä 28.5 To / morgen 6:40. Jotenkin tukkonen olo ja näin jotain painajaistakin.
For many years I have told anyone who will listen that, if you have a high cholesterol level, you will live longer. Equally, if you have a low cholesterol level, you will die younger. This, ladies and gentlemen, is a fact. The older you become the more beneficial it is to have a high cholesterol level.
This fact has become more difficult to demonstrate recently as so many people have been put on statins that the association between cholesterol levels and mortality has been twisted, bent and pumelled into the weirdest shapes imaginable. However, Japan, provides some very interesting data.
See more at: http://healthimpactnews.com/2015/japane ... qjplw.dpuf johan uutista tulee! 8.43 menen kohta laittamaan pesutuvan ulko-oveen mainoksen kirppiksestä, jos se nyt saisi siinä olla, kun tähän asti lappuseni on revitty raivon vallassa pois. Isännöitsijän luvalla homma jatkuu. Hän on tänään tulossa käymään, kenties kohtaamme? Kohtasimme ja otin videoo huoltomiehistä. Otin aurinkoa ja aikani kuluksi lajtoin varpaisiin voikukat, maistoinkin vartta. Sitten tein mällin koivunlehdistä ja hieroin sillä kehoani – tuokui kuin vihdalle! Kello on 10:46 ja söin yhden makkaran. Aamulla 2 munaa kuorineen kahvin jälkeen+ öljyä! Nyt panen nettiin videon huoltomiehistä.
Voikukat siis keltaisina loistavat niin että niitä voisi kutsua Aurinkokukkasiksi! Entäs sitten näkemäni pääskyset, niistä ei päivääkään kesään! Eka perhonen ei antautunut kuvattavaksi. Kärpäset tonkivat innokkaina kehoani löytämättä mitään mätää. Sarpatin huoltomiehet (salaa kuvattu) video kohta netissä! Loppu sopasta jäisenä odottaa, että lounastan sen. Onhan kello jo 11:06, ruokatunti meillä työkyvyttömillä,
kattolampun asentaminen
Postilaatikko
x

Aimo Mattila

21. toukokuuta (7 päivää sitten)

talkkari ei osannut lamppua asentaa ja neuvoi kääntymään ammattimiehen puoleen..

juha antikainen

21. toukokuuta (7 päivää sitten)

Hei Kuinka kiireinen asennus olisi? Minulla on nyt yksi projekti kesken ja eh...

Aimo Mattila

22. toukokuuta (6 päivää sitten)

Det passar bra sano ahvenamaalane. Tule kun kerkiät, en makuuhuoneessa edes m...

juha antikainen

7.10 (3 tuntia sitten)

Hei,
Ehtisin vaikka maanantai aamulla klo 9-10 aikoihin laittamaan sinulle sen lampun, jos sopii...
Onko siinä jotain ihmeellistä asennuksessa otettava huomioon, vai onko sen ihan perus asennus?
11:33 söin lopun sopan ja nyt menen ruokasavuille grillille. Mahtaako D-vitamiini alias Karhu alias Kalliopoika eli xxxx tulla kameransa kanssa? Ei näy eikä kuulu. Janne tarjosi 2 olutta! Hain radiot pois kirpparilta, toinen meni roskiin mutta toisesta saan oivan mökkiradion. Paristot laitoin ja stereona kuului musiikki. Douple deck aber toinen ei skulaa mutta toisella vissiin soivat c- kasetit? Söin juuri makkaran ja kello on 14;20 menen takaisin ottamaan aurinkoa, jota olenkin runsaasti viime päivinä ottanut! Vähän aikaa naamakirjassa.

Mahariski

Post#20 » 28 May 2015 20:28

20:13 Nokia Lumia 530 Dual SIM on vartin verran ollut latauksessa. Vissiin helppo käyttää kun ohjekirjassa ei ollut juuri mitään. Oli se vaikea löytää Verkkokauppa, mutta osaava myyjä pitkään pähkäiltyään selvitti, että taulutelkku on jumissa postissa kun eivät olleet päässeet soittamaan minulle, että koska olen kotona. Ostin sitten uuden puhelimen ja myyjä asensi sim-kortinkin. Kiitoksena annoin hänelle Arto Järvisen käyntikortin. Toiselta myyjältä sain nettiosoitteen Treella olevasta jostain liikkeestä jotka voisivat ostaa vanhojen Olympus- kameroiden rungot ja 3 Zenit kameraa objektiiveilla. Nyt saa sovittimen uusimpaan digiolympukseen putkilleni, jotka siis ovat arvokkaita. Pimiötarvikkeetkin ehkä ja sveitsiläiset objektiivit, jotka ovat arvokkaita! Kaaikki myyntiin muutkin kamerat! Niitä on paljon! Tämä toinen myyjä sai ison nipun urheiluhierojani käyntikortteja. Sitten kävimme postissa ja vaikeaksi menee! Tyttö soittaa tuntemattomasta numerost huomenna jotta saadaan asiaa vietyä eteenpäin. Toinen vaihtoehto olisi kävellä Nokialle postiin ja samat selvitykset taas tehdä. Posti palvelee – vitut. Ennätin kotimatkalla sohlata puhelimeen kieliasetukseksi australian englannin ja pin koodiksi näpyttelin 1234 mutta se varmaan olisi vaatinut tehdasasetuksen 0000. Nyt pitäisi joku PUK- koodi hankkia, mutta milläs soitat operaattorille? Vituiks meni vapaussotakin
"/#kiesus#/

Return to “Blogit”