Mahariskin mökkikausi 2015 )oikoluettu versio)

Image Perusta oma blogi
Mahariski

Re: Mahariskin mökkikausi 2015 )oikoluettu versio)

Post#101 » 11 Aug 2015 09:50

10.8 Ma / 7:40 painoa prkl 139kg. Olen jo pari kertaa soittanut Terveystalo Tre, vaan puhelimeen ei vastata livenä ja tietenkin verkossa ajanvaraus on mahdotonta, kun siellä on vain lääkäreille mahdollisuus aikaa varata, magneettitutkimus- nimikettä ei löydy. ...9:30 sain ajanvarauksen prkl huomiselle klo 14 ja kun kerran rohkaistuin puhelinta käyttämään, lopetin Aamulehden la-su tilauksen, vielä lehti tulee pari viikkoa. ...Pekka kävi syömässä pähkinöitäni. Olen soittanut ädille ja Siljalle ja nyt 10:50 alan lipittää kulhollista Kristan kanakeiton lientä. Aurinko paistaa aber en lähde kävelemään uimarannalle, vaikka mieli tekeekin. Pitkään puhui neito jostakin tabletista, jonka minä Elisa viihteen mies saisin alle 17€ kuukaudessa. Mieli teki sitäkin, mutta eläke on kulunut hapiaan pankkitililtä ja lupasin Kristalle osallistua 150 eurolla, mikäli ostaa pesukoneen tai patjan / sängyn. Jos kierrätyksestä tai kirpparilta löytyisi...söin litran lientä, tulista. Hiki noruu, näkkileivän olisi voinut jättää väliin, sitä meni runsaasti. Ensin loppuun kalkkunaleikkeet ja sitten juusto, yksi paketti on vielä jäljellä ja kaalisoppaa runsaasti, vihannexia jääkaapissa ja pakkasessa makkaraakin, ettei kauppaan tarvitse ihan heti mennä. Painoakin pitäisi pudottaa, mutta annanko Pekan syödä kaikki pähkinät? Siinä pähkinä purtavaksi. ...Tirsat. Ajoin pääni klaniksi ja partaakin pois. Limonadia sekä pähkinöitä. American splash...lusin tämänkin kauniin päivän sisällä...Ketonen ja Myllyrinne, Nanny, Lemmen viemää...litra kaalisoppaa, cokista, jugurttia. Hellepäivä taisi olla ja samaa on luvasssa, mutku pelvis rajoittaa liikkumista eikä mökille pääse, kun on näitä tutkimuksia kesken. Taidan mennä maate kohtsillee, kuten eilenkin. Aikaisin maate. //#pu"" ##sy/" //#pu""

11.8 Ti / 8:10 woke up; weight 139kg ...coffee and Sirda 2tbl+Burana...hiki. ...kaalisoppaa syödessä ja litrahan sitä meni, näkkileipä slut. Koulut alkoivat, myös siskolla lähihotajakoulutus. Vuosi on jäljellä runsaiden poissaolojen takia. Kuulemma eilen vielä silmät seisoivat päässä. Minä menen sänkyyn, odottavan aika on pitkä. Silja hakee 13:15 ja vie minut Tampereelle ja hän tietää kuulemma, missä Terveystalo sijaitsee Rautatienkadulla 27.

Mahariski

Post#102 » 12 Aug 2015 10:55

10.8 Ma / 7:40 painoa prkl 139kg. Olen jo pari kertaa soittanut Terveystalo Tre, vaan puhelimeen ei vastata livenä ja tietenkin verkossa ajanvaraus on mahdotonta, kun siellä on vain lääkäreille mahdollisuus aikaa varata, magneettitutkimus- nimikettä ei löydy. ...9:30 sain ajanvarauksen prkl huomiselle klo 14 ja kun kerran rohkaistuin puhelinta käyttämään, lopetin Aamulehden la-su tilauksen, vielä lehti tulee pari viikkoa. ...Pekka kävi syömässä pähkinöitäni. Olen soittanut ädille ja Siljalle ja nyt 10:50 alan lipittää kulhollista Kristan kanakeiton lientä. Aurinko paistaa aber en lähde kävelemään uimarannalle, vaikka mieli tekeekin. Pitkään puhui neito jostakin tabletista, jonka minä Elisa viihteen mies saisin alle 17€ kuukaudessa. Mieli teki sitäkin, mutta eläke on kulunut hapiaan pankkitililtä ja lupasin Kristalle osallistua 150 eurolla, mikäli ostaa pesukoneen tai patjan / sängyn. Jos kierrätyksestä tai kirpparilta löytyisi...söin litran lientä, tulista. Hiki noruu, näkkileivän olisi voinut jättää väliin, sitä meni runsaasti. Ensin loppuun kalkkunaleikkeet ja sitten juusto, yksi paketti on vielä jäljellä ja kaalisoppaa runsaasti, vihannexia jääkaapissa ja pakkasessa makkaraakin, ettei kauppaan tarvitse ihan heti mennä. Painoakin pitäisi pudottaa, mutta annanko Pekan syödä kaikki pähkinät? Siinä pähkinä purtavaksi. ...Tirsat. Ajoin pääni klaniksi ja partaakin pois. Limonadia sekä pähkinöitä. American splash...lusin tämänkin kauniin päivän sisällä...Ketonen ja Myllyrinne, Nanny, Lemmen viemää...litra kaalisoppaa, cokista, jugurttia. Hellepäivä taisi olla ja samaa on luvasssa, mutku pelvis rajoittaa liikkumista eikä mökille pääse, kun on näitä tutkimuksia kesken. Taidan mennä maate kohtsillee, kuten eilenkin. Aikaisin maate.

11.8 Ti / 8:10 woke up; weight 139kg ...coffee and Sirda 2tbl+Burana...hiki. ...kaalisoppaa syödessä ja litrahan sitä meni, näkkileipä slut. Koulut alkoivat, myös siskolla lähihoitajakoulutus. Vuosi on jäljellä runsaiden poissaolojen takia. Kuulemma eilen vielä silmät seisoivat päässä. Minä menen sänkyyn, odottavan aika on pitkä. Silja hakee 13:15 ja vie minut Tampereelle ja hän tietää kuulemma, missä Terveystalo sijaitsee Rautatienkadulla 27. ...12:20 2tbl Sirda + Burana.
14:40 olin pienessä hikisessä kopissa, mutta sitten vasta alkoi ahistaa, kun piti selinmakuulla olla ja minut työnnettiin torveen, jonne häpeäkumpuni ei oikein mahtunut. Puoli tuntia siellä piti olla liikkumatta ja aika äänekäs oli kone, lisäksi kuuntelin kuulokkeista musiikkia. Omavastuu 32€ ja Siljalle 50€ vaivanpalkkaa. Silja aikoinaan, kun oli koko vartalon magneettikuvaus, joutui olemaan kaksi ja puoli tuntia härvelissä. Se on pitkä aika se, vain sormia oli lupa liikuttaa. Kotona santanan särkyyn dropit ja loppu kaalikeitto; litra + jogurtin loput puoli litraa. Pähkinöitä
Menin sänkyyn jo klo 19 ja nukahdinkin varmaan aika pian, kusella 3-4 kertaa yön aikana ja joka kerta tapani mukaan savuke huuleen, vasta sitten takaisin petiin.

12.8 Ke / 06:50 up % Sirda 3tbl + Burana 600 reilu 6 kupillista kahvia ja 3 sätkää ennen kirjallisia töitä. ...soitin äidille, jolla takana kummallinen yö. Joku tummiin pukeutunut oli käynyt huoneessa, muttei vastannut puhutteluun, oli äidin kenkiä potkaissut ohimennen. Laittoi valot ja varjo oli hävinnyt, kutsui apua ja pistivät varmaankin vanhuksen unisekavuuteen moisen kummituksen. Tein reilumman munakkaan: 5 eggs, tomatoes, onion ja leivän sijaan makkara. Pekka soitti menevänsä silmänpohjatutkimukseen (diabetes) ja pyynnöstäni tuo minulle ehtoolla tupakkaa. Kuvasin videon Magneettimies, kun Pekkakin jo kaipaili, olenko kuvannut mitään. Mutta alkaa puhuvalla päällä olla aiheet vähissä, prkl. Tyhjästä on paha nyhjästä.

//pyli)( ##sy/" //#pu""

Mahariski

Post#103 » 16 Aug 2015 09:33

13.8 To / heräsin 07:50, särkylääkkeet heti huuleen. Ei vaikuta nukkuma-asento kipuihin, eikä lepo. Selailin tätä päiväkirjaa taaksepäin ja 15.7 jo oli maininta kipeästä selästä pahemmaksi muuttuen. Fanipostia Aimolle Keski-Suomesta! Seuraamme videoitasi säännöllisesti You Tubessa. Last Ninja on yksi huippuvideoista. Jatka samaan malliin. Haluaisimme nähdä joulunviettoasi. T: fanijoukkosi. Kääntöpuolella 3-vuotiaan piirtämä Aimon mökki. Että semmoista postia sain tänään. Särkyyn sirdaa ja buranaa, 7-päivää lehti, Lepoa ja Lemmen viemää. ...Chris Angel...maate 19:00

14.8 Pe / 06:50 3 Sirda+1Burana, coffee...taivas indigo, mieli matala. Tulen hulluksi tämän lonkkavaivan kanssa, jota on nyt jatkunut kuukauden, eikä toipumista ole tapahtunut. Pitkin päivää nukkunut. 18:20 syön iltapalaa ja menen maate.

15.8 La / 06:50 3 Sirda+Burana 600...puoleksi tunniksi petiin odottamaan lääkityksen vaikutusta, niin vitusti juili. En saanut persettä pyyhittyä paskalla. Tupakat loppu, ruokaa on täksi päiväksi, viiniä tekee mieli, Pekalla ei vielä puhelin auki 8:15.
Alko: Doris, Valdemar + 2 litran tölkkiä viinejä. Apteekki: 2 Ibusal 400mg ja kylmägeeliä, kauppa: viikon (?) ruuat. Menin sänkyyn jo 18 sitä ennen otettuani vähän viintä, kylmägeeliä ja pakkasesta kylmäkallet saivat kyytiä. On minulla vittumainen vaiva.

16.8 La / 01 meinasi tulla itku, kun tuli paska kusella istuessa, enkä kyennyt pyyhkimään...niin vitusti vihloi. Uni katkonaista muutenkin, 6:40 ylös. Sirdalud 3tbl + Burana 600mg 2 tbl, kylmää geeliä ja loput Doriksesta; kolme kulausta. Taivas ihanan sininen, lämpöä tosin vain +12. Nyt tätä kirjoittaessani alkaa juilia vasemmasta kankusta – vittu! ...9:30 soitin äidille liki 20min puhelun ja tapansa mukaan, ettei minulle kerry puhelinlaskua...hän katkaisee soittoäänen ja soittaa sitten itse minulle. Lohdutteli minua, että hänellä iskiashermo särky kesti puoli vuotta. Tarjan jäljiltä löytyy niitä tyhjiä viinipusseja, tanan kaupunkiemäntä. "/#kiesus#/

Return to “Blogit”