Aimon taistelu painovoimaa vastaan

Tavallisen tallaajan treenipäiväkirja: Kirjaa treenisi
Mahariski

Aimon taistelu painovoimaa vastaan

Post#1 » 15 Nov 2013 18:50

Entinen Paksu-Pekka, nyt minua 13 kiloa köykäisempi harmitteli, kun minä en tullut mukaan salille. Minulle riitti tämän päivän liikunnoksi kantaa repussa liki 10kg kotiin karpaajan ravintoa. Pekka painoi yli 150kg, eikä salin vaaka hänelle riittänyt ja hän saattoi painaa jopa 160kg! Paksu-Pekka on salilla käynyt säännöllisesti jo muutaman vuoden useamman kerran viikossa ja kävellyt on joka päivä. Hänen ansiostaan jälleen kerran nousin sairasvuoteeltani ja kolmasti olen salilla jo käynyt, edellisen kerran alkuvuodesta pari kuukautta. Peruskunto on huono. Alkuun tuntuu riittävän, että kävelen salille.
//pyli)( //#pu""

Sony

Re: Aimon taistelu painovoimaa vastaan

Post#2 » 15 Nov 2013 19:22

Skinny boys, Mahariski and thick Pekka.
Sain taltioitua Paksun pekan massiivisen ulkomuodon Nokian kaupunginsalilla tässä jokunen aika sitten. Video Julkaistu 15.01.2013.

Tervetuloa Aimo tänne uudistetulle viihdefoorumille taistelemaan painonvoimaa, vai pitäisikö paremmin sanoa Aimon tahdonvoimaa vastaan, sillä onhan painonpudotus taistelua itsensä kanssa.

Mahariski

Post#3 » 17 Nov 2013 17:06

Eino- myrskyssä kävelimme Pekan kanssa kirkonmäkeä ja iloitsin siitä, ettei Pekka kuullut huohotustani tuulelta. Olisi kuitenkin vittuillut. Salilla jalkaprässiä ja vinopenkkiä, vähän käsipainoja miettien jotain liikerataa, jota kukaan ei ole nähnyt. Voisin tehdä maailmanennätyksen.

Sony

Post#4 » 02 Feb 2014 19:08

Kuinka taistelu painovoimaa vastaan? Joko Aimo voittaa mielen?

Mahariski

Post#5 » 02 Feb 2014 19:18

on sentään yrittäjäkadun salille puoli vuotta maksettu, 20€ jostain kulkunamiskasta

Sony

Post#6 » 22 Feb 2014 13:07

93 kg käsipaino käytössä. Yhdenkäden työntö.

Mahariski

Post#7 » 22 Feb 2014 15:12

mun rekoordi levytangolla oli 2x80 ; tanko telineeltä. Sata vuotta sitten yhdenkäden nostoja harjoitettiin enemmän. Tanko lattialta asti yhdellä kädellä ja varsinkin tempaus lienee ollut näyttävä suoritus

Sony

Post#8 » 22 Feb 2014 15:22

Kova rekoorti #/cool/#

Mahariski

Post#9 » 19 Apr 2015 18:43

2015 kuntoilut toistaiseksi: kerran viikossa olen kantanut kolmanteen kerrokseen painavat ostoskassit...ei muuta liikuntaa! 18.3 painoin 152kg, mutta nyt on päättäväinen ihmisen mieli ruokavaliolla pudottanut yli 10kg.
/#musti/"

Mahariski

Post#10 » 15 May 2015 04:53

"/#kiesus#/ olen jo kaksi kertaa poistunut asunnosta pihalle kumisaappaat yhteens 3,4kg jaloissa. jouduin siis laskeutumaan 3. kerroksesta alatasanteell. mulla etureidet on ok vieläkin eikä läskiä reisissä olee! Toi kikonhieit. markku Tuokko kerran sielä kolukellarin salilla teki -,.penkkikyykkyjä kohtuullisenilla painoilla, muttei tanko joustanut kun hän eteenpäin keihtaen sai painot sumoasennolla ylös. penkin korkeusnorm peenkkipunnerpenk. Mua vähän pelotti pitkäniemen silloisellla salilla kyykätä kun olin yksin ja sen takia jatkossakin välttelin maksimipainoja. mainittakoon kuitenki 20x200kg siis osakyykkyä. tankoon eimhtunut 300kiloa mutta kyllä tanko taipui. ne oli semmoisia itse sorvattuja raskaita kiekkoja. kenties niist se kolmesataa muodostui. syväkyykkyjä en ole edestä tehnyt koskaan mutta nokian salin hac-koneessa tein paljon toistoja heti alkuu viiskymppiset rehvakkaast vosujen katsellessa laitoin telineeseen . paksu.pekka myhäil tapansa mukaan silmillään arvaten aimoshown kohta alkavan. joo ei polvet kiusanneet, mutta minulla silloin oli melekin yhtä knakeat paikat, että kotisalilla nostin takakyykky varpaisillani jotain 150kg en muista vuottta, sen muistan että sain työntönostossa sen satasen siis maasta olkapäille etcja ylös juuri täytty'ni 15? vai17? en muista on ne harjoituspäiväkirjat tallella 1960-luvulta saakka ja vielä viime aikoinakin laitoin kirjaan aina kaikki sarjat painokin sitten siirtäen samalla rekoordin kyseessä olle sille varatulle sarakkeella tjms risgtikko. Muistelmani esaviolliselta ajalta ovat kattavat, liki 400 sivua wordillä (WIN-95) siinä tosin kuvat kaiksita naisistani ja tarkat selstukset hh en sano jos ne exät jotenkin eksyvät t'änne. koetan katsoa kaverilistaa, jos sieltä alkaksi yhden kefrallaan poistaa naisia paitsi uskovaisia naisia ja muutamia hyviä tyhypppejä,vaikkkei tunneta henk.koht en minä ainakaa montaa kymmentä tai sataa muusikkkoa mainitsen tämän voorumin plakkiblogeissani: muskular memorie yksi ja kaksi sekä aimon ploki. nämä kolme ketjua lukittiiin kun niissä oli mahdollista lukijaa varten liikaa teksti mottipäistäkin nyt alko sormet pelaanmutta kuka nämän sanat tuo esille. hedtkinen
/#musti/" niin-vittu mitä nyt? niin jouduin päästyäni koititportaa isomtreisesti etureittpö rääkäte. vittu oli raskasta hirm läskinä tehrä niinku egatiivista toistoo, joka suorin tie powerii. en minä enää hajota paikkojani järjettömillä liikkkeilllä niinku nyt maastanosto pukin päällä seisten 200kg tangossa,taisi tulla 3 toisto.olin varmaankin jo päässyt sarjaan M35 sitten kun painot puolestaan olivat pukkien päällä,aika korkeat pukit ehkämutta köyräselkänä näytyi yhelle a-tolpalle miten sumolla nousee, että hänkin sen opettelei, minä kun reenasin takareisiäkin siellä hullujenhuoneella, mniulla oli vaimet, niin koetin rautalangasta väänttä opetusta etttä hänen njuu ei kuunnellut,on opettajan ja nokian vahvimpia ikäsarjassaan +125kg. no minä panin mielurikaverin kanssa ripeäsi 250kg tankoon ja sanoin sille opelle, että hänkin voi jotain uuttakin oppia jos koettaa matkia minua. kämmenet eri asennoissa tankon ympärillä ja vähän mankkua hikiseen kämmeneen ja sitten sieppasin se oikeallla sumotyylillä ikänkuin olisin mansikoita noukkinut. alitolpan nenänpää sasteen verran vaaleni kun se kaverini sanoi että pannaan 300kg tankoon. no perkele rupes vituttaan kun se minua vuoden nuor1empi ei ymmärtänyt vittu mitään. no minä saatan nostin sen kolmsataa1111111111 muut1e1n1 h1e1lp1ost1i m1utta e1n1 ja11k1s1a1nut1 sekunti tai kahta sitä sääntöjen mukaisest vittu tulee kirjoitusvirheit mulla on unilääkkeiden vaikutus maximissaan minä nukhdan tähän ja käsi jatkakoon kuka siellä nyt sitten minua näin kiusaa blavtskykin ei saanut hetjken rauhaa övalkoise veljeskunnan 'kirjeistä' piti referoida SALAINEN oPPI YKSI JA KAKSI, PAKSUT OOPUKSET, RASKASTA JA VAATIVAA LUETTAVAA HUNNUTON ISISI OLI HÄNEN MIELSTÄÄN HÄNEN PARASTA KIRJOITUSTAAN MUTTA MINULLA ON VAIN KAKSI ENSIMMÄISTÄ OSAA, MUTTA NIISSÄ TUSKIN ON MITÄÄN UUTTTA, YKKÖNEN ON AIKA PAHA MUTTA 1955 OLI MUUTAKIN KUIN MINÄ TEIN LOPSANG RAMMAT JA LUVAN KANSSA TIIBETTILÄISESTÄ VIIMEISESTÄ VIHITYSTÄ ENNNEN KIINALASITEN SAAPUMISTA. EINSTEI JA JAMES DEAN KUOLIVAT MUISTAAKSENI 1955 ENNEN KUIN MINÄ SYNNYIN PYTHAGORAN OPISSA OLLEENA JA EINSTEIN JO PUHUI MAAN MAGNETTISTEN PAIKKOJEN VAIHTUMISTA MENEE AIKA HAIPAKKAAA MGAN POHJOINEN SIPERIAAN PÄÄTYEN tAPIO kITHARJUN PROFETIAAN, ETTÄ SE ASETTUU UUTEEN SEELANTIIN. SIIRTYYKÖ SUOMI PÄIVÄNTASAAJALLE EI KAI SENTÄÄN TULE ILMASTONMUUTOKSEN KAUTTA ANTARKTIXESTA NIIN PALJON MAKEAA SULMII VODAA, ETTÖ MAHDL. GOLFVIRTA VAIHTAA SUUNTAA, MATTOJEN RAVISTELUPAIKLTA VOIN ESITTÄÄ PELLEHYPPYJÄ NOKIAN UUTISISTA TUTULLA AIMO AHTERI TAITEILIJANIMELLÄ HERNESNIEMI TEKI MUKAMS VIRALLISEN AVjasihypyn jot olin kännissä todistamassakin, mutta se perkeleen joutomies painijan tunnetumpi Gaselli marcoolio naisten ihaimelma ja miesten kadehtima tai eihän vaan minä olen mister shri mahariski mahtma mattila, se on kunnianosoitus lennonille, jolta en ole saanut vistejä UUTTA JÄÄKAUTTA EI TULE MUTTA LASKELMIENI MUKAAN TÄMÄN TALON TOISEN KERROKSEN parvekkeelta voin taiteiljanimellä aimo ahteri suorittaa kolmesta metristä avaushypyn ja tein sen ennen sitä plösöä, mutta arvakkaas oliko se joutomies gaselli marcoolio taas ekan mennytkin päivää ennen minua testaamaan. varmaan piti nenäst'ä kiinni tanan markon lenkkikin oli vähälihaista kun sitä piruuttani kerran erhedyin ostamaan ja sitäpaitsi monestakin syystä olen tästä päivästä lähtien koko eteläsuamen lihavin kasvissyöjä,hitlerkin oli ja koiria rakasti se nainen aimo leak tyydytti vyyrerin perversioit paskanatmalla kyykkysillään sellaisen läpinäkyvän lasin läpi aatu katseli kun shit happens ja parasta oli kun neekerinainen paskansikun uhattiin panna uuniin elävän. niin moni menikin asevelejemme nastitsaa poltti lapinkin mutt palaan nyt kuitenkin tämä kestää muuten never endin strymä syrjteklen niin monissa asioissa ettei sykiatrini kasi lög ylilääkäri sentää ei osaa asiakskäyntiäni edes referoid. häne oaljon puhu kun koko rahan edestä ekoilla kerroilla puhuin tana puuta heinää koko tunnin ja kari minun ikäiseni mies mul on kopiot kertomuksist hommatkaa tekin ...niin kari oli sinne nyt viimeksi saanut jotain järkevääkin, eli lito ja deprakinen lopetettiin huonona maanisen vaiheen jaaruna minulla oli vain ahvenisto miesten suljetullla tarviitavana ollu cloral tai joku semmone mikstuura ja hoitajn jkädellä pari milliä hekevetuin phana makuista lääkettä, mutta auta armais sitä ihanaa tunnetta kun ilmeisesti en ollut unessakaan valveilla. en muista hoitokerrat ja ihanat potilastoverit in en minä muista muuta kuin naamat ei ne paljon mutta kuulin nyt vasta että se ylihoitaja kuronen joka oli minulle kilttikunvaimo tarvisti minua kotona avustamassa polykrdiitti joku ääreishermostosairaus gammaglobuliiini meni kai luuytimen poikkeavvvansolutuotanto nyt oli sytostattit,tukka lähti mutta luuydin puhdas jalat tosin semmoset ettei kyken juurikaan enää kä'vekllemään autolla ajaa päivät poitkät ikäänkuin viimeistä kertaa muka näkisi ne kirpparit grillit,mutta hautajasipukua tarvitaan hänen isänsä tuot noi täytyy lopetta tässsä voi olla joku esttä jos liian ktai liikaa on fontteja nii ELI KAPUSIN LÄHESVIREISEG-RAPUN KOLMNTEEN KERROKSEEN NIILLÄ 7 MIEHEN SAAPPAHILL MAITOJUNAAL TULI VAUNUJOHTAJA TYKISTÖ TIDY TULENJOHTAJMUTTA SAI EKAN KERRRAN PILLLU JA JÖÄIN PUNTIKSELTKIIN JUOKSIN PAROLASTA YÖLLÄ HML LUKIOKADULLE JA MYÖHEMMIN OLI TUIJA JOKA MINUA HUIJASI NIIN EGYTISSÄ YHDESSÄ OLTIIN. KUN MINÄ LÄHDI NO HASAARDIHOMMI SIIINÄ A LIKÖÖRI ET JAKSAA EDES PIMEYDEN TURVI KOHOTA KHEPSIN HUIPULLE JA MINNE MENN TALVIPÄIVÄN SEISAUKSE VARJOKUVA KHEPSISTA MUTTA MINÄHÄN OLEN NÄISTÄ ASIOISTA PUHUT JUUTUUPISSA VITTTU PEKKA EI OLLU KOTON NE OLI MERSULLA JOSSAKIN HEVON JA LUPASI TUODA TUOTA PIKAA TOBAK KILTTA KOLME TUNTI RILLÄ HEILUTTELIN SITÄ, AIKA HUTERA ON 146KG OTTAA VÄHÄÄLYELYSEE XZAVAUHTIA, NO MÄ TUNNIN VERRRAN SENTÄÄN JUKAN TALLISSA SE ON JUKKA YKSI VIIDESTÄ MIESPUOLISESTA JOKA LYÖNYT MINU KUN OLI MONTULLA VARPAJAISET ILRIN KUMMISETÄ VAKIKOSKEN JUORULEHDEN PÄÄÄTOIMIITAJA LEUHKI HÄN KÄYNY JA SAATAN KÄNIINN NAPPPASIN NEKKUUN JA OSUI HUONOSTI KUN SE SATTUI SIELTÄ TULI KARATEPOTKUA SÄÄRILLE NIIN EN KYENNYT KÄVELMÄÄNKÄÄ KUNNOLL MONEEN PÄIVÄÄN MUTTA SE KIVIPURO OLI VOIMNOSTAJA JA VISSIIN TAKAAPÄIN VETI HULLUN KIILTO SILMIIN HAMPASETU LOHKESI PAL JEN MUIST KUN VASTA AAMULA HERÖSIN JUKKKA TULI KÄYMÄÄN JNÄ YLLÄN VERISEN PUSERON KUN KYSYIN SYYTÖ MIKSI HÄN TULLUT KOIRAANSA SITÄ TAPPAJKOIROTU NIIN KU LEIKKIMIELISESTI JA JUKKA POIK REGGEETä varmaan ajtteli eemil von retee vuotta minua nuorempi miäs sano syyk "/#kiesus#/

Mahariski

Post#11 » 09 Jun 2015 05:06

9.6 aamupaino about 141kg ja on menossa 70. dieettipäivä. Laihtunut pelkästään puhumalla? No jotain pientä ajankulua on ollut kuvaaminen! Kerran olen kävellyt Löytikseen ja takaisin sekä rappuset kolmanteen kertaa monta aber nyt alkaa laihdutus. Tasaisen pudotuksen myötä paino 135kg kuun lopussa. Siitä on hyvä jatkaa. Olen voimistellut ja jännitellyt lihaksiani ja sen myötä lihasmassa on jopa lisääntynyt masennusvuosien väkisin makaamisten jälkeen. Kuntopyöräkin on muttn olee vielä aloittanut sillä polkemaan. Salille ei ole mitään asiaa!
/#musti/"

Return to “Treenipäiväkirjat”