Mrx kuntoilut

Tavallisen tallaajan treenipäiväkirja: Kirjaa treenisi
User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#61 » 02 Jan 2014 15:14

Käsipainoihin pystyy laittamaan max 40 kg rautaa jos tulee tarvetta tehdä raskaimmilla painoilla.
Painovoimistelun tarkoitus on ylläpitää hyvää lihaskuntoa ja pitää kehon vähärasvaisena, lihakset joustavina ja notkeina.
Treeniliikkeet suoritetaan puhtaasti kohdelihasta supistamalla. Painovoimistelu ei ole runnausta, eikä voimanostoa.
Jalkatreenin perusta on juoksu ja siihen yhdistetyt vetotreenit ( 100 % teholla tapahtuva juoksu 100-150 metriä)
Selkätreenin tukijalka on leuanveto myötäotteella, jonka suoritan lähipuistossa rekkitangolla.
Ojentajan ja rinnan pääliike on dippi. Rinnalle jyrkkä etunoja ja ojentajalle pystyasennossa suoritettava liike. Dippiliike suorituspaikka myös puistossa.


Painovoimisteluohjelma:

Päivä 1
Selkä, ojentaja ja vatsa.

Päivä 2
Jalat

Päivä 3
Rinta, hauis ja kyynärvarsi.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#62 » 02 Jan 2014 20:13

Kävely 3,1 km.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#63 » 03 Jan 2014 15:11


Treenikassin tarina vuodelta 1988.

Jos tarkkoja ollaan niin sain tuon treenikassin vuonna 1987 syksyllä mennessäni armeijaan Oulun hiukkavaaraan. Kassi on seilannut maailman tuulissa yli 26 vuotta. Ympyrä on sulkeutunut ja siirryn takaisin kotitreeniin. Aloitin punttitreenit kotioloissa vuonna 1978.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#64 » 03 Jan 2014 20:50

Kävely 3,2 km. Leuanveto leveällä myötäotteella 6 sarjaa.
Dippi 6 sarjaa+ vatsa.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#65 » 04 Jan 2014 20:24

Kävely 3,1 km

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#66 » 05 Jan 2014 19:44

Kävely 4,8 km

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#67 » 06 Jan 2014 20:05

Kävely 3,1 km

Image
Painovoimistelua 3 kg käsipainojen kanssa. Wrangen käsipainot ovat vielä matkalla joten täytyy tyytyä noihin vanhoihin vinyylipainoihin.

Leuanveto vastaotteella 3 sarjaa.
Vipunostot sivulta 4 sarjaa.
Pystypunnerrus 3 sarjaa.
Etunojapunnerrus 3 sarjaa.

Treeni on puhdasta kehonrakennustreeniä jossa lihasta väsytetään puhtailla suoritustavoilla ja jatkuva jännitys pitämällä.
Liikkeet tehdään hitaalla temmolla. Vipunostoja olen tehnyt 35 kilon painolla 15 toiston sarjoja ja nyt tein 3 kg painolla 15 toistoa jolla sain sivuhartian väsytettyä totaalisesti.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#68 » 06 Jan 2014 21:03

Image
Jatkosodan aikaan jumpattiin myös.

Image

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#69 » 07 Jan 2014 12:51

Image
Päivän verenpaine.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#70 » 08 Jan 2014 20:10

Juoksu+kävely 3,1 km. Kaksi 100 metrin vetoa ja noin 600 metriä kävelyä ja loput juosten.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#71 » 09 Jan 2014 12:53

http://rahkamuija.blogspot.fi/2013/06/k ... -olet.html

Rautarunnari mainittu tuolla. //#p#

- Paljon rautaa = hyvä treeni
- Tekniikasta ei niin väliä, kunhan rauta liikkuu ja myös muut paikalla olijat huomaa, kuinka tämä kaveri kesyttää malmia!
- Voi olla nainen tai mies, vastakkaisen sukupuolen antama kunnioitus tärkeää

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#72 » 09 Jan 2014 18:21


Kylli Kukkin lempeä pikajumppa | 5/16 Rintarangan notkistus | Hyvä Terveys
Varoitus! Ei sovellu Mahariskille.

Poistettu

Re: Mrx kuntoilut

Post#73 » 09 Jan 2014 18:47

xxxx wrote:http://rahkamuija.blogspot.fi/2013/06/kuntosalin-vakiokavijat-kuka-sina-olet.html

Rautarunnari mainittu tuolla.


Joo, paitsi hieman virheellistä infoa, kuten voikin olettaa. /#nauru/"

- Tekniikasta ei niin väliä, kunhan rauta liikkuu ja myös muut paikalla olijat huomaa, kuinka tämä kaveri kesyttää malmia! 1. (Paikalla olijoiden katseet ei kiinnosta, vain oma treeni)
- Voi olla nainen tai mies, vastakkaisen sukupuolen antama kunnioitus tärkeää 2. (Tässä aivan sama juttu, mielellään kaikki keskittyis omiin treeneihinsä, aikalaisten kunnioitus /#os/ )

Mutta ihan hyvä että toisten elämä kiinnostaa, ostais vaikka pari kirjaa ja itkis niistä.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#74 » 09 Jan 2014 18:50

Kaikki ei vain ole sisäistänyt asiaa: On olemassa erilaisia tavoitteita ja erilaista treeniä. Suurin syy taitaa olla kuitenkin kateus, kun ei itse jaksa nostaa suuria painoja. /th(/)/

Poistettu

Re: Mrx kuntoilut

Post#75 » 09 Jan 2014 18:54

xxxx wrote:Kaikki ei vain ole sisäistänyt asiaa: On olemassa erilaisia tavoitteita ja erilaista treeniä. Suurin syy taitaa olla kuitenkin kateus, kun ei itse jaksa nostaa suuria painoja.

Joo, taitaa mrs. Rautarunnari olla paremmassa kuosissa, kuin toi, vaikka ikää 20 vuotta enempi. /#nauru/"

Mutta saahan noin lukijoita haalittua, se kai tärkein asia bloggaajalle. ##sy/"

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#76 » 09 Jan 2014 20:27

Kävely 4,8 km

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#77 » 10 Jan 2014 19:21

Kävely 3,2 km
Treenit: Leuanveto myötäotteella 6 sarjaa
Dippi 6 sarjaa
Vatsa

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#78 » 11 Jan 2014 19:28

Lenkki 4,8 km josta yli 3 km juosten.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#79 » 12 Jan 2014 18:15

Ei tullut vieläkään tuo 10x240kg Toisaalta nyt kun jälkeenpäin katsoo niin lopetin sarjan kyllä turhan aikaisin. En jotenkin saanu tänään kaikkea irti itsestäni, mutta eiköhän tuo pian tule.

http://www.muskleforum.com/showthread.p ... stot/page7

Oma ennätys on 240 kg x 10 toistoa. Musklella tuota enkkaa on yritetty rikkoa jo vuosia. 100 kg omapainolla tuo on kova rauta.
Blasteri ei koskaan riko tuota 240 kg x 10 toistoa maastavedosta. Vanha ukonraato ei enään siihen kykene vaikka on vuosikausia uhonnut rikkovansa sen kevyesti.

User avatar
Sony
Posts: 18268

Re: Mrx kuntoilut

Post#80 » 12 Jan 2014 19:53

Kävely 3,1 km

Return to “Treenipäiväkirjat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron