Maijan jumpat

Tavallisen tallaajan treenipäiväkirja: Kirjaa treenisi
yakari

Re: Maijan jumpat

Post#201 » 29 Mar 2015 21:37

Hallissa harkat. Saimme koko kentän käyttöön. Hyökkäyskuvio; maalivahti syötti alakertaan leveänä, josta pakki pisti ylös keskelle, kuljetus ja laukaus kohti maalia. Muuten sama kuvio, mutta pakki nousi mukaan hyökkäykseen. Loppuun höntsyt.

yakari

Post#202 » 03 Apr 2015 22:40

Harjoitusmatsi Atalan Ilvestä vastaan Menkalan tekonurmella. 4-1 meille.

yakari

Post#203 » 06 Apr 2015 16:04

Eilen ja tänään menkalassa harkat. Iskä on ollut viikon kipeänä, ehkä huomenna mukana.

yakari

Post#204 » 10 Apr 2015 23:16

Menkalassa harkat. Erikoistilanteita harjoiteltiin. Kulmapotkut, vaparit ja rankkarit.

yakari

Post#205 » 12 Apr 2015 18:10

Fudiskausi käynnistyi tänään Menkalassa. Vastaan asettui Ilves. Ennakkoon lähdimme haastamaan etukäteen kovempana pidettyä Ilvestä. Alle minuutissa heille eka maali ja siitä ne murskajaiset alkoivat. Ekalle tauolle 0-10. tilanteessa. Toisella puolikkaalla kohtelias vieras teki vielä neljä kassia, joten pohjakosketus on koettu. On vain yksi tie, ja se on ylöspäin.

Joukkueemme ei ollut asenteella mukana, työt kentällä tehtiin ”vähän sinnepäin”. Juoksuvauhti oli hölkkää, kun Ilves otti spurtteja, pallonhallintaa ei meillä juuri nähty, kun vierailijat pyörittivät mielin määrin. Jokainen pelaaja voi miettiä omalta kohdaltaan, mitä voin itse asialle tehdä.

yakari

Post#206 » 14 Apr 2015 19:59

Menkalssa harkat. Jouduimme juoksemaan ylimääräistä, kun joukkuekuri rakoilee pahasti. Yksi likoista potkaisi pallon puistoa kohti ja seurauksena 10 x poikkikentän juoksu pallon kanssa.

Muita teemoja oli pujottelu, pitkät syötöt, yksi vs kaksi puolustaminen. Kolea keli….

yakari

Post#207 » 15 Apr 2015 21:23

Sain kapteenin ominaisuudessa tehtäväksi lämmittelyjen johtamisen. Juoksimme tikkaita, kartioiden pujottelua myös.

Pallon kanssa syöttelyt pareittain lyhyeltä ja pitkältä etäisyydeltä. Syöttövoimaa piti olla paljon, ei mitään löysiä potkuja. Pallon vastaanotto rinnalla, reidellä, päällä ja jalkaterillä.

Pelasimme 3 vs 3 kolmen minuutin kovatempoista peliä. Kummastakin joukkueesta kolme oli reservissä ja vaihtdot siis kolmen minuutin välein. Tätä puolituntia. Lopuksi kentän ulkopuolella jäähdyttelyinä vartti kevyttä hölkkää.

yakari

Post#208 » 18 Apr 2015 09:03

Menkalassa harkat eilen. Yksi vs yksi, sekä kaksi vs kaksi, tempo ja syke korkea. Itsellä polvi reistaili, joten huilasin.

yakari

Post#209 » 20 Apr 2015 15:26

Eilen kävimme häviämässaä Paimion Hakalle 5-1. Edellytyksiä oli vaikka mihin, mutta tarttisi pelata loppuun asti eikä lopettaa kesken. Itse olen toipilaana.

yakari

Post#210 » 22 Apr 2015 15:17

Hallissa samaan aikaan -03 tyttöjen kanssa. Aino siis harkkasi toisessa päässä hallia. Meillä oli teemana vauhdin muutos eli hölkästä spurttiin. Varioimme tikkailla, josta spurtti kartiolle, pallo mukaan ja veto kohti maalia. Yksi vs yksi tilanteita koko treeni. Hieman höntsyä, ehkä viisi minuuttia, ja sen jälkeen valkku piti teoriaosuuden. Siinä kerrattiin ja selvitettiin, miksi toinen tyttö joutuu lähtemään takaa-ajoon niin kaukaa, pallolliseen tyttöön. Valkku kertoi, että pelitilanteessakaan ei voi luovuttaa, vaan yritetään loppuun asti, ei saa luovuttaa” taistelutta”.

yakari

Post#211 » 22 Apr 2015 19:48

Tänään harkkasimme ulkona tekonurtsilla, aivan kopio eilisestä. Lue siitä ylhäältä, mitä duunasimme. Asennetta haettiin juoksemalla spurtteja pallon kanssa!!!

yakari

Post#212 » 24 Apr 2015 16:15

Pitkässäniemessä harkat. Mulla on disko, en siis osallistu harkkoihin.

yakari

Post#213 » 25 Apr 2015 16:43

SalPa Salosta kävi hakemassa pisteet lukemin 2-7. Asenne oli kohdallaan, mutta taitavampi joukkue vei pojot. Itse olen toipilaana.

yakari

Post#214 » 28 Apr 2015 20:03

Date
28 huh 2015
Time
17.00
~
18.15
Agenda
Maijan treenit
Attendees
Pitkäniemen halli
Note
Pallonkuljetusta varioiden, tikkaat, 10 ringissä ja yksi prässää. Salmiakkimuodossa ekalla kosketuksella syöttö eteenpäin ja juoksu. Lopussa peli, teemana syötöt alaspäin omalle puolustukselle ja sieltä kierrätys toiselle laidalle. Olen vielä toipilas, ja siskoni Aino on myös.

Lähetetty Samsung-laitteesta

yakari

Post#215 » 03 May 2015 22:00

Date
3 tou 2015
Time
17.00
~
18.30
Agenda
RaiFu-FC Nokia
Attendees
Alueliigapeli
Note
Ekaa puolikasta oli pelattu pari minuuttia, kun Raisiolaiset tekivät ekan maalin. Tämän jälkeen matsissa oli tilanteita molemmissa päissä, hallinta hienokseltaan Raisiolla. Heidän kärkipelaaja oli nopea ja meidän puolustus onnistui pitämään vain vaivoin tekopaikoilta. Toka puolikas meiltä parempaa peliä, ja pallo oli vastustajan kenttäpäässä, mutta maalipaikoista ei onnistuttu viimeistelemään. Pisteet Raision Futikselle 1-0 lukemin. Palautteena valkulta; pelasimme kovalla asenteella joka tyttö, ei luovutettu missään, leuka ylös ja kohti uusia matseja!

yakari

Post#216 » 05 May 2015 18:47

Menkalassa lyhytsyöttöä ja liike mukaan. Reagointinopeutta, tikkaita ja peli.

yakari

Post#217 » 08 May 2015 21:00

Menkalassa muilla paitsi mulla harkat. Kevyttä syöttelyä pareittain,sekä loppuun höntsyt -03 vastaan.

yakari

Post#218 » 10 May 2015 05:31

Date
9 tou 2015
Time
12.00
~
13.30
Agenda
Alueliigapeli
Attendees
FC Nokia vs TPV
Note
Ottelua oli pelattu kahdeksan minuuttia, kun TPV siirtyi 0-1 johtoon. TPV: llä oli nopeat kärjet, jotka murtautuivat puolustuksen läpi luoden maaleja tai maalipaikkoja. Ekan puolikkaan jälkeen tilanne 0-5.
Toisella puolikkaalla pystyimme murtautumaan TPV:n puolustuslinjan läpi ja maaleja teimmr kolme. Vieraat eivät ujostelleet, vaan tekivät viisi maalia lisää, joten 3-10 vieraille. Joka pallosta taisteltiin ja kovasti valmennus kehui asennetta. Itse lepäsin vielä tänään.

yakari

Post#219 » 10 May 2015 05:33

Date
9 tou 2015
Time
15.45
~
16.45
Agenda
FC NOKIA-FC KANGASALA
Attendees
Piirinsarjapeli
Note
Menkalassa tasainen matsi FC Kangasalaa vastaan. Vauhdilla tilanteet vaihtui molemmissa päissä, mutta jaoimme pisteet, kun maalinteko tuntui takeltelevan.

yakari

Post#220 » 10 May 2015 21:54

Menkalassa treenit. Seitsemän likkaa osallistui. Tikkaita, kartioita, seinäsyöttöpalautuksia. Neljä tyttöä puolusti kuudentoista alueella ja kolme likkaa yritti murtautua linjan läpi. Lopuksi höntsyä ja toimarit osallistuivat myös. Itse olen vielä toipilas.

Lähetetty Samsungin tablettitietokoneesta

Return to “Treenipäiväkirjat”