Wpp reenaa

Tavallisen tallaajan treenipäiväkirja: Kirjaa treenisi
WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#41 » 05 Oct 2014 17:15

Joo, itse asiassa alimmillaan mun paino oli edellisellä dieetillä 73 kg! Nyt olen vähän ottanut painoa takaisin, ja suunta on toistaiseksi ylöspäin. Tälläviisiin.

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#42 » 06 Oct 2014 21:16

Tälleen reenasin tänään:

maastaveto suorin jaloin 1*1*120 kg
maastaveto 5*5*120 kg
reiden ojennus 3*15*50 kg
jalkojen nosto 4*6-8*oma paino

Maastaveto oli se rankin osuus treenistä. Reiden ojennuksessa mukavat poltot //#peu## . Jalkojen nosto oli sellasta pumppailua lyhyillä palautuksilla. Näin tänään.

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#43 » 08 Oct 2014 21:04

Tulin salilta.

penkkipunnerrus 1*1*92,5 kg
ojentajat kulmatangolla niskan takaa 5*5*43 kg
ojentajat narulla taljassa 3*8-15*65 kg
ylätalja niskan taakse 3*8-15*55 kg
jalkojen nosto roikkuen 4*6-8*oma paino

Penkkiin en ole tyytyväinen, saisi nousta paljon enemmän. Mutta uskon, että se alkaa kehittymään kun vaan treenaa! Ojentajapunnerruksissa isommat painot kuin koskaan ennen #/cool/# . Eli ojentajat on vahvistuneet tosi mukavasti. Ylätalja niskan taakse oli melko uusi liike, en ole sitä juurikaan ennen tehnyt, painot aika maltilliset siinä vielä. Jalkojen nostoissa sai hyvän tuntuman vatsoihin, tuntui hyvältä antaa kaikkensa treeniin.

Se täytyy sanoa, että lisäravinteet on auttaneet tosi paljon. Jaksaa treenata, treenipainot nousee, kestävyys on parantunut ja happea riittää. Peruskuntokin on parantunut kun kävelen salille ja salilta takaisin.

Mun salaisuuteni on: magnesiumia, d-vitamiinia, beta-alaniinia, kreatiinia, kofeiinia ja tribulusta ennen salitreeniä. Proteiinijuoma heti treenin jälkeen.

poijankossi88
Posts: 95

Re: Pode reenaa

Post#44 » 08 Oct 2014 21:57

Ihan hyvinhän tuosta penkistä nousee. Ei ole omassakaan enempää kehumista. Varmaan joku 85kg kunto olis nyt. /th(/)/

Eipä ole tänä vuona kauheesti tullut kokeiltua kovin paljoa yli 80kg sarjaa. Joutuu tuon käden takia pitämään aina kuukauden breikkiä kun innostuu treenaa enempi punnerruksia ja tuloksena joku 10kg tippuu sarjakunnosta pois. Kivaahan se punnertelu on kun oikein kunnolla pääsee väsää.

aminohappo
Posts: 48

Re: Pode reenaa

Post#45 » 08 Oct 2014 21:59

Pelkkä kofu tabu ennen treeniä riittää itselle kun kaikki nykyiset buusterit suoraan sanottuna samaa paskaa eri purkeissa. tribuluksella ei tee yhtään mitään mutta syököön kukin mitä haluaa vaikka kilon beef protskua päivässä, ei oo multa pois. #/cool/#

Husse
Posts: 44

Re: Pode reenaa

Post#46 » 08 Oct 2014 22:49

Kokeiles bode ennen puoli tuntia ennen salia kiskasta huiviin seos:vettä 0,5l,maltoa desi,nopeaa heraa 1/2dl,beta-alaniini mitallinen,citrulliini malaatti mitallinen,merisuolaa 2g,kofeiinitabu 200mg.Sheikkeriin ja ääntä kohden.Juu niin,kofutabu tietysti nakataan suuhun vaan.Jos mcc kreaa on niin se on takuuvarma tuossa myös.Normi krea mono vaatii parin tunnin imeytymisen.
Noi tripulukset vessanpöntöstä alas,no voihan ne aikansa kuluksi syödä loppuun.d vitskut aamulla tai illalla,mangneesium ehdottomasti illalla koska pieni väsyttävä vaikutus sillä,ei siis mitään järkeä ottaa ennen treeniä,joo ja ei maitotuotteita tuntiin kun on heittänyt mankut kitusiin,estää imeytymisen tehokkaasti.

Muuten toimii!!

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#47 » 08 Oct 2014 23:28

Kiitos vinkeistä. Ehkä hyödynnän niitä jollain tapaa.

Tämän hetkinen ravinnesysteemi tuottaa kuitenkin niin hyvin tulosta etten vielä tässä vaiheessa tee muutoksia.

Ruokaakin muhun uppoaa aika paljon. En laske kaloreita, mutta arviolta 3000-4000 tulee päivää kohden.

poijankossi88
Posts: 95

Re: Pode reenaa

Post#48 » 08 Oct 2014 23:45

Mitenkä olis toi testogeeliä sivelet iholle ja kreatiinia sitten laitat sisälle.

Pari mietoo boosteria. Tällästä comboo olen ajatellut. Nyt menen kreatiinilla jos nyt aina silläkään. Veikkaan että Podellakin testo tasot matalammat kuin mitä pitäis. Puolet noista lisäravinteista on pelkkää paskaa. Jos nyt jostain jotain hyötyy niin kreatiini toimii jos suhteellisen säänöllisesti käyttää.

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#49 » 09 Oct 2014 00:10

Ei ne pelkkää paskaa ole. Esim. beta-alaniini auttanut sarjakestävyydessä tosi paljon. Uskon vahvasti lisäravinteisiin ja tänä päivänä markkinoilla on erittäin tehokkaita tuotteita. Olen harkinnut myös vahvempia stimulantteja, esim. fenetyyliamiinia, koska niistä on aikaisempaa erittäin positiivista kokemusta.

poijankossi88
Posts: 95

Re: Pode reenaa

Post#50 » 09 Oct 2014 00:23

Pode wrote:Ei ne pelkkää paskaa ole. Esim. beta-alaniini auttanut sarjakestävyydessä tosi paljon. Uskon vahvasti lisäravinteisiin ja tänä päivänä markkinoilla on erittäin tehokkaita tuotteita. Olen harkinnut myös vahvempia stimulantteja, esim. fenetyyliamiinia, koska niistä on aikaisempaa erittäin positiivista kokemusta.


Mulla toi kreatiini auttoi paljon treeneissä silloin kun treenasin kovaa ja säänöllisesti 3-4x viikossa vähintään. Nykyisin lähinnä menee vaan enää heran mukana palkkaris. Siinä huomannut että kovasta treenistä ei välttämättä tule niin kooma domsit. Jumiin kuitenkin pääsee ihan samanlaila.

Ite en voi nyt kuitenkaan suoraan lytätä noita aineita kun en ole käyttänyt. Herassa myös kyllä monenlaista aminoo joukossa että veikkaan että monista noista aineista kevenee lähinnä kukkaro. Jos niistä selkeetä hyötyä on ollut niin anna palaa vaan. Lähinnä kuitenkin paras keino saada tulosta on säänöllinen treeni. Loukkaantumiset ja tauot pilaa aina hommat. Itellä ainakin. Jo 4 viikkoa taukoa niin se on 10kg sarjaraudasta heti pois.

WPP
Posts: 30

Re: Wpp reenaa

Post#51 » 14 Oct 2014 21:29

Reeneistä on tultu //#peu##

smith-kyykky 8*2*70 kg
hack-kyykky 3*4*50 kg
leuanveto 15,12,6*oma paino
scott-hauiskääntö mutkatangolla 3*5-6*28 kg

Joo. Kyykkyyn ja vetoon haettiin nopeusvoimaa, tällä kertaa apuliikkeillä. Yläkroppaa siihen lopuksi, pientä vaihtelua normaalirutiineihin, ettei treeni ala kyllästyttämään. Ennätysmäärä toistoja leuanvedossa pitkään aikaan! Hauikset oli leukatreenin jälkeen niin väsyneet ja pumpissa jo valmiiksi, että ei tarvinnut paljoa laittaa vastusta scott-hauiskääntöön ja silti tuntui raskaalta. Tosi hyvä treeni ja hyvä mieli että sain jotain aikaiseksi tänään. #/cool/#

User avatar
Nasse
Posts: 58

Re: Wpp reenaa

Post#52 » 14 Oct 2014 22:43

Hyvä punisheri.
Jos leuat oli läheskään puhtaita, niin hyvää settiä oli.
..

WPP
Posts: 30

Re: Wpp reenaa

Post#53 » 15 Oct 2014 21:32

Tänään:

penkki 5*3*60 kg
kapea penkki 3*3*60 kg
pec deck 2*12-18*35-40 kg
hauiskääntö käsipainoilla 2*6-10*12,5 kg
keskitetty ojentajapunnerrus käsipainolla 2*8*15 kg
kick back 2*6*15-17,5 kg
kulmasoutu kulmatangolla 3*10*38-48 kg

Tämmönen treeni. Ei oikein kulkenut parhaalla mahdollisella tavalla. Olin hieman nälkäinen ja uupunut. Painoin kuitenkin raivolla ja sisulla loppuun, enkä antanut periksi! Huomenna taas salille ja silloin fiilis voi olla taas ihan toisenlainen. #/wink/#

WPP
Posts: 30

Re: Wpp reenaa

Post#54 » 18 Oct 2014 21:55

Laitetaanpa lauantai-illan kunniaksi vähän nostalgiaa peliin! Tästä videosta alkoi minun ja Pekka Tyrylahden yhteistyö ja ystävyys:

phpBB [media]

WPP
Posts: 30

Re: Wpp reenaa

Post#55 » 21 Oct 2014 21:21

Tänään treenasin näin:

hauiskääntö tangolla 3*5-20*40 kg
kulmasoutu 3*5-20*70 kg
penkki 3*5-20*70 kg
kyykky 3*5-20*70 kg
pystypunnerrus 3*5-20*32,5 kg

Treenaan tällasella 1-jakoisella 3 kertaa viikkoon. Back to basics -asenteella. Ei mitään kikkailua. Suoraa rehellistä reeniä. Hauiksille annoin vähän lisäruntua tekemällä 2 sarjaa superina hauiskääntöä tangolla ja hauiskääntöä käsipainoilla. Käsipainoissa painoa oli 15-17,5 kg per käsi. Nousujohteisuuteen pyritään, toistohaarukka on aika laaja, se tuo vaihtelua kun välillä raskaampaa vääntöä ja välillä enemmän pumppityylistä. Mmkay. #/cool/#

WPP
Posts: 30

Re: Wpp reenaa

Post#56 » 27 Oct 2014 21:51

Treenaaminen jatkuu:

ylätalja 3*5-20*60 kg
dippi 3*5-20*oma paino
hauiskääntö käsipainoilla istuen 3*5-20*13,5 kg
kyykky käsipainoilla 3*5-20*18,5 kg
vipunostot sivulle istuen 3*5-20*10 kg

Hyvä treeni. Lyhyt ja intensiivinen, rauta sai kyytiä. Tuntui hyvältä tehdä vaihtelevia liikkeitä niiden aina samojen sijaan.

WPP
Posts: 30

Re: Wpp reenaa

Post#57 » 29 Oct 2014 20:18

Ja treenejä:

hack-kyykky 2*5-20*67,5 kg
smith-penkki 3*5-20*75 kg
smith-kyykky 1*5-20*77,5 kg
leuanveto 3*5-20*oma paino
hauiskääntö tangolla 3*3-20*40 kg
pystypunnerrus 3*5-20*42,5 kg

Dieetillä ollaan, kolmatta päivää nyt. Voimatasot on pikkasen laskeneet, mutta uskon, että kun saan kunnon treenidraivin päälle, niin tuloksetkin alkaa paranemaan siitä. Alku on vähän totuttelua pieniin kaloreihin, ja nälkäkin vaivaa, mutta elimistö tottuu parissa viikossa. Dieetti on aina mielenkiintoinen matka omaan kroppaan ja sen toimintaan. Miten kroppa reagoi muutoksiin ruokavaliossa ja treenissä, tämä on jatkuvaa opettelua. Summa summarum, hyvä treeni ja kovat pumpit. #/hattu"#

Return to “Treenipäiväkirjat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron