Wpp reenaa

Tavallisen tallaajan treenipäiväkirja: Kirjaa treenisi
WPP
Posts: 30

Wpp reenaa

Post#1 » 23 Sep 2014 22:18

No niin. Tästä se lähtee.

reiden koukistus maaten 4*15
kyykky käsipainoilla 10*2
suorin jaloin maastaveto käsipainoilla 6*1
jalkojen nostot penkillä 2*20

Kyykyissä ja maastavedoissa pyrin mahdollisimman räjähtävään suoritukseen suhteellisen kevyillä kuormilla. Reiden koukistukset ja jalkojen nostot tein bodaustyylillä eli ihan maksimiromuilla ja sarjat tappiin asti, hyödynsin rest-pause tekniikkaa näissä liikkeissä.

Mitä tuosta nyt sanoisi? Treeni oli ajallisesti lyhyt, mutta melko intensiivinen, palautukset oli lyhyitä, töitä tehtiin koko ajan.

Tavoitteena tällä hetkellä kehittää maksimivoimaa, nopeusvoimaa ja lihasmassaa. #/cool/#

BigGayDD
Posts: 4

Re: Pode reenaa

Post#2 » 24 Sep 2014 01:12

Mahtaavaa, että komea ###### tuli myös tänne. //"pio/
Last edited by Sony on 24 Sep 2014 08:36, edited 1 time in total.
Reason: Poistettu asiaton ilmaisu

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#3 » 24 Sep 2014 20:54

Tässä tämän päivän treenejä:

penkki 8*3
pystypunnerrus 3*15
kulmasoutu 3*8
ojentajat tangolla niskan takaa 5*6
vatsarutistus laitteessa 3*15

Kovaa treeniä, ei mitään hienostelua. Tykkään tehdä perus punttitreeniä vapailla painoilla, se tuntuu omasta mielestä kaikkein parhaalle. Ja myös kehittää parhaiten. Tämmöistä tänään, ens kerralla sitten jotain muuta.

Keep on pumping! //#peu##

poijankossi88
Posts: 95

Re: Pode reenaa

Post#4 » 24 Sep 2014 21:27

Hyvää settiä Pode. Vapaat painot kannattaa aina oli laji sitten kehonrakennus tai voimanosto. #/cool/#

User avatar
Sony
Posts: 10948

Re: Pode reenaa

Post#5 » 24 Sep 2014 21:34

Samoilla linjoilla Poden ja Kossin kanssa vapaista painoista. Mikä sen parempaa musiikkia korville, kuin rautaisten painolevyjen sävelet. AIna ollu mullakin käytössä vapaat painot, eikä nuo koneet ole koskaan oikein innostaneet.

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#6 » 24 Sep 2014 21:45

Olen viimeisen kuukauden treenannut Torikadun liikuntakeskuksella, jossa on tosi hyvät puitteet treenata. Sanoisin, että Hyvinkään parhaita saleja on se.

User avatar
Sony
Posts: 10948

Re: Pode reenaa

Post#7 » 24 Sep 2014 21:47

kakarana tuli pyörittyä Hyvinkäällä. Mummo ja muutama sukulainen siellä asui.

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#8 » 24 Sep 2014 21:49

xxxx wrote:kakarana tuli pyörittyä Hyvinkäällä. Mummo ja muutama sukulainen siellä asui.


Tule xxxx käymään täällä niin vedetään kimppatreenit. #/hattu"#

User avatar
Sony
Posts: 10948

Re: Pode reenaa

Post#9 » 24 Sep 2014 22:41

Sukulaiset muuttanu muualle. Viimeksi olen Hyvinkäällä käynyt vuosia sitten mummon hautajaisissa.

aminohappo
Posts: 48

Re: Pode reenaa

Post#10 » 24 Sep 2014 23:26

Onko poutulla vielä dieetti päällänsä vai syötkö "miten huvittaa"?.

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#11 » 25 Sep 2014 08:01

Enemmän tulee syötyä miten huvittaa. "#/homer"/

User avatar
J.Kuula
Posts: 99

Re: Pode reenaa

Post#12 » 25 Sep 2014 19:12

Mitä Koskelle kuuluu?

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#13 » 25 Sep 2014 23:09

Minä en puhu Kosken asioita netissä. Periaatekysymys. #/soo/#

BigGayDD
Posts: 4

Re: Pode reenaa

Post#14 » 25 Sep 2014 23:26

Joko podeliinilla paidat repeää mahdisti rinnasta ja käsistä? ##/sako/

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#15 » 28 Sep 2014 19:10

tän päivän reenejä:

kyykky 5*5
vatsarutistus taljassa 4*10
reiden ojennus 4*20
ylätalja 6*5-8
penkki 1*20
kapea penkki 1*7
ojentajat taljassa 5*5
istumaannousu kiertäen 4*8-12

Täytyy sanoa, että reiden ojennukset 20 toiston sarjoilla oli tuskaa! 15 toiston kohdalla polte reisissä oli jo infernaalinen. Viimeiset 3 toistoa tuli ihan vaan tahdonvoimalla. Ylätaljaa vedin voimatyylillä ja itselleni kovilla raudoilla. Penkissä ja kapeassa penkissä lähinnä sellaista kevyttä pumppia. Ojentajapunnerrus taljassa helvetin hyvällä tuntumalla ja huippusupistuksella yhdistettynä hitaaseen negatiiviseen vaiheeseen eli laskuvaihe hitaasti, nostovaihe räjähtävästi ja kunnon puristus liikkeen loppuasennossa. Kyykkyä olis pystynyt tekemään isommillakin romuilla, mutta ajattelin että jätetään nyt vähän voimaa varastoon tulevia treenejä varten.

Niinkuin tästä hyvin näkee, niin meikäläisen treeni on monipuolista ja kehittää monia eri ominaisuuksia: massaa, voimaa, nopeutta, lihaskestävyyttä. Tämä on hieman muokattu Westside Barbell ohjelma, ja treeni tuntuu mielekkäältä ja tulosta syntyy.

Oh yeah! #/cool/#

poijankossi88
Posts: 95

Re: Pode reenaa

Post#16 » 28 Sep 2014 19:29

Noi on aika brutaaleja noi 20 toiston sarjat. Oli liike melkein mikä tahansa.

Postaa vapaisiin liikkeisiin myös paino määriä. Näkee tarkemmin tuleeko kehitystä voimansuhteen.

User avatar
Nasse
Posts: 58

Re: Pode reenaa

Post#17 » 28 Sep 2014 22:19

Muuten poden treeni vaikuttaa hyvältä, mutta noita yhden sarjan penkkiliikkeitä ihmettelen.

Itselläni penkki vaatii niin kovat lämmittelyt ihan kohdelihoihin, että jos tekisi vain yhden sarjan, jäisi se ihan alitehoiseksi treeniksi.
..

aminohappo
Posts: 48

Re: Pode reenaa

Post#18 » 28 Sep 2014 23:41

Laita pote tosiaan niitä sarjapainojakin mukaan kun seuraavan treenin näpyttelet. Paljon mielekkäämpi lukea ja seurata kehitystä. "#idea#/

WPP
Posts: 30

Re: Pode reenaa

Post#19 » 29 Sep 2014 03:47

Titsku wrote:Muuten poden treeni vaikuttaa hyvältä, mutta noita yhden sarjan penkkiliikkeitä ihmettelen.

Itselläni penkki vaatii niin kovat lämmittelyt ihan kohdelihoihin, että jos tekisi vain yhden sarjan, jäisi se ihan alitehoiseksi treeniksi.


Minä vain noudatan Sakari Selkäinahon treeniohjeita. Kai siinä on joku tarkoitus että tekee vain 1 sarjan penkkiä ja 1 sarjan kapeaa penkkiä.

User avatar
Nasse
Posts: 58

Re: Pode reenaa

Post#20 » 29 Sep 2014 07:58

Miltä vuodelta ohjeet on, ja mihin tavoitteisiin treenillä pyritään?

Onko selkäinaho ottanut kantaa sarjapituuksiin?
..

Return to “Treenipäiväkirjat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron