Wpp reenaa

Tavallisen tallaajan treenipäiväkirja: Kirjaa treenisi
User avatar
Nasse
Posts: 143

Re: Pode reenaa

Post#21 » 29 Sep 2014 08:11

En ole tuohon west side hommaan perehtynyt, mutta muistelen, että siinä kovasti myös erikoisvälineitä käytettäisiin. Ketjuja ja kumminauhoja. Oletan ettei ne ole vielä podella käytössä...?
..

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#22 » 29 Sep 2014 16:05

Titsku wrote:Miltä vuodelta ohjeet on, ja mihin tavoitteisiin treenillä pyritään?

Onko selkäinaho ottanut kantaa sarjapituuksiin?


En nyt muista miltä vuodelta eikä sen nyt ole niin väliäkään. Tavoitteena on kehittää voimaa, nopeutta ja massaa. Sarjapituudet on ilmoitettu Selkäinahon treeniohjeissa kyllä, mutta ne on lähinnä suuntaa-antavia.

Titsku wrote:En ole tuohon west side hommaan perehtynyt, mutta muistelen, että siinä kovasti myös erikoisvälineitä käytettäisiin. Ketjuja ja kumminauhoja. Oletan ettei ne ole vielä podella käytössä...?


Ei ole ketjuja ja kumeja käytössä, eikä ne ole välttämättömiä.

Husse
Posts: 194

Re: Pode reenaa

Post#23 » 29 Sep 2014 16:58

Podelle synttärionnittelut //"pio/

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#24 » 29 Sep 2014 20:04

Husse wrote:Podelle synttärionnittelut //"pio/


Kiitos kun muistit! //#peu##

User avatar
Sony
Posts: 18282

Re: Pode reenaa

Post#25 » 29 Sep 2014 20:23

Onnittelut mestarille. //#p#

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#26 » 03 Oct 2014 15:35

Tässä tämän päivän reenejä:

kyykky 10*2*60 kg
maastaveto 6*1*65 kg
jalkojen nosto 2*11-20*oma paino
reiden ojennus 5*15*45 kg

En ole mikään hirmu vahva. Kyykky ja maastaveto tehtiin räjähtävästi, kuormitus n. puolet maksimivoimasta. Jalkojen nosto ja reiden ojennus pumppaavasti kehonrakennustyyliin. Hyvä treeni, no worries.

aminohappo
Posts: 79

Re: Pode reenaa

Post#27 » 03 Oct 2014 19:24

Harvahan täällä tarpeeksi vahva omasta mielestään on mutta pääasia että treenaa omien kykyjen mukaan. Tosiaan kivempi lukea kenen tahansa päivyreitä kun on nuo painotkin nyt laitettu mukaan #/cool/#
Miksi muuten treenaat noita ykkösiä koko ajan nyt noin kevyillä kuormilla, mulla ainakin tuo romahduttaisi voima tuloksia huomattavasti jo muutamassa viikossa mutta meillä varmaan eri tavoitteet?
/th(/)/

poijankossi88
Posts: 140

Re: Pode reenaa

Post#28 » 03 Oct 2014 19:30

aminohappo wrote:Harvahan täällä tarpeeksi vahva omasta mielestään on mutta pääasia että treenaa omien kykyjen mukaan. Tosiaan kivempi lukea kenen tahansa päivyreitä kun on nuo painotkin nyt laitettu mukaan #/cool/#
Miksi muuten treenaat noita ykkösiä koko ajan nyt noin kevyillä kuormilla, mulla ainakin tuo romahduttaisi voima tuloksia huomattavasti jo muutamassa viikossa mutta meillä varmaan eri tavoitteet?
/th(/)/


En voi sanoa Poden tavotteista, mutta 1-3 toistoa aika hyvä nopeus treeni. Jos podella esim maximi 120kg kyykyssä niin tekee räjähtäviä sillä 50-75% kuormalla. Tuo siihen hyvä treeni.

Podehan treenaa voimaa, nopeutta, lihasta ja kestävyyttä. Vaikeita asioita. Mutta joo jos noita ykkösiä teet niin vitun räjä'htävästi. Itellä ainakin 50% max painosta hieman liian vähän ainakin kyykyssä, mielummin 60% max painosta nopeus treenissä. Pääasia että kuntoilee.

User avatar
Sony
Posts: 18282

Re: Pode reenaa

Post#29 » 03 Oct 2014 20:26

Parhaat kiksit treeneistä tuli silloin kun oli into katossa ja treeneistä sai valtavan nautinnon. Kehitys ei ollut pääasia, vaan se treenaaminen. Kunnon pumppi lihaksissa oli se paras palkinto. #/cool/#

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#30 » 04 Oct 2014 11:20

xxxx puhuu asiaa. Treeneistä nauttiminen on tärkeintä. "#idea#/

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#31 » 04 Oct 2014 18:55

Tässä tämän päivän saldo:

kapea penkki 4*3*52,5 kg
penkki 4*3*52,5 kg
ranskalainen punnerrus tangolla maaten 6*6-8*35 kg
alatalja 3*10-15*65 kg
jalkojen nosto penkillä 2*15*oma paino
vipunostot sivulle 2*15*11 kg

Hyvällä tekniikalla kaikki ja räjähtäviä penkkisarjoja lukuun ottamatta sarjat loppuun asti. Hyvä olo tuli treeneistä ja treenin jälkeen kävin Tapanilan urheilukeskuksen proteiinibaarissa juomassa hyvän palautumisjuoman. Ensi kertaan, moi!

User avatar
Sony
Posts: 18282

Re: Pode reenaa

Post#32 » 04 Oct 2014 19:37

Podelle treenimotivaatiokuva. #/hattu"#
Attachments
Massaa voimaa 4.10.2014 001.JPG
Massaa voimaa kirja

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#33 » 04 Oct 2014 19:45

xxxx wrote:Podelle treenimotivaatiokuva. #/hattu"#


Mulla on tuo kirja. Sieltä olen oppini ammentanut pääosin. #/hattu"#

poijankossi88
Posts: 140

Re: Pode reenaa

Post#34 » 04 Oct 2014 20:04

Podessa hyvä puoli että mies kokeillut treeni ohjelmii varmaan enempi kuin kukaan muu meistä. Mies ei myöskään sählää viinan kaa että kehitys pitäis olla hurjaa.

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#35 » 04 Oct 2014 20:22

poijankossi88 wrote:Podessa hyvä puoli että mies kokeillut treeni ohjelmii varmaan enempi kuin kukaan muu meistä. Mies ei myöskään sählää viinan kaa että kehitys pitäis olla hurjaa.


No kiitosta vaan positiivisesta palautteesta. Tällaista on ilo lukea. Olen tosiaan kokeillut monia ohjelmia, koska uskon siihen vahvasti että lihas (ja myös hermosto!) tarvitsee vaihtelevaa ärsykettä, jotta kehitys olisi jatkuvaa. Hyviä treenejä myös sinne suuntaan! #/cool/#

User avatar
Nasse
Posts: 143

Re: Pode reenaa

Post#36 » 05 Oct 2014 12:39

Sinähän olet treenannut monia kertoja pekkiksen kanssa. Osaatko analysoida mikä on suurin ero sun treenitapojen ja pekkiksen treenauksen välillä?

Pekkishän on kovassa kunnossa melkein vuoden ympäri. Mikä on miehen "salaisuus"?
Tekeekö Pekkis ite ohjelmat vai käyttääkö valmentajaa?
..

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#37 » 05 Oct 2014 14:49

Suurin ero on treenin volyymissa, Pekkiksen kanssa tehdään enemmän sarjoja ja vedetään lihas ihan loppuun. Pekkiksellähän ei ole valmista treeniohjelmaa, eli Pekkis menee enemmän intuition ja fiiliksen mukaan. Eikä siinä mitään, minäkin saan vaihtelua omaan treeniin silloin treenaan Pekkiksen kanssa.

Mä veikkaan että Pekkiksen hyvän kunnon salaisuus on oikeanlainen ravinto ympäri vuoden sekä iso arsenaali lisäravinteita joka lähtöön. Miehellä on myös hyvä hapenottokyky ja aerobinen/anaerobinen kestävyys, hän ei polta tupakkaa niin kuin minä. Meidän kahden voimatasoissakin on eroja, mutta ei se pelkkä voima ratkaise. Tosin itsekin yritän tulla vahvemmaksi, varsinkin nyt kun Westside Barbell Systemilla treenaan.

Tyydyttikö vastaus? #"/lol#/

User avatar
J.Kuula
Posts: 174

Re: Pode reenaa

Post#38 » 05 Oct 2014 15:59

Mitä mies painaa nykyään? Onko kuvia?

WPP
Posts: 39

Re: Pode reenaa

Post#39 » 05 Oct 2014 16:33

Jos minua tarkoitat, niin mulla on painoa 80 kg. Kuvia ei ole vielä, mutta katotaan, katotaan...

User avatar
J.Kuula
Posts: 174

Re: Pode reenaa

Post#40 » 05 Oct 2014 17:06

Dieetti on purrut //#peu##
Painoit muistaakseni ennen 90 kiloa?

Return to “Treenipäiväkirjat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron