Vesimiehen aika

Image Perusta oma blogi
Mahariski

Re: Vesimiehen aika

Post#61 » 13 May 2015 09:50

9:45 pari kolme tuntia tykkäsin kovasti olla naamakirjassa, mutta miksi minulle tulee kauheella höökillä uusia kavereita.?Joku neekeri tökkäsi ja minä vastasin että mitä Gambian mies. Sieltähän se taikka hän minua tökkii eikä ole Gambinasta ollenkaan tietoinen. Nyt pidän snadin tauon ja syön aamiaisen. Jaa ei sittenkään, vieressähän on täysi muki kahvia, kylmänä se kaunistaa, että kuinka komea minusta oikein tulee. Isä siis antaa minulle riihikuivaa 1000€ ja äitee ostaa minulle tumman puvun, kun saan painoni laskettua anorexia aimosassa 110 kiloon.
/#musti/"

Mahariski

Post#62 » 14 May 2015 08:13

/th(/)/ /th(/)/ WASHINGTON. Texasin yliopisto tuoreessa tutkimuksessa on löydetty syy siihen, miksi suomalaiset ovat geeniperimältään erilaisia kuin muut eurooppalaiset. Yliopiston terveystieteen laitoksella UTHealthissa tehdyssä geenikartoituksessa on selvinnyt, että suomalaisten määrä harveni äkisti 10 000–20000 vuotta sitten ja palautui sitten ennalleen.
Tämä geenien "pullonkaula" johti siihen, että suomalaiset ovat saaneet geeninsä harvemmilta esi-isiltä kuin muut eurooppalaiset, ja muistuttavat siksi perimältään toisiaan enemmän kuin muut kansat. Muualla Euroopassa vastaavaa geenien pullonkaulaa ei ollut.Suomalaistenharvenemisen syitä ei tiedetä, mutta se saattoi johtua maastamuutosta, sairauksista, sodasta tai ympäristösyistä, kirjoittaa amerikkalainen Science Daily -julkaisu. Tutkimustuloksista kerrotaan tarkemmin toukokuussa ilmestyneessä Nature Genetics -lehdessä.Tutkimuksessa kävi ilmi myös se, että afrikkalaisväestön kohdalla tapahtui samankaltainen äkillinen harveneminen 100000–200000 vuotta sitten. Tutkijat arvelevat, että afrikkalainen pullonkaula saattoi olla yhteydessä nykyihmisen syntyyn.Tutkimuksen tekivätepidemologian, geenitieteen ja ympäristötieteiden apulaisprofessoriXiaoming Liu ja geenitilastojen professori Yun-Xin Fu Texasin yliopiston terveystieteen laitoksella Houstonissa. Tutkimus on osa vuonna 2008 alkanutta kansainvälistä yhteistyötä, jonka tavoite on kartoittaa ihmisen geenien muuntelua. /#musti/"

Mahariski

Post#63 » 14 May 2015 09:23

Kansainvälinen tutkimusryhmä on selvittänyt kuuden aurinkokuntamme ulkopuolisen planeetan päivittäisen sääsyklin.
Neljältä planeetalta saatiin viitteitä pilvisistä aamuista ja kahdella muulla kohteella huomattiin olevan kuumia kirkkaita iltapäiviä. Analyysi perustuu Kepler-teleskoopin mittauksiin näiden planeettojen kirkkauden muutoksista.
"Vaikka olemme löytäneet tuhansittain aurinkokuntamme ulkopuolisia planeettoja, nämä kaukaiset maailmat ovat silti mysteerin verhoamia", toteaa Lisa Esteves Toronton yliopistosta.
Useimmat nyt tutkitut planeetat ovat erittäin kuumia ja suuria kaasuplaneettoja, eivätkä siten sopivia tunnetulle elämälle.
"Toivomme, että joskus lähitulevaisuudessa voimme tuottaa samanlaisia sääraportteja maailmoista, jotka eivät ole paljoa maapalloa suurempia", kertoo Ray Jayawardhana Yorkin yliopistosta /#musti/"

Mahariski

Post#64 » 15 May 2015 03:07

olen tässä ollut intrventissa tilassa ja meditoinut harjoitellut aikidia jotta lahtuisin, vaan pain putsäkkiä kusena 10 litrr /vrk "/#kiesus#/
jos mä nyt kerrankin tulen Pitkäniemen maininneksi niin sihteerikkö kun saan referaatit kaikista kisoista, kuvia on o
paljon ja kunhan saa e.mail- osotteen niin voin kirjoittt. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatai soita vaan, vastaan vähän aikaa tuntemaatomiinkin numeroih Sihteeri siis kirjoittaa mielummin halliten pikakirjoituksen oppi-isäni pekka ervast ja toi hetk olivat teosojeja kuten suomessa.tulenkanjat. vuonna yksi kivisateessa.inen Rudol Steinet Tai jos ellu lahjottaisi hänelle kuuluvan näppärän hänelle tarpeellisena. meinaan jos siellä hänen kansliasssa puhuttiin eräästä pastorista ole sänkykammarin puolelle ennenkuin lopettta turhat lääkket. pirityt poika heti "#idea#/ purin ellua käteen, enhän min'¨ä sentään papin vaimoon kajoo vaikka tissdeissän käteni vahingoss lipasti, kun meitä oli koko henkilökunt juopottelessa isollla rantasaunalla niin sitähän piti tanssiakin, en muista minäkö lauloin sound ohvia etelän mies ota hota lotta aber pitelin ellua pakaapäin etumus vasten pyllyä pum vai miten se redi lösö lauloi Nyttemmin laihtunut ja nasaali ääni oli niin kaunis, että itkin ollessani yksi mökillä. Fredillä oli heteken aikaa haastettuluohjelma jossa julkimot kertoinv vähäisen vain vaivoistaa. Ktri taitaa olla kirjoittajameedio poikansa suhteen, mutta poikaa ei kuule kuin7hetrin maaiädin sykettä siellä ensimmäisen asteen hologrammissa jota minä luon potalan palatsin syövereiisä siellä oli paljon dalaimioita taitavasti ruumis kullattuna Löysi siis Laobsan Rampa joka hämmästyksekseen näki jonkunlaisen äänivoimaaparaatin, jolla minä tai siis Ramba kuvitteli näkevnsä siinä kolmepuolimetrisessä hyvässä kondiksessa oleva aviopari tai goljatin kokoinen tyttö saattoi olla Lobsangin tai minun joskus Lemurialla. Minut komennettiin Siriuksella hyvän tahdon lähettilääksi ja valmistamaan globaalisesti näyttäytyyy mitä taivaaseen astumisest kerrotaan nyt alkaa harmekeddon kohta finaalissa ja sen jälkee ISO käsi ilmaantuu ja pitää tellusta kämmenellään Muistan nyt, että olin tyttäreni kanssa siellä Akuaku patsaisedn luona,Mehän olimme kookkaita, yksi viisitoistametrin bodari vissiin auttoi, ettei minun tarvinut suotta hikoilla ylipaini never endin stormutta saaatan se onkin kova jötkö taikka kiimavou joka pikakirjoituksella onnistuu ylöskirjaamaan ainakin pääotsakkket ranskalaisin viivoi, maulla on 2gfingerporsorme käytössä. onneksi kirjaiket ovat isoja kooltaan MUTTA MINKÄ PERKELEEN TAKIA MKIRJAIMET OLA AAKKOSJRJÄRIJÄLKVÄRISTY ANOREXI AIMON ON MUTT OTAN VAI HUIKAN RYPSIÖLJY; POLTAN ILLAN VIMOSE PIIPULLISE: HYVÖT OLI PARAGRAFIT VAIIKEN VANHKANTAISIST SIIS LUKEA OLISIPA MINULL NÄPPÄIMISTÖNÄ WANHAT KIRJAIMET NIIN SEURAAVAN KERRA UUSIA VIRSIÄ VALITAAN NIIN MINULL VARMAAN PAKSUPEKAN LAULAMAN PEKKA ON JULKISUUTTA PAOSSA G:RAPUSSA: EI OLNEJÄÄN TAIKKA VIITEEN VUOTEEN KUN ULO:OTTOMIES NIIN TUOT OTAKKEESEEN MUUTEN TÄSSÄHÄN ON OTSIKOITUMIAHDON JULKISUUS "#/hauta/"

Mahariski

Post#65 » 15 May 2015 22:20

"/#kiesus#/ löysin lukulasit, kuka satana ne keittiön pöydälle oli siirtänyt vessasta jonne ne jätin. pekkaperkele tulee tänne aina paskalle kun niillä ei ole muka paperia, taitaa kusta lavuaariinkin,kun sieltä tulee kummallista katkua

Sony

Post#66 » 15 May 2015 23:48

On siinä taas jutunjuurta kerrakseen. "aam"/)

Mahariski

Post#67 » 17 May 2015 09:51

Kohta saapuu kutsuvieras Paksu -Pekka ja kaitafilmiteatteri on valmiina! Tarkoitus on laittaa nettiin kaikki kaitafilmielokuvani "#idea#/

Mahariski

Post#68 » 18 May 2015 06:56

Kaitafilmiprojektori teki tenän ja itse kaitafilmi katkeili aber nyt on netissä elokuva Summer 1983. Naamakirjassa Kavereita vaatimattomat 2556 sielua, juutuupissa tilanne näin aamusta 348 tilaajaa, videoita katsottu 108 454 kertaa. Aamupaino vihdoinkin alle 140kg / 139,2kg ja tällä päivämäärällä olen pelkästään puhumalla ja voimistelemalla pudottanut painoani 12,8kg = 3,2kg/vko = 0,46kg/pvä. On menossa 58. dieettipäivä.
#/"lue/# #/"lue/# /th(/)/

Mahariski

Post#69 » 18 May 2015 07:07

Iskäpack on ristiriitainen trendi: terveys paranee, kun stressi vähenee, mutta miehen pienessäkin ylipainossa vaanii diabeteksen riski.
Viime päivinä ihastusta ja sympatiaa herättänyt iskävartalo, joka on treenattu pizzalla, oluella ja satunnaisilla salikäynneillä. Se antaa rennon kuvan miehen elämäntavoista, mutta voi aiheuttaa nopeasti myös terveyshaittoja.

Toisaalta rennot elintavat lisäävät terveyttä. Lihavuustutkija myöntääkin suhtautuvansa iskävartaloon ristiriitaisesti.

– Rento elämäntapa vähentää stressiä, ja stressinhän tiedetään lihottavan, joka taas voi sairastuttaa, dosentti, akatemiatutkija Kirsi Virtanen Turun yliopistollisesta keskussairaalasta selittää.

Myöskään muita psykologisia puolia ei missään nimessä voi väheksyä. Hyvä mielenterveys, jonka rennosta elämästä saa, edistää hyvinvointia merkittävästi.

Toisaalta muutamakin ylimääräinen kilo voi olla terveydelle haitallista, jos ne ovat väärässä paikassa. Ja juuri miehillä ne yleensä ovat: vatsaontelossa sisäelinten ympärillä.

Riski diabetekseen

Maksaan kertyvä rasva voi johtaa kakkostyypin diabetekseen, joka voi olla loppuelämän hoidettava sairaus. Lieväkin keskivartalolihavuus altistaa myös esimerkiksi sydän- ja verisuonitaudeille.

– Jos iskävartalo on tanakkarakenteinen, mutta vatsaontelon sisällä ei ole rasvaa, ei vartalon mallista varmasti haittaakaan ole. Tärkeintä on tasapaino. Ettei syö pizzaa joka päivä vaan vaikka viikonloppuisin. Muuten rasvaa kertyy liikaa vääriin paikkoihin.

Missä vaiheessa iskävartalo voi sitten olla terveydelle haitallinen?

Kirsi Virtanen ottaisi käteen mittanauhan. Tätä voi kokeilla ihan kotonakin.

– Miehen terveellinen vyötärönympärys on alle 94 senttiä. Kun vyötärönympärys ylittää sen, voi tulla lieviä terveyshaittoja. Tässä vaiheessa paino ei saisi ainakaan nousta.

Jos vyötärönympärys ylittää 102 senttiä, voi tulla jo huomattavia terveyshaittoja. Silloin voi olla esimerkiksi piilevä diabetes, ja painoa pitää jo pudottaa.

Virtanen myöntää, että rajat ovat melko tiukat. Iskäpack, joka ei ole sixpack, muttei vielä varsinaisesti tuhti vararengaskaan, kerää ehkä lieviä terveyshaittoja.

– Tämäkin riippuu katsantokannasta, että millaiseen elämään on tyytyväinen. Kyllähän voi elää iloisesti, vaikka olisi jokin sairauskin. Kysymys on tasapainosta sairauden ja elintapojen välillä.

Vaikka miehet ovat naisia epäedullisemmassa asemassa lihoessaan, miesten kiloissa on yksi etu: ne vähentävät lähtiessään heti terveyshaittoja.

– Koska rasva menee miehillä yleensä ensin vatsaonteloon, se myös lähtee sieltä.

//#pu"" //#pu"" "/roska//

Mahariski

Post#70 » 18 May 2015 22:23

11:58 teen tänään monia videoita. Pekka ja Tiina ovat puolestani kaupassa ja Saulin pitäisi kohta tulla asentamaan Elisan viihdepakettia. Lisäksi minulla on nyt Oulusta nainen noin 20 vuotias ja 177cm pitkä, korkokengillä lähtee kanssani Miamiin? 15:16 Sauli oli kolmisen tuntia täällä asentamassa Elisa viihdepakettia. Viihdekanavat näkyy, peruskanavat ei. Ammattimies maksullinen saapuu tiistaina iltapäivällä. Myös asentaa virusturvan F-secure tjms. Nyt napostelen jotain, laitan radiosta parhaan taustalle soimaan, siis iskelmäradion ja lepään hetken. 17:58 kohta kahveeta ja sitten perkele menen suihkuunkin tänään, varmaankin tai sitten huomenna? Suihku ja kehon rasvaus, vessan siivous. Tein koulukiusaamisesta 41 minuutin videon! 17.5 Su / Eilen oli hääpäivämme! Tällä päivämäärällä tuli avioero 2010 1:38 Hiljaiset.fi tein sinne oman Heimon Big Brother – isoveli valvoo. Naamakirjaan linkitykset kaikkiin blogeihini, lähetin reilusti kaveripyyntöjä. Nyt vähäksi aikaa naamakirjaan, ei nukuta prkl. 7:02 olen koko yön ollut naamakirjassa ja jakanut ainakin sata kertaa...9:27 pitkälläni olin vaan en nukkunut. Kaitafilmiteatteri on valmiina, kutsuvieras Pekka tulossa -kohta? Aion näin sabbath päivänä ottaa lunkisti ja laittaa nettiin kaikki kaitafilmini 20:28 kiirettä pitää!Olen ekan kaitafilmin saanut juutuupiin ja naamakirjaan; Summer 1983. Olen työstänyt päivyrin takakanteen osoitemuistiota / puhelinlaskua tulee! Olisin jo Gigantista tilannut tauluteeveenkin, mutta tilillä on vain 122€. ...00.00 MENEN MAATE 18.5 Ma 06 morgen maa ilma Paino 139,2kg eli tänään olen 2 kuukaudessa pudottanut 12,8kg =3,2kg/vko =0,46kg pvä ja menossa on 58. dieettipäivä. Nyt kahvia ja tupakkaa mielin määrin! Sillä olen laihtunut pelkästään puhumalla, ei liikuntaa lainkaan. Mitä nyt voimistelua ja isometrisia jännityksiä eri lihasryhmillä. Kahveeta ja toisen kerran nyt 7:30 menen paskalle ja taas paino putoaa! Lompakossa 270€ ja tilillä noin 120€ = 390€, mukaan ei ole laskettu kolikoita. Koitan niitä käyttää? Kävin Pekan kyydillä dentistillä ja videdoin noin 20- minuuttisen videon, jonka laitoin juutuupiin. Kuvasin myös koulun pihalla ja kun oltiin Pekan kanssa syömässä vähään tuhdimmin, santsasinkin pelkkiä niitä lihakastikkeita. Sitten käytiin Sähkötalossa osatmassa erikoisempi lamppu makariin, sillä oli hintakin yli 200€, mutta rahaa riitti vielä sikaareihin, tupakkaan ja pari olutta otin pubissa Aimo ja Pekka tjms. Otin tirsat ja ja Pekka kuvasi minua pyykkituvalla, jossa ihastuin typyyn, jota arvelin 17- vuotiaaksi, mutta väitti olevansa jo noin 30 vee. Perustinhan joskus maniassa pyykkituvalla siivouskaappiin 'kierrätyskeskuksen' – nyt teen siitä totta, kun näkyi olevan siistissä kunnossa. Jätin pesuaineeni yhteiskäyttöön ja tein persoonallisella tavallani lappusen, jossa referoiden kirjoitin Kierrätysvastaavana' ota, lainaa, tuo etc. Aber vituttaa, että kolme päivää pyöräni oli lukitsemattomana pyöräkellarissa. Soitan huomenna Pomolle, että olisiko mahdollista hommata kameravalvontaa, kun selvästi nelostalossa asuu joku kleptomaani, joka vei linnunpönttönikin, saatana. Laitoin naamakirjaan sen hammaslääkärissä käynnin, mutta otsikoin sen etupäässä englanniksi. If you are afraid of dentist- don't watch this video/prkl kun pelotti hammaslääkäri ...kello on nyt 22:19 syön iltapalaa: vähän näkkileipää, että aivot saavat sokeria. Ehkä sitä tarvitaan, toisaalta olisi niin helppoa mennä maate.
#/so//

Mahariski

Post#71 » 19 May 2015 07:13

kello on nyt 22:19 syön iltapalaa: vähän näkkileipää, että aivot saavat sokeria. Ehkä sitä tarvitaan, toisaalta olisi niin helppoa mennä maate.
Latasin nettiin videot Minä syntinen suuri 1 ja 2 sekä itkuvirren Silja nuorena nukkunut. Laitan sen myös naamakirjaan, jossa hätäisesti käyn? 0:30 guuti lullaa
19.5 Ti lojuin sängyssä suotta kun ei uni ottanut tullakseen. 1:20 innostuin runkkaamaan ja aika kauan sai piliä vatkata kunnes ejakuloin. Ei noussut päähän. Ajelin partaani ja öljysin päätäni,ajelin parransänkeä, viiksiin hiusvahaa ja talkkia kainaloon. Sitten vielä sirottelin päähäni hyväntuoksuista partavettä tai mitä lie ollut hajustetta. 2:20 olin tiuhaan tahtiin naputellut lisää kaveriksi' -toimintoa ja tein tavallista tuhdimpaa soppaa joka jäin lieden ollessa ykkösellä muhimaan aamuun saakka. 3:35 olin naputellut hyvän aikaa tykkää tykkää – toimintoa naamakirjassa ja menin nukkumaan. 6:15 heräsin pelästyen, että myöhästyn hierojalta (10:00)!
#/harmi"/ "#/hauta/"

Mahariski

Post#72 » 19 May 2015 20:55

Pekkakin intoutui 30 mnuutinm hartianseutuhierontaan. Hain lidlistä liki 70 eurolla laatusapuskaa, joitten on tarkoitus on riittää eläkepäivään. Rahat loppu perkele, tilillä 20€ että tupakkaa saa, muuta en tartte. Talkkari jätti lapun ettei hän osaa hankkimaani lamppua asentaa, pitäisi tilata ammattimies! Sauli tulee huomenna. Pari videoo olen fb:hen lahdannut. Jouduin henkisen väkivallan takia kaupallistamaan kaikki videoni. No rahaa siitä varmaan joku kolikko tulee.. nyt 18:07 täytyy mennä paskalle! Lakua syän ja vuotan Elisan omagurua paikalle. Pekka ja Tiina vievät tyhjät pullot huomenna, lähtivät taas kävelylle. Aion kuvata Elisa palvelee trilogian kolmannen osan, ostakoot saatana.
Vaikeasti liikuntavammainen väitti olevansa omaguru, mutta sehän minulla on verneri viillos! Tunnin käynnistä 5 minuuttia kului peruskanavien asentamiseen. Loppuaika meni muiden ongelmien ratkaisuun. Otin ehdottomasti parhaan videotaltionkin, mutta sovimme etten ilman hänen lupaansa en näytä sitä kenellekkään. Joni Leinolla oli isompi kämmen kuin minulla ja erityisesti sormet minua pidemmät. Mikä lie Lemurialainen inkarnaatio? Nyt onnistui mustan mustekasetin vaihto, virusturva käy kovin verkkaisesti läpi tiedostojani!
"/#kiesus#/

Mahariski

Post#73 » 19 May 2015 22:07

kyllä nyt on itse saatana sekottamassa minua. Elisan omaguru kävi asentamassa peruskanavat ja sai ne näkyviin. nyt alkoi euroviisujen semivinyyli - ääni kuuluu mutta KUVAA EI TULE. mä tapan jonkun tai itteni. hyvästi julma maailma /th(/)/ (/ban)/( "#/hauta/"

Mahariski

Post#74 » 20 May 2015 15:43

20.5Ke / muistaakseni menin nukkumaan 23:15 ja heräsin 03:45=5 hours. Nyt coffee tippumaan. 60. dieettipäivän kunnisxi piti tehdä video jossa body measures aber painoa eileisen mätön jäljiltä liki 142kg ennen aamupaskaa. Näin unta, että eräs sai snadin erektion minulle imuttamalla ja Hierofantti oli tiukkana, että nyt hän hieroo oikein olan takaa ja herättyäni keho onkin kuin minut oltaisiin hakattu eilen oikein porukalla. Olin reilun tunnin naamakirjassa ja sitten takaisin nukkumaan, nyt 6:59 panen kahveeta tippumaan. Heräsin muuten ihaniin suihinottounikuviin ja vedin käteen!
Elämäänsä Kuunaama-kirjassa läpikäyvä Lasse Norres kertoi Korporaatiolle, että hän joutui tunnistamaan Albert Järvisen ruumiin Lontoossa. Norres kertoi tilanteen olleen karmea. Timo Kojo oli passittanut Norreksen tunnistajaksi sillä Lasse oli nuorempana työskennellyt sairaalassa, jossa tehtäviin oli kuulunut muun muassa ruumiiden kuljettaminen. Norres kertoi myös Albert Järvisen viimeisistä hetkistä. 08 teen tässä parasta aikaa videota Mahariskin jukebox, jossa kolome aimo laulua! Sokerina pohjalla yhtyeen Peltsix kappale, jota ei ole edes juutuupissa ollenkaan
Vaikutusaika 16.05 – 24.05 Voimakkaimmillaan!
Tämä saattaa olla hyvinkin tuhoisaa aikaa joillekin noin vuosi sitten käynnistämillesi ideoille ja suunnitelmille, sikäli kun ne eivät ole säilyttäneet todellista aitouttaan ja viehätystään elämässäsi. Väkisin et saa mitään asioita rullaamaan tällä jaksolla, sillä sohlaat oikein kunnolla kaikissa sellaisissa asioissa, joista et enää löydä todellista motiivia eli tarkoitusta elämällesi. Väärinymmärrykset ja sanalliset selkkaukset ovat selvimpiä merkkejä niistä elämäsi osa-alueista, jotka eivät vastaa tarkoitustaan ja joista sinä tulet vapautumaan ennemmin tai myöhemmin. Tiedostamalla ajan merkit tulet lähiviikkoina siirtymään vaivattomasti ja menestyksellisesti uusille urille elämässäsi. Tällä hetkellä on kuitenkin tärkeintä seurata jokaista vikasuunnasta kertovaa viestiä avoimella ja rohkealla mielellä, sillä muuten asiasi tulevat jatkossa menemään vielä enemmän solmuun. Vaikutusaika 18.05 – 21.05Voimakkaimmillaan! Olet nyt saanut jo pitkään itse määritellä, millaisia ihmisiä ja asioita haluat arvostaa osana jokapäiväistä elämääsi. Tällä lyhyellä ajalla tunnet todella suurta ahdistusta ja jopa vastenmielisyyttä persoonalliselle kehityksellesi ei vain arvottomia, vaan jopa haitallisia asioita kohtaan. Uusia juttuja on tulossa kasapäin jo kuukauden kuluttua, joten tulet tarvitsemaan sitä tilaa, jonka nyt itsellesi hankit. Samanaikainen avautuva neliö deskendentille ei säästä rakkauselämääsi samantapaisilta haasteilta. Nyt näytteleminen tympäisee sinua ja voit tietoisesti parantaa elämänlaatuasi hyväksymällä nuo vastenmielisiltä tuntuvat asiat tarpeettomiksi yhteisessä elämässänne. Jos pidät näistä ikävistä velvoitteista kiinni kaikesta huolimatta, jäävät ne rasittamaan yhteistä taivaltanne.
Aimo Mattila 46 sekuntia sitten
Hei Aimo Mattila YouTube-videosi on estetty joissakin maissa tekijänoikeusvaatimuksen vuoksi. Videosi näkyy edelleen YouTubessa, mutta tietyissä maissa sijaitsevat käyttäjät eivät ehkä voi katsella sitä. Videon nimi: Mahariskin jukepoxi Tekijänoikeudella suojattu kappale

12:47 vittu vähän aikaa kuuntelin iskelmäradioo pitkälläni ja menin sitten paskalle. Puseron taskusta puhelin putosi lattialle ja nyt se on sökö, saatana sentään. Kyllä minua nyt koetellaan. Elisan omagurustain odotin soittoa, että ilmoittavat kellonajan huomiselle, että mihin aikaan mäkkaiveri tulee telkkua tutkimaan ja Saulinkin piti soittaa ennenkuin tulee lamppua makariin laittamaan. Koettelee vaan ei hylkää Herra. Minun pitäisi varmaan lukea Jobin kirjaa aikani kuluksi? No, ostan uuden eläkkeestäni Nokian Lumian about 170€ ja taulutelevisionkin noin viidellä sadalla. Enköhän paastoten pärjää yhden kuukauden? Nyt laitan soittolistan Aimo laulattaa soimaan taustalle ja lempimusiikkini tahtiin taon siellä namakirjassa tykkää tykkää sekä jakomielitautisena jaa jaa jaa
14:51 annan musiikin soida ja menen tuuti lullaa, tupakatkin vähissä prkl.15:40 keitän kahvia ja odotan kärsimättömänä Pekkaa, että hakee tyhjät pullot, niin ja Sauli?

/#musti/"

Mahariski

Post#75 » 20 May 2015 17:03

ILMOITUS Nokialaismies voitti kenoarvonnassa täysosuman, mikä tiesi pankkitilin saldon hyppäystä yhdessä hetkessä 300 000 eurolla ylöspäin.
Voittaja vietti huoletonta viime elokuun lopun viikonloppua. Hän oli autuaan tietämätön pankkitilinsä tapahtumista, kunnes maanantaina vieraili pankissa.

- Fiilis oli epäuskoinen. Tililleni oli tullut 300 000 euroa! Mitäs nyt? kertoo voittaja hämmentävästä tilanteesta.

Muutamassa sekunnissa voittaja kuitenkin hoksasi, että rahat olivat peräisin viikonlopun Kenosta. Hän oli saanut lauantain päiväarvonnassa 10-tason Kenolla täysosuman. Se tiesi hänelle 1,50 euron pelipanoksen palautumista 200 000-kertaisesti eli 300 000 euron voittoa.

Voittorivi syntyi Veikkauksen verkkokaupassa, jossa mies tapaa muutoinkin pelinsä tehdä. Yleensä hänellä on Lotosta muutama ikipeli, jotta arvonnat eivät livu vahingossa ohi.

- Jos olen reissussa, niin on saattanut unohtua laittaa peli vetämään, mutta yleensä olen joka kierroksella mukana arvonnassa.

Mies uskoo voittavansa vielä tämän kenovoiton jälkeenkin. Sitä ennen hän nauttii voittorahoista lyhentämällä asuntolainaa. Myös jotain hauskaa hän lupasi rahoilla tehdä – ja on jo tehnytkin.

- Juhlistimme voittoa syömällä hyvin ravintolassa, mutta sen isommin en ole vielä ehtinyt juhlia. Pieni reissu olisi mukava tehdä, voittaja kaavailee.

Vaimo on ainoa, joka tietää voitosta. Lapsilleen he eivät ole kertoneet siitä, jotta sana ei lähde leviämään. Töissä mies sanoo hymyilevänsä hieman leveämmin, mutta kukaan ei ole ainakaan vielä ihmetellyt, mikä iloisuuden takana on.

ILMOITUS //"pio/ ##/sako/ //#peu##

Mahariski

Post#76 » 21 May 2015 05:41

14:51 annan musiikin soida ja menen tuuti lullaa, tupakatkin vähissä prkl.15:40 keitän kahvia ja odotan kärsimättömänä Pekkaa, että hakee tyhjät pullot, niin ja Sauli? 16:46 olen helevetin monta videota ja uutista jakanut ja lisännyt kavereita, tykännyt x 1000. 17:17 miksei Pekka soita, vittu. Ja Saulikin on prkl vatsa tullut töistä kotiin. Bitumimiehellä on kovat palkat? 18:50 big brother tuli väliin ja nuhteli, että käytän toimintoja liian rapido. Ei saa tykätä ja jakaa maanisesti....19.:40 ei ole kukaan soittanut edes ovikelloa. Vitun Pekka kun ei ole vissiin rahan tarvetta, vaikka koko ajan olen hänelle antanut bensarahaa ja syöttänyt sapuskaa. Nyt se on leikin loppu. Saisi Silja viedä pullot, jotka on pari kolme päivää jo odottanut, että Pekka ne hakee, kun sanoi ettei niitä parane Siljalle antaa. Sitten huomasin miksei videoihini ole tullut juurikaan kommentteja. Perkele, nehän oli jostain syystä tulkittu roskapostiksi.. Olen vähän pahalla päällä ja tein jo huomiseksi sellaista suunnitelmaa, että vien tyhjät tölkit ja pullot huoltamolle kirkon kupeella ja sitten minä jumankavita siivoan, kun Pekka on niin mustasukkainen Tiinasta ettei ole päästänyt häntä tänne siivoamaan 20€ tunti. Säästyypä nekin rahat saatana. Nyt alkaa pennin venytys! Kello on tasan 22 ja menen naamakirjaan vähäksi aikaa rauhoittumaan.22:40 maate. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 21.5 To/ 5:15 ei ottanut herra palvelijaansa tykönsä vielä tänäkään yönä. Juma kun paikat on kipeät ja kankeat eilisilan jumpasta. Nyt jo keksinkin nimen voimistelulle ja lihasten jännittämiselle isometrisesti: Mahariskin work out. Vuosi sitten tänään aamupaino 149,5 ja nyt ennen aamupaskaa 141,5kg eli 8kg olen laihemmassa kondiksessa. Vihani Pekkaa kohtaan on lauhtunut, mutta tänään kuitenkin siivoan
"#idea#/

Mahariski

Post#77 » 21 May 2015 08:14

Marjut kirjoitti: "Aimo Mattila, laita privalla tilinumerosi Manta Laustille niin saat kaipaamasi."
Nordea FI 1158 3500 1696 61 saa sinne muutkin köyhälle rahaa lahjoittaa, että saan ostaa tupakkaa. Tilillä on vain 20€ ja lompsassa muutama kolikko. Työkyvyttömyyseläke tulee vasta 3.6

Käyttäjän Kirsti Hauta-aho julkaisua koskevaa ilmiantoasi on päivitetty

Kirsti Hauta-aho poisti tämän julkaisun, ennen kuin tarkistimme ilmiantosi.

jokaisen omat henkilökohtaiset kuvat ja päivitykset eivät minustakaan kuulu jaettavaksi muiden sivuilla. Pitää muistaa kunnioittaa toisten ihmisten yksityisyyttä. Sama asia kuin joku kertoo salaisuuden ja sitten sitä ollaan kertomassa muille. Itsekin haluan pitää omat kuvat ja päivitykset vain omilla sivuillani.
Tykkää · Vastaa · 1 t · Muokattu /#musti/" (/ban)/(

Aimo Mattila Kyllä se on parempi olla laittamatta kuvia jos ei niitä saa laittaa jakoon etusivulta. Kenenkään seinällä en ole tänä vuonna käynyt ja Herra Tapola syököön rauhassa mustaa makkaraa 7:49 olen närpinyt kevyempää syötävää, paino on huomisexi saatava alle 140 kilon ja sitten katse kohti 135 kiloa!

Aimo Mattila <aimo.veteraani@gmail.com>

8.05 (2 minuuttia sitten)
> juha.m.o.antik.
talkkari ei osannut lamppua asentaa ja neuvoi kääntymään ammattimiehen puoleen. Aimo Mattila Sarpatintie 12 N 99 37100 Nokia. Puhelinta ei minulla ole ja rahaa saan vasta 3.6

"#idea#/

Mahariski

Post#78 » 21 May 2015 15:44

13:30 olen ollut ahkerana! Face bookin kautta perustin yrityksen Mahariski productions ja tilasin Verrkkokaupasta kotiinkuljetuksella taulutelkun+ vanhojen telkkujen kierrätys; osamaksulla tällä kertaa vaikka vanhemmiltani tuli satsku kirjeessä. Ihanat vanhemmat on minulla ja pitävät lapsensa leivän kyrsässä kiinni. Kaiketi tänne kohta joku saapuu?Kiitos tilauksestanne,

Tilausnumeronne on 21691844
Tämä on automaattinen kuittaus tilauksestanne, järjestelmä
ilmoittaa teille sähköpostilla ja tekstiviestillä kun tilauksenne
on postitettu/valmis noudettavaksi.
Tutustu myös sopimusehtoihin osoitteessa
http://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot
Alempana näkyvät varastosta löytyvät teille varatut tuotteet. Mikäli
tuote ei näy varattuna on sitä todennäköisesti tulossa muutaman päivän
kuluessa meille. Saamme päivittäin useita lähetyksiä valmistajilta ja
maahantuojilta. Reaaliaikaisen tilauksenne tilanteen näette
asiakashallinnasta allaolevasta linkistä.
Tilauksen voi noutaa vain tilausvahvistuksessa mainittu henkilö.
Valtakirjaa ei valitettavasti voida hyväksyä.
Järjestelmämme ansiosta teidän ei tarvitse soittaa tai lähettää
sähköpostia, jos haluatte tehdä muutoksia tai peruuttaa tilauksenne.
Kaikki nämä asiat sekä tilauksenne tilanteen näette kätevimmin
asiakashallinnasta - osoitteessa
https://www.verkkokauppa.com/fi/orders/unregistered
Tilaustunnisteenne on XXXXXXXXXXXXXX21691844

Kuitenkin tarpeen vaatiessa saatte tiimimme kiinni numerosta
0103095555 tai sähköpostilla, jota seuraamme
aktiivisesti. Tiimimme palvelee ark. 9-16.
Tiimimme löytää parhaiten tilauksenne tilausnumerolla, joka
on 21691844.

Tilauksen toimitusosoite:

mahariski productions
leader
aimo mattila
sarpatinti 12 n 99
37100 Nokia
Suomi
Puh: +358503724749
15:32 eikä ketään ole käynyt paitsi Jehovat toivat taas lehden. Yhdessä iloitsemme, että aioonin loppu on nyt justiinsa! Naamakirja estää ottamasta lisää kavereita, estää jakamisenkin kavereille. En saa tehdä mitään. Hyvästi sitten kaverit kaikki, minut on tapettu.
"#/hauta/" "#/hauta/" #/harmi"/
Last edited by Sony on 21 May 2015 15:57, edited 1 time in total.
Reason: Poistin tilaustunnuksen.

Sony

Post#79 » 21 May 2015 15:56

Laitoit sitten tilaustunnisteen julkiseksi. #/harmi"/ /raa"/) Kuka tahansa pääsee halutessaan muuttelemaan tilaustasi.
Taidan tehdä hyvän työn ja poistaa tuon kirjautumistunnuksen. Kotiinkuljetus ilmeisesti vajaa 100 euroa. #/sikari//

Mahariski

Post#80 » 21 May 2015 16:36

15:32 eikä ketään ole käynyt paitsi Jehovat toivat taas lehden. Yhdessä iloitsemme, että aioonin loppu on nyt justiinsa! Naamakirja estää ottamasta lisää kavereita, estää jakamisenkin kavereille. En saa tehdä mitään. Hyvästi sitten kaverit kaikki, minut on tapettu. Juutuupissa isoveli poisti kaiken alku ja lpuutekstien välistä eikä julakissut edes sitä lyhyeksi jäänyttä siivouspäivän kuvausta, kun vein matot tuuletusparvekkeelle ja mopiolla pyyhin lattiat. Kohta on Supo täällä tai joku vitun kriisityöryhmä?
(/ban)/( "/#kiesus#/ "#/hauta/"

Return to “Blogit”